Guest riis

Jeres svigermor

25 indlæg i dette emne

Jeg har altid haft indtrykket af, at en polterabend er forbeholdt "de unge", dvs venner/veninder og den yngre del af familien (uden børn).

Jeg har så læst en del af jeres indlæg, hvor der har været nogle stykker, hvor jeres svigermor også har været med.

Til jer, der endnu ikke er blevet poltet: kunne I tænke jer, at hun var med??

Til jer, der er blevet poltet: Var hun med? Og hvordan havde I det med det??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min svigermor skal da med til min PA, sammen med min kærestes søster, moster og to tanter (men kun fordi vi er en meget tæt familie, som er sammen altid) min egen mor og søster skal også med!!

Det er lige ivores ånd :thumbsupsmileyanim: Min far og stedfar skla også med til mikaels PA!!!

Regner med at de der er "for gamle" selv falder fra som dagen skrider frem... :cheerleader3: Men de skal nu nok holde længe!!

Knus Gitte (som måske lyder helt tosset i jeres øre??)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde også min svigermor med på polterabend og det havde været virkelig underligt hvis hun ikke havde været med... Havde også min mor og moster og fars kone med! De var med næsten hele vejen og gav den FULD gas :thumbsupsmileyanim:

Det handler vel i bund og grund om, hvilket forhold man har til sin svigermor...Jeg er meget tæt med hende og derfor skulle hun selvfølgelig med - og det samme gælder i øvrigt også min mor, moster og bonusmor(fars kone)

0

Del dette indlæg

Jeg kunne egentlig heller ikke tænke mig at hun var med... men nu må vi se. Hvis hun kommer med bliver det sikkert rigtig godt alligevel :thumbsupsmileyanim:

Mandens far var inviteret til sin PA (som ikke er afholdt endnu) og jeg ved at min egen far også ville være inviteret hvis han var i DK... så jeg forventer egentlig at svigermor kommer med til min. Men det kan/må jeg jo ikke gøre noget ved ;) og det ville absolut ikke være jordens undergang hvis hun var med. Det ville tværtimod være en god måde for hende at møde de andre quinder i mit liv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nope! :thumbsupsmileyanim:

Det var også kun den yngre generation, der var med til vores PA. Jeg holder rigtig meget af min svigermor, men jeg ville godt nok have det underligt med at have hende med på min PA. Det kommer jo også lidt an på, hvad der skal ske. Hvis man nu fx skal lave noget frækt eller snakke om noget intimt, ville jeg altså personligt synes, at det var rigtigt mystisk og akavet. Det gjorde vi nu ikke, men jeg synes alligevel ikke, forældre/svigerforældre hørte med.

Janne.

0

Del dette indlæg

Nej det tror jeg ikke hun skal - og jeg håber det enlig heller ikke - for mig er PA fest og ballade - hvilket jeg nok ikke lige forbinder så meget med svigermor (jo hun er sød osv... men skal den fyres af... så har jeg ikek lige svigermor som partyabe nr 1 :thumbsupsmileyanim:

Og så har jeg nu også hørt at det vist er hende der skal passe børnene mens vi hygger os ;)

0

Del dette indlæg

Hmm... Det lyder hun i hvert fald selv til, at hun mener, hun skal -ligesom det lyder til, at hun tror, hun skal være med til at planlægge...

Jeg ønsker ikke det helt vilde til PA, men i stedet en rigtig hyggedag med fx karaoke, tur i svømmehallen, tur i skøjtehal, rulleskøjteløb o.lign., og har derfor ladet forskellige hints falde til min lillesøster (som er min brudepige), og har desuden sagt, at jeg ikke ønsker, at svigermor skal være bestemmende i planlægningen... Og det lød til, at min kære søs tog det til efterretning!

Men kan svigermor acceptere, at jeg IKKE vil vaske butiksvinduer (det var hendes ide om en PA-ting), sælge kys eller andre skøre påfund som skal udstille mig, men hellere vil have en hyggedag, så skal hun da absolut være velkommen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ser godt nok helst ikke, at min svigermor kommer med... Håber kun det bliver alle veninderne! Vil heller ikke have min egen mor med. Den ene gør dagen sur for mig, og den anden den oinlig.

Hilsen missmormus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor og svigermor skal ikke med til min polterabend - ikke fordi jeg ikke har et glimrende forhold til begge - men de harmonerer ikke rigtigt med mit drømmebillede af en action-packed PA.

Jeg er nede i en hel anden aldersklasse, når jeg overvejer til eller fra... Da jeg ikke kan finde ud af, om jeg reelt ønsker, at mine svigerinder skal komme... Det skal lige siges, at min kæreste er den yngste i en stor søskende-flok, så flere af svigerinderne kunne reelt være min mor - desuden bor de alle i Jylland, og jeg ser dem max to gange om året...

Min søster har bedt om en liste over de gæster, jeg gerne vil se, da hun ikke kender særlig mange af dem, og derfor ikke ville have en chance for at samle alle mine veninder etc... Så jeg ved da lidt...

0

Del dette indlæg

Til min PA var der kun inviteret de unge kvinder, der også er inviteret til aftenfesten - dvs. søster, veninder, kusiner, svigerinde, svogers kæreste osv.

Jeg havde selv lagt op til dette - synes ikke "de gamle" hører hjemme denne dag. Godt nok var programmet ikke vildt eller noget, så på den måde kunne de godt have været med, men jeg tror, stemningen ville have været en anden.

Min mor troede måske, hun skulle have været med, men hun accepterede det uden kommentarer, da der kun blev inviteret unge.

Til min mands PA kom hans far også. Det var OK for ham, men der blev ikke inviteret andre gamle.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min svigermor var MEGET velkommen til min pa men kunne DESVÆRRE ikke fordi hun skulle på arbejde og bor langt væk....

Men som sagt havde hun været meget velkommen -min egen mor også, som dog ikke havde lyst! syns det kunen ha været en oplagt mulighed for dem at lære de tøser jeg omgiver mig med bedre at kende! :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Jeg havde min polterabend i lørdags og det var simpelthen bare den bedste dag ever.:thumbsupsmileyanim:

Jeg havde begge mine svigermødre med og min mor, og derud ovre var der også to tanter som var med.

Men fordi de var med, blev vi forholdsvis mange (20) så de lidt "ældre" kunne hygge sig med hinanden når de synes vi andre blev for meget. Jeg er ihvertfald helt vildt glad for at de var med, alle dem jeg nyder at være samme med var med.

De fleste af af de lidt ældre gik hjem næsten efter vi havde spist og så kunne vi jo bare fortsætte i byen.

Men selvfølgelig synes jeg kun de skal tage med hvis de selv har lyst.

Jeg må da også sige at både mine tanter og svigermødre blive da også rigtig fornøjelige i løbet af dagen. :blink:

Det er jo en rigtig god anledning for de to familier til at lære hinanden rigtig godt at kende....

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Jeg ville egentlig ikke have noget imod at min mor og min svigermor kom med på PA.

men de er også begge to med på at hygge og få nogle øl, så helt kedeligt kan det ikke blive.

Jeg har egentlig ikke tænkt på at de skulle med.

min mor deltog ikke i min søsters eller min svigerindes PA, så det er nok heller ikke aktuelt til min..

Egentlig tror jeg min tanker gik på at det skulle være en fantastisk dag med den jævnaldrende familie og veninderne, men det ville som sagt ikke ødelægge noget for mig at de kom med.

som en skriver ville de sandsynligvis trække sig tilbage tidligere end de andre.

knus

0

Del dette indlæg

hov....det var sgu et godt spg......det gav da stof til efter-tanke................. :smoking:

Min mor foreslog selv at hun sku med....så ubs....tænkte da faktisk ikke oz på svigermor!! hmmm....det må jeg se :thumbsupsmileyanim: Tjo....det ku da nok være fint

nok.....altså selvfølgelig er mødrene kun med om dagen...og så PARTY med tøzerne og søster om aftenen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer