Tanja&Christian

Hvor skal I holde Jeres fest?

72 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi regner med at vi skal holde vores bryllup i et telt i vores have (har lige købt hus med en grund på ca. 900 m2 så der burde være plads :))

Vi har valgt den løsning da vi så selv kan planlægge det meste....vi kan selv vælge maden, vi kan selv sørge for at få købt drikkevarerne (tager formentlig til Tyskland), selv sørge for musikken, selv sørge for opdækning/pyntning og vigtigst af alt så skal vi ikke lukke og slukke festen på et bestemt tidspunkt. Jeg kender både min egen familie, Jonas' familie og vores venner og de er ikke til at stoppe når de først er gået i gang, så de skal have lov til at feste så længe de vil. Jeg regner lidt med at vi skaffer et hotelværelse til os selv på selve bryllupsnatten så vi kan fordufte hvis vi få lyst til det :cheerleader3: . Men hvis vi bare har lyst til at blive og feste så gør vi det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nå, så har vi booket lokaler - Havathigården i Holte.. Vi skal dog være ude kl. 2.00, men -

Vi skal vies kl. 14.30 - 5 minutter derfra

Går til bords kl. 16.30

Får bryllupskage kl. 21.30 (som lidt ekstra dessert)

Vi fester til kl. 01.15, hvor der er natmad - og så er det det....

Lyder det ikke ok? Vi har jo festet i 12 timer, og så kan vi vel ikke mere?!... :denmarkflag:

:cheerleader3:

Det lyder som en rigtig god plan! :)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes, at vi skal have gang i denne tråd igen, som kan give inspiration til feststeder for dem, som ikke har fundet STEDET endnu.

Vi har valgt hotel Pejsegården i Bræstrup mellem Silkeborg, Horsens og Århus

0

Del dette indlæg

Vi holder festen på hotellet der ligger over for den kirke vi skal vies i. Oprindeligt ville vi ikke holde en reception, men da vi vil give vores gæster en eftermiddagssnack efter kirken og evt. også dem der kommer til globryllup, så foreslog de på hotellet at der var kaffe, sodavand, velkomst-drik (ikke fastlagt endnu) og så at Bryllupskagen serveres samtidgt.

Så om man skal kalde det en reception, det ved jeg ikke, men vi holder et-eller-andet efter kirken, samme sted som bryllupsfesten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores fest i Udby forsamlingshus på Tuse Næs ved Holbæk.

Det har vi valgt, eller rettere sagt det er nok mest mig som har det afgørende ord. Jeg er kok og vil gerne kunne stå for så meget så muligt selv, så det bliver som jeg vil ha´det. Får derfor nogle gamle kollegaer til at hjælpe, både kokke og tjenere. Det er en af de få fordele ved den branche :cheerleader3:

Samtidig kan vi feste til dem lyse morgen hvis det passer os, det kan gøres billigere og frem for alt, må der ryges indenfor. Har set så mange eksempler på at festen bliver splittet og middagen trækker ud fordi folk skal hele vejen udenfor for at ryge mellem retterne. Det er der at der er taler og folk går nogengange glip af dem. Det er forfærdeligt.

0

Del dette indlæg

Ja lad os får denne tråd igang igen. JEg ku godt ha brugt gode ideer. :cheerleader3:

Vi skal holde vores bryllup på rosenfeldt slot i vordingborg. det er dog ikkepå selve slottet men i bygningerne foran. de er bare så lækre også må vi selv medbringe alt. DA det var MEGET vigtigt for mig selv at ha kok med er det jo helt perfekt. en anden ting er at vi har det fra fredag middag til mandag/tirsdag middag så vi har go tid til at nå alt det vi skal.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja lad os får denne tråd igang igen. JEg ku godt ha brugt gode ideer. :cheerleader3:

Vi skal holde vores bryllup på rosenfeldt slot i vordingborg. det er dog ikkepå selve slottet men i bygningerne foran. de er bare så lækre også må vi selv medbringe alt. DA det var MEGET vigtigt for mig selv at ha kok med er det jo helt perfekt. en anden ting er at vi har det fra fredag middag til mandag/tirsdag middag så vi har go tid til at nå alt det vi skal.

Lyder rigtig dejligt... Har du evt et link til Rosenfeldt? Synes ikke jeg kan finde det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Receptionen/pausen mellem kirke og hotel holdes hos min mor og selve festen afholdes på Hotel Skibelund Krat ved Vejen.

Hotellet ligger midt i en skov, så vi håber på godt vejr.. sikke nogle skønne naturbilleder vi så kan få i vores bryllupsalbum. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lyder rigtig dejligt... Har du evt et link til Rosenfeldt? Synes ikke jeg kan finde det?

http://www.rosenfeldt.dk/ Har spillet der før. Det er et fedt sted og I har alt for jer selv.

Minimizeme: Nu siger du spejderhytte: Prøv at kigge på Kolonien Solborgen ved Vig (Sjællands Odde), eller Elim Lejren i Kulhuse. Der er de faciliteter der skal være for at man kan holde en bryllupsfest i naturomgivelser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://www.rosenfeldt.dk/ Har spillet der før. Det er et fedt sted og I har alt for jer selv.

Tak for linket. Jeg forsøgte selv tidligere men der må siden så ha været nede.. Men ja det ser da ganske pænt ud.... Kunne da være man skulle overveje det...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer