Posted September 16, 2008 · Report post Og sidst men ikke mindst vesten og pastrongen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2008 · Report post Ihhh, Hvor fint 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2008 · Report post TAAAAAAAAAAK 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2008 · Report post ihhh, hvor flot søde.. hvor bliver i bare fine begge to manner. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2008 · Report post 320 dage :hug: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2008 · Report post Uha, ved at være længe siden jeg har været herinde, der har bare været så travlt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2008 · Report post Fint sæt I har fået købt til manden.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2008 · Report post Vi savner dig også herinde søde. :) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2008 · Report post Taaaaaaaak Ved ikke lige hvad der sker med min planlægning i øjeblikket - har bare så travlt med alt mulig andet i øjeblikket og så er jeg også blevet syg for at det ikke skal være løgn. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2008 · Report post Naaaaaiiiijjjj her har jeg slet ikke været forbi før BAD!! Synes du har supermange fine inspirationsbilleder og er hel vild med din potentielle brudebuket - den er simpelthen så flot!! Er selv lidt i det samme dilemma - jeg synes også, at de dråbeformede er superflotte - men kan også se det fine (og praktiske) i en helt enkelt buket - puha mange valg :bearhug: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2008 · Report post Taaaaaaaak Ved ikke lige hvad der sker med min planlægning i øjeblikket - har bare så travlt med alt mulig andet i øjeblikket og så er jeg også blevet syg for at det ikke skal være løgn. ej det var da rigtig træls søde.. god bedring. søde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2008 · Report post :bearhug: 310 dage søde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2008 · Report post Naaaaaiiiijjjj her har jeg slet ikke været forbi før BAD!!Synes du har supermange fine inspirationsbilleder og er hel vild med din potentielle brudebuket - den er simpelthen så flot!! Er selv lidt i det samme dilemma - jeg synes også, at de dråbeformede er superflotte - men kan også se det fine (og praktiske) i en helt enkelt buket - puha mange valg :balloons: Nej, ved du nu hvad - jeg havde jo fuldstændig overset at du havde skrevet i min tråd, sorry Jo mere jeg tænker over brudebuketten jo mere er jeg sikker på at den skal ligne favoritten fra billedet. Der er jo et ton af muligheder inden for hver eneste kategori og i bund og grund er alt jo rigtig flot og man skal "bare" beslutte hvilken vej man skal gå - men ikke altid særlig let 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2008 · Report post til mig fordi det er så længe siden jeg har været forbi... dejligt at der er styr på mandens tøj... er noget nervøs for hvad min kæreste finder på... dejligt med tider til kjoleprøvning... glæder mig til at høre hvad du finder ud af... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2008 · Report post Tillykke med føsdagen i dag søde :bestwishes: :smolf: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2008 · Report post TAAAAAAAAK, ja så er jeg blevet et år ældre. Har haft gæster både fredag og lørdag og der kommer også lige lidt søndag. Har været en rigtig flittig husmor Og så er der jo en helt fantastisk milepæl.... 300 dage, jubiiii - getting closer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2008 · Report post 300 dage søde :) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2008 · Report post TILLYKKE med fødselsdag igår og milepæl idag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2008 · Report post Tak, nu har der været gæster alle dagene, så sidder bare og slapper fuldstændig lige nu og prøver at lade op til en ny uge. Har forsømt BK en del da der har været rigtig meget at se til, og sidder pt med mange blandede følelser. Vil prøve at forklare... Jer, der har læst hele tråden igennem ved at min farfar har været meget syg, og det begynder endelig at gå i den rigtige retning og han er i genoptræning og en "dygtig elev", der kæmper en brag kamp. Der er stadig et stykke vej igen, men bare det at han nu er kommer hertil gør en verden til forskel. Meeeen nu har min mor fået konstateret brystkræft og ved endnu ikke om hun er købt eller solgt. Den knude de har fundet er ikke monster-stor, men har siddet der i en del år. Hun skal opereres den 22/10 (derfor er den første kjoleprøvning aflyst) og indlægges dagen før hvor lungerne bliver røntgenfotograferet for at se om det skulle have spredt sig dertil. Efter operationen skal hun vente til den 5/11 for at få at vide hvor agressiv en form af kræft det er, og da skal det afgøres om det skal være strålebehandling eller kemo. Min mor tager det i nogenlunde stiv arm og prøver at holde modet oppe, og selvom vi har aftalt at tale åbet om det hele så vil jeg gerne være stræk for hende og "gemme" sammenbrudene til når jeg er alene med Theis. Men jeg må indrømme at jeg er skræmt fra vid og sans og prøver at finde en måde at tackle det hele på, men det er som om det bare ikke findes. Så tager 1 dag af gangen, og kan godt være at der kommer en del skriveri om det herinde da det er en måde jeg også kan få det ud på. Håber ikke at der kommer flere ubehagelige overraskelser i år. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2008 · Report post Tak, nu har der været gæster alle dagene, så sidder bare og slapper fuldstændig lige nu og prøver at lade op til en ny uge.Har forsømt BK en del da der har været rigtig meget at se til, og sidder pt med mange blandede følelser. Vil prøve at forklare... Jer, der har læst hele tråden igennem ved at min farfar har været meget syg, og det begynder endelig at gå i den rigtige retning og han er i genoptræning og en "dygtig elev", der kæmper en brag kamp. Der er stadig et stykke vej igen, men bare det at han nu er kommer hertil gør en verden til forskel. Meeeen nu har min mor fået konstateret brystkræft og ved endnu ikke om hun er købt eller solgt. Den knude de har fundet er ikke monster-stor, men har siddet der i en del år. Hun skal opereres den 22/10 (derfor er den første kjoleprøvning aflyst) og indlægges dagen før hvor lungerne bliver røntgenfotograferet for at se om det skulle have spredt sig dertil. Efter operationen skal hun vente til den 5/11 for at få at vide hvor agressiv en form af kræft det er, og da skal det afgøres om det skal være strålebehandling eller kemo. Min mor tager det i nogenlunde stiv arm og prøver at holde modet oppe, og selvom vi har aftalt at tale åbet om det hele så vil jeg gerne være stræk for hende og "gemme" sammenbrudene til når jeg er alene med Theis. Men jeg må indrømme at jeg er skræmt fra vid og sans og prøver at finde en måde at tackle det hele på, men det er som om det bare ikke findes. Så tager 1 dag af gangen, og kan godt være at der kommer en del skriveri om det herinde da det er en måde jeg også kan få det ud på. Håber ikke at der kommer flere ubehagelige overraskelser i år. Det gør mig rigtig, rigtig ondt med din mor Det er en ufattelig hård besked at få. Jeg håber virkelig, at I får en afklaring på det snart - selvom det også er hårdt så er det meget nemmere at forholde sig til noget konkret, når I ved, hvilken behandling hun skal igennem, hvor agressiv kræft det er osv. Men læs endelig af herinde - der er mange skuldre at græde ud ved og det er rigtig godt at få skrevet en hel masse om det, for det er også en måde at bearbejde det på Rigtig mange af dem her og pas på jer selv og hinanden fra Merete 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 13, 2008 · Report post Du får lige en masse fra mig! Er rigtigt glad for at høre det går fremad med din farfar, og så kommer nyheden med din mor... altså... det bliver en hård omgang og håber I kan holde modet oppe hos hinanden! Du skriver bare løs herinde, der er altid nogen der er klar til at "lytte"... Håber du kan holde humøret oppe! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 13, 2008 · Report post Tak, nu har der været gæster alle dagene, så sidder bare og slapper fuldstændig lige nu og prøver at lade op til en ny uge.Har forsømt BK en del da der har været rigtig meget at se til, og sidder pt med mange blandede følelser. Vil prøve at forklare... Jer, der har læst hele tråden igennem ved at min farfar har været meget syg, og det begynder endelig at gå i den rigtige retning og han er i genoptræning og en "dygtig elev", der kæmper en brag kamp. Der er stadig et stykke vej igen, men bare det at han nu er kommer hertil gør en verden til forskel. Meeeen nu har min mor fået konstateret brystkræft og ved endnu ikke om hun er købt eller solgt. Den knude de har fundet er ikke monster-stor, men har siddet der i en del år. Hun skal opereres den 22/10 (derfor er den første kjoleprøvning aflyst) og indlægges dagen før hvor lungerne bliver røntgenfotograferet for at se om det skulle have spredt sig dertil. Efter operationen skal hun vente til den 5/11 for at få at vide hvor agressiv en form af kræft det er, og da skal det afgøres om det skal være strålebehandling eller kemo. Min mor tager det i nogenlunde stiv arm og prøver at holde modet oppe, og selvom vi har aftalt at tale åbet om det hele så vil jeg gerne være stræk for hende og "gemme" sammenbrudene til når jeg er alene med Theis. Men jeg må indrømme at jeg er skræmt fra vid og sans og prøver at finde en måde at tackle det hele på, men det er som om det bare ikke findes. Så tager 1 dag af gangen, og kan godt være at der kommer en del skriveri om det herinde da det er en måde jeg også kan få det ud på. Håber ikke at der kommer flere ubehagelige overraskelser i år. Er rigtig ked af at læse om at din mor har fået konstateret brystkræft... Jeg stod i samme situation sidste år i juni.. Min mor var igenem stråler og kemo, og vi har senere fundet ud af at det er genetisk og at jeg har genfejlen også. Du er meget velkommen til at stille mig spørgsmål, hvis du har nogen. Krydser alt hvad jeg kan for at operationen går godt, og det ikke har spredt sig hverken til lymfer eller lunger. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 13, 2008 · Report post Det kan godt være at jeg vil benytte mig af det. Ja, det med det genetiske har jeg også hørt, og min mor havde spurgt lægerne om det, men de kan først svarer på om jeg skal undersøges eller ej efter de har undersøgt knuden. Det giver ok mening og er i første omgang heller ikke det vigtigste for mig. Men jo, har helt klart tænkt mig selv at blive undersøgt hvis lægerne anbefaler det. Brystkræft kan jo ramme alle aldre. Håber at din mor idag har det godt. Knus Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 13, 2008 · Report post Det kan godt være at jeg vil benytte mig af det. Ja, det med det genetiske har jeg også hørt, og min mor havde spurgt lægerne om det, men de kan først svarer på om jeg skal undersøges eller ej efter de har undersøgt knuden. Det giver ok mening og er i første omgang heller ikke det vigtigste for mig. Men jo, har helt klart tænkt mig selv at blive undersøgt hvis lægerne anbefaler det. Brystkræft kan jo ramme alle aldre.Håber at din mor idag har det godt. Knus Anette Min mor har det godt i dag, hun har ikke samme overskud som tidligere, men der er ikke noget kræft tilbage i kroppen. Hun er tilbage på hendes arbejde, desværre lidt for hurtigt i fuldtid, men skyldes en dum sagsbehandler på kommunen. Synes bestemt også I skal vente og se om det er genetisk eller ej til din mor er kommet igennem operationen og I kender det videre behandlingsforløb. Men går ud fra at din mor er relativ ung ( altså under 70), og derfor synes jeg I skal insitere på gentest - om ikke andet for at du kan få ro i sindet. Og når du er klar til det, deler jeg gerne mine tanker med hensyn til gentest. Hvor skal din mor opereres henne? Håber du har mulighed for at være der for din mor, og det samme med dine søskende og far. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 13, 2008 · Report post Er glad for at høre at din mor efter omstændighederne har det godt. Ja, hun er 56 år og har været hjemmegående siden jeg blev født, så ingen kamp med dumme sagsbehandlerer der. Hun skal opereres på Riget, så er i rigtig gode hænder - men jo både jeg (er enebarn) og min far har mulighed for at give hende 100% støtte og også Theis for den sags skyld. Vi er en lille tæt familie der altid har været der for hinanden så i den retning skal det nok gå. Tak for dine input. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites