Guest Louisa

Brudekjoledamen forsvundet!

67 indlæg i dette emne

Godt at høre, at du har fået fat i hende.... - hvad tid skal hun komme i morgen??? - skal lige vide hvad tid jeg skal herind igen, så jeg kan høre om hun kom.... (hvilket hun forhåbentligt gør)....

Håber du giver os besked, så snart du ved mere....

Maya

kl 13:00, og du kan tro hun ik skal komme for sent :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm. Det kan jo være hun har kigget herinde...

Jeg krydser så meget fingre for at du får kjolen, og hvis ikke - så skal hun bare med det samme meldes for bedrageri! Der er virkelig ikke tid til at du er sød i den her sag. KRYDSER FOR DIG!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg vil bare sige, at det jeg har læst i denne tråd , OG det er jo så vildt , at man skulle tro det er LØGN!!!!!!!!

Jeg er helt rystet over det.

Håber virkelig på at hun kommer idag kl 13.

Ellers er det altså politiet der må tage den sag!!!! Eller tv- Se & Hør.. Eller andet....!!!!!!

Men hun må jo have din kjole, hvad skulle hun gøre med den. ?Bruge den til. ?

Hmmmm

Husk at skriv herinde. Uha

KRYDSER ALT HVAD JEG HAR .

Held og lykke

Ck

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvis jeg forstår dette ret .... kan jeg godt forstå hun er stresset... jeg forstår det sådan firmaet ikke findes mere... dette er offentlig tilgænligt... men har alligevel undladt partnersen navne

...det er desværre det samme jeg er nået frem til. Hun sagde dog i tlf igår at hun nu var alene med nyt cvr.. det har vi dog overhoved ikke kunne finde nogen steder... venter spændt...

og tak for alle de krydsede fingre :-)

0

Del dette indlæg

hvis jeg forstår dette ret .... kan jeg godt forstå hun er stresset... jeg forstår det sådan firmaet ikke findes mere... dette er offentlig tilgænligt... men har alligevel undladt partnersen navne

...det er desværre det samme jeg er nået frem til. Hun sagde dog i tlf igår at hun nu var alene med nyt cvr.. det har vi dog overhoved ikke kunne finde nogen steder... venter spændt...

krydser selvfølgelig også finger.... men kan ikke forstå hun lyver sådan, den ærlig sag det kanikke løbe rundt men ville gerne gøre mit arbejde færdig for dig... det kan en hver da forstå... hun har i hvertfald ikke et firma der hedder angelbrides på nogenmåde har prøvet at lege med det :-)

men to timer så håber jeg du for flere svar:-D alt andet ville jeg ikke håbe for dig... hun skal nok møde op... tror jeg :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan godt tage noget tid før et nyt cvr-nr. bliver registreret så det kan være at det kommer senere.

Men det er da godt nok en underlig sag og jeg håber virkelig at hun kommer i dag med din kjole. Hvis hun ikke gør så skal hun anmeldes til politiet og prøv at gøre som en af de andre også skriver: hæng et opslag op ved den adresse hvor hun skulle være flyttet til, så du måske kan få andre til at politianmelde sammen med dig. Det virker bedre hvis der er flere og ikke kun en der anmelder det....

Krydser fingre for dig og følger spændt med :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej tøser,

sidste nyt i sagen: Hun dukkede op, med en næsten færdig kjole og en masse undskyldninger. Der er ingen tvivl om at hun er fuldstændig kørt ned af stres. Jeg blev meget glad/overrasket over at se hende idag, men også meget mistænksom. Stadig en masse ting der ikke passer sammen, men det virker som om hun har tænkt sig at gøre de kjoler hun er igang med færdige inden hun lukker og slukker. Jeg tager hjem til hende mandag hvor kjolen skulle være helt færdig. hold kæft en gang unødig stres altså! Tror ikke helt på noget før jeg har en HELT færdig kjole i hånden.

tak for hjælpen og den gode opbakning!

Louisa

ps. til andre kjolemanglende piger, hun er flyttet til bagsværd hos sin søster, og kan nåes på mobilen...når den ikke er forlagt eller uden strøm ;-)

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg sidder her og læser dit indlæg og fik lige et ubehageligt flashback. jeg blev gift d31-5 i år. Jeg havde bestilt kjole hos angel Brides og hos Klaudia. Jeg var ude i god tid og bestilte den allerede i september 07. Hele forløbet igennem måtte jeg tage kontakt til hende og til sidst var hun ikke til at få fat på. Jeg mødte flere gange op til prøvning hvor butikken var lukket!Da det så var den 1-5 en måned før mit bryllup stod jeg uden kjole!Jeg valgte at købe en anden kjole og fik hedigvis den smukkeste kjole i HOB. Jeg hørte først fra hende et par dage efter jeg havde købt min 2 kjole, hvor hun undskyldte at hun havde været syg osv osv. Men jeg havde bådet ringet(også til mobil), mailet og sendt brev til hende-så det burde være muligt for hende at have svaret. Jeg har lagt et depositum på 3000 og dem får jeg næppe hun har nægtet at udbetale dem da hun sagde at nu var kjolen klippet-men jeg har aldrig set nogen kjole!-men jeg har tænkt mig at gå videre med sagen.

Det var en rigtig dårlig oplevelse.

Jeg håber virkelig at du får din kjole og det lykkedes for dig-det skal det nok.

Mange hilsner og held og lykke.

Nanna

hej tøser,

sidste nyt i sagen: Hun dukkede op, med en næsten færdig kjole og en masse undskyldninger. Der er ingen tvivl om at hun er fuldstændig kørt ned af stres. Jeg blev meget glad/overrasket over at se hende idag, men også meget mistænksom. Stadig en masse ting der ikke passer sammen, men det virker som om hun har tænkt sig at gøre de kjoler hun er igang med færdige inden hun lukker og slukker. Jeg tager hjem til hende mandag hvor kjolen skulle være helt færdig. hold kæft en gang unødig stres altså! Tror ikke helt på noget før jeg har en HELT færdig kjole i hånden.

tak for hjælpen og den gode opbakning!

Louisa

ps. til andre kjolemanglende piger, hun er flyttet til bagsværd hos sin søster, og kan nåes på mobilen...når den ikke er forlagt eller uden strøm ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer