Guest Barner

Anette og Theis, 8. august 2009

430 posts in this topic

Annonce ♥

Tak hvor er I bare søde :cheerleader3:

Jeg følte i hvert rigtig at jeg kunne se hvordan corsagen bliver, det var dejligt endelig at komme dertil i processen.

På den ene side kan jeg godt lide hårbøjlen, og på den anden side er jeg bange for at det ender med at bliver for meget "party-prinsesse" istedet for brud ;) Men måske et lille hårsspænde med en blomst på istedet, så er der heller ikke en bøjle der gnaver bag ørerne hele dagen.

Skal have første prøvning på toppen i silke i maj, uhhhh det bliver spændende :)

0

Annonce ♥

Tak hvor er I bare søde :)

Jeg følte i hvert rigtig at jeg kunne se hvordan corsagen bliver, det var dejligt endelig at komme dertil i processen.

På den ene side kan jeg godt lide hårbøjlen, og på den anden side er jeg bange for at det ender med at bliver for meget "party-prinsesse" istedet for brud ;) Men måske et lille hårsspænde med en blomst på istedet, så er der heller ikke en bøjle der gnaver bag ørerne hele dagen.

Skal have første prøvning på toppen i silke i maj, uhhhh det bliver spændende :)

ja det var da en god ide søde, med den hårdspænde med en blomst :)

uhhhhh det bliver rigtig spændende.. søde. :cheerleader3:

0

Så kom invitationer endelig forleden og har brugt et par timer idag på at få dem skrevet. Vil da lige "blære" mig lidt med dem :thumbsupsmileyanim:

Det er så dejligt at det nu kan streges fra listen, der mangler bare at komme frimærker på så er de ude af døren.

post-34714-1238350940.jpg

post-34714-1238350965.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for de søde kommentarer tøser :respekt:

Og jo, tak mutti er ovenpå igen, men har vidst indset at hun skal til at passe lidt bedre på hende selv. Min farfar ryger stadig ind og ud af hospitalet, men pt. er han hjemme og det virker som om at han har det OK.

Uhhh, nu er der snart kun 4 måneder tilbage, så skal der sendes erklæring afsted til godkendelse :griner:-

0

Annonce ♥

Sidder og tænker på at det altså er lidt vildt at der ikke er længere tid nu :respekt: Tror det er fordi vi blev forlovet i maj sidste år, og at vi bare har kunne tage alt stille og roligt og lige pludselig så er det tæt på.

Uh, kan mærke at sommerfuglene begynder at baske i maven :griner:-

0

Annonce ♥

Sidder og tænker på at det altså er lidt vildt at der ikke er længere tid nu :rolleyes: Tror det er fordi vi blev forlovet i maj sidste år, og at vi bare har kunne tage alt stille og roligt og lige pludselig så er det tæt på.

Uh, kan mærke at sommerfuglene begynder at baske i maven :td:

Det kan jeg godt forstå - vi har været forlovede i 2 år nu her d. 1. april, så vi har også haft god tid og når der så pludselig ikke er så lang tid til, så bliver det lidt uvirkeligt på en måde :help: Tænk sig, jeg har haft en bryllupsticker, hvor der stod, at der var over 700 dage tilbage :loveboard:

Tillykke med de 4 MÅNEDER - det er jo lige om lidt og ugen efter er det vores tur :respekt::griner:-:unsure:

0

Hej :unsure:

Nu har jeg været igennem hele din tråd og puha for noget op og nedture, du har haft :bearhug: Jeg er glad for det går bedre med familien :(

Og så er jeg da bare SÅ misundelig - kjolen syet kun til dig, lidt for nice invitationer og så bryllupesrejse til NY... Ville SÅ gerne til NY igen. FAN-TAS-TISK BY!

:cheerleader3::cheerleader3::lol:

Jeg skal først giftes til oktober, så jeg har god tid til at følge dig, før jeg selv bliver ramt af zilla-stress ;) Så jeg er med på sidelinjen herfra ;)

0

Sidder og tænker på at det altså er lidt vildt at der ikke er længere tid nu :( Tror det er fordi vi blev forlovet i maj sidste år, og at vi bare har kunne tage alt stille og roligt og lige pludselig så er det tæt på.

Uh, kan mærke at sommerfuglene begynder at baske i maven :cheerleader3:

Det kan jeg godt forstå - vi har været forlovede i 2 år nu her d. 1. april, så vi har også haft god tid og når der så pludselig ikke er så lang tid til, så bliver det lidt uvirkeligt på en måde :bearhug: Tænk sig, jeg har haft en bryllupsticker, hvor der stod, at der var over 700 dage tilbage :unsure:

Tillykke med de 4 MÅNEDER - det er jo lige om lidt og ugen efter er det vores tur :cheerleader3::cheerleader3::lol:

Ja, pludselig er det bare lige oppe over :cheerleader3: Jeg skal i hvert fald lige have taget mig sammen og have klaret nogle flere ting. Det bedste af det hele er, at nu er det helt i orden at gå shop-amok med div. bryllupsindkøb hehe... :denmarkflag:

0

Hej :cheerleader3:

Nu har jeg været igennem hele din tråd og puha for noget op og nedture, du har haft :( Jeg er glad for det går bedre med familien :cheerleader3:

Og så er jeg da bare SÅ misundelig - kjolen syet kun til dig, lidt for nice invitationer og så bryllupesrejse til NY... Ville SÅ gerne til NY igen. FAN-TAS-TISK BY!

:cheerleader3::lol::bearhug:

Jeg skal først giftes til oktober, så jeg har god tid til at følge dig, før jeg selv bliver ramt af zilla-stress ;) Så jeg er med på sidelinjen herfra ;)

Hej,

rimelig hardcore at læse hele tråden igennem :cheerleader3: Og ja, der har været en del op og nedture, og tingene køre stadigvæk ikke helt optimmalt men men men... prøver at tackle det hele mere roligt og så skal det hele nok gå :smilie_oster03:

Vi glæder os også SÅ meget til NY. Først brylluppet som forhåbentlig bliver en rigtig fed oplevelse og så en fed rejse, weeeeeeeeeee... Glæder os sindsygt til at det bliver august :unsure:

Jeg vil kaste mig ud i din tråd også :denmarkflag:

0

Sorry søde, jeg missed din milepæl med 4 måneder..

men vi har næsten ikek været hjemme i starten af påsken..

men nu er der under 4 måneder søde. :cheerleader3: :cheerleader3:

:smilie_oster02: :smilie_oster02: :smilie_oster02:

:smilie_oster05: :smilie_oster05:

0