Bolette

Michael & Bolette d. 15. august 2009

94 indlæg i dette emne

Som det ses tidligere i min tråd, har jeg købt nogle blonde sko. Da jeg ikke er vant til at gå i højhælede sko, og derfor helt sikkert vil få rigtig ondt i mine fødder, ville jeg gerne have et par flade reservesko. Nu er det jo konfirmationstid, og jeg var heldig at der lige var et par fine ballerinaer, som minder lidt om mine høje sko, og så for kun 200 kr. Dem måtte jeg da også lige eje.

post-34457-1240038270.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

E-bay er et fantastisk sted!!! Så er det slået fast. (Selvom de fleste af jer vist godt vidste det i forvejen). Jeg har fået købt både min tiara og min taske derinde, selvfølgelig til fantastiske priser.

Tiaraen:

post-34457-1240038454.jpg

Og detalje:

post-34457-1240038460.jpg

Tasken:

post-34457-1240038466.jpg

Og detalje:

post-34457-1240038472.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg havde nær glemt et af mine fantastiske e-bay køb. Jeg havde gruet lidt over al den tid jeg skulle bruge på at klippe tyl til risposerne, så da jeg fald over de her tylcirkler, til ikke særlig mange penge, slog jeg til, og bestilte 500 cirkler i alt. Har så tænkt mig at bruge 2 cirkler pr. pose, så der bliver der 250 poser. I min familie elsker de nemlig at smide med ris, og har også hørt rygter om at stor del at medicinerne har tænkt sig at møde op til globryllup.

Tylcirklerne:

post-34457-1240038893.jpg

Og her kan man rigtig se hvor fintmasket tyllet er:

post-34457-1240038899.jpg

Redigeret af Bolette
0

Del dette indlæg

Som det ses tidligere i min tråd, har jeg købt nogle blonde sko. Da jeg ikke er vant til at gå i højhælede sko, og derfor helt sikkert vil få rigtig ondt i mine fødder, ville jeg gerne have et par flade reservesko. Nu er det jo konfirmationstid, og jeg var heldig at der lige var et par fine ballerinaer, som minder lidt om mine høje sko, og så for kun 200 kr. Dem måtte jeg da også lige eje.

ej hvor er de søde, hvor har du dog fundet dem henne?? og så til den pris

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte ret tidligt i planlægningen det her personlige bånd, men har stadig ikke helt fundet ud af hvad det skal bruges til. Jeg overvejer at putte det på tylposer, som kan stå ved pladserne ved festen, eller at bruge det til at binde om lysene, men kom endelig med forslag, hvis der er nogle som har en bedre idé.

post-34457-1240039087.jpg

0

Del dette indlæg

I skal da selvfølgelig heller ikke snydes for vores smukke ringe, som jeg hentede her i ugen. Glæder mig HELT vildt til at tage dem i brug.

Oprindeligt ville vi have smeltet Michaels bedsteforældres ringe om, men da de her ringe ikke kunne fåes i andet guld end det de lå i, kunne det ikke lade sig gøre.

Ringene i æsken:

post-34457-1240041011.jpg

Skriften inde i min ring:

post-34457-1240041017.jpg

Stenen i min ring:

post-34457-1240041022.jpg

Skriften i Michaels ring:

post-34457-1240041027.jpg

Redigeret af Bolette
0

Del dette indlæg

ej hvor er de søde, hvor har du dog fundet dem henne?? og så til den pris

Jeg har købt dem hos F. F. sko i Fredensborg, men det er vist ved at være en måneds tid siden, så ved ikke om de har flere. Jeg kan prøve at kigge næste gang jeg kommer forbi, hvilket nok bliver i løbet af den kommende uge.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er jeg dårlig til at få skrevet i min tråd. Det må være fordi tiden stormer afsted.

Som nogle måske har set, havde jeg oprettet en tråd, med fælleskøb af enkelt indpakkede tandstikkere, og så var trillle så sød, at tilbyde mig, at sende nogle til mig, som jeg fik i dag :thumbsupsmileyanim:

Det fine indhold:

post-34457-1247663157.jpg

Redigeret af Bolette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takket være trillles hjælpsomhed, er jeg nu gået i gang med at færdiggøre mine gaveæsker.

post-34457-1247663419.jpg

post-34457-1247663429.jpg

Jeg har også fåe lavet en masse kreativt:

- Kirkehæfter

- pakket lommetørklæder og tyl

- Risposer

- Menuhæfter

- Omslag til takkekort

- Barmenuer

post-34457-1247663537.jpg

post-34457-1247663574.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Bolette...

Så kom jeg også gennem din tråd... Ej hvor har du bare fundet mange fine ting!! -HAHA-

Jeg er helt vild med din tyl/lommelette anordning... de er super søde :loveboard:

Kommer godt nok en dag for sent men alligevel.... i går var der kun:

:cheerleader3::cheerleader3:3 UGER TIL :cheerleader3:-HAHA-

Det er bare for vild hvor hurtigt tiden lige pludselig går ikke :loveboard:

Ps. Er glad for du kunne bruge tandstikkerne... og hvor er det bare nogle fede æsker! :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej nogle søde serviettter hvor har du købt dem henne?

Har købt dem i superbrugsen i Birkerød, har også set dem i Fredensborg, men det er efterhånden nogle måneder siden, og har ikke set dem længe. Jeg har 9 pakker, og tror der er 20 stk i hver. Skal selv kun bruge 80 af dem, så hvis du er interesseret kan vi da godt lave en handel, men skal lige tjekke hvor mange der er i en pakke, med sikkerhed, inden jeg lover for meget. Tjekker dem i aften, hvis jeg får tid, ellers bliver det i morgen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer