Guest tahenen

Carina og Daniel 20-06-09<3

139 indlæg i dette emne

hov - bad me! - jeg har slet ikke hilst på dig før - glæder mig til at følge din planlægning :bearhug:

Flotte sko :bearhug: Passer de så???

Jeg har også vist min kæreste mine sko - faktisk haft ham til at hjælpe med at vælge dem... :bearhug:

Hej miles!

tak! Ja de passer perfekt, kan godt mærke de lige skal gåes til men sådan er det jo næsten altid.. :cheerleader3: Så jeg er bare glad for dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger,

Som skrevet før, vil jeg gerne finde nogle sko som ikke er for høje men de skal heller ikke være flade. Nu har jeg så bestilt nogle over fra USA og synes de er super fine, men jeg ved hverken om det er den rette størelse eller om de er for høje.. Hvordan har i det med at manden ser skoene? For tænker at det ville være meget rart at øve brudevals med skoene og se hvordan det ser ud i forhold til ham.. ??

Nå men her kommer lidt billeder.

De er i hvid satin, derfor ser kvaliteten lidt sjov ud da paint ikke kan det der med skinnende farver..

I må meget gerne komme med input ;)

De er da superfine :bearhug:

Hvor har du købt dem?? Er nemlig selv på jagt efter ikke alt for høje sko - gider jo ligesom ikke være kæmpen i hobitternes land til mit eget bryllup :cheerleader3:

Jeg har for øvrigt ikke nogen skrubler over, at manden ser skoene - jeg vil også gerne teste brudevalsen i dem + de skal gåes så voldsomt godt til, at jeg har svært ved at gennemskue, hvornår det skal gøres, hvis manden ikke må se dem ;)

Hej!

de er købt på www.shoebuy.com og mine sko hedder touch-ups-abby.. De har en masse sko! både høje og lave :cheerleader3: også var de jo ikke engang dyre, jeg har givet 241 kr for skoene og 258 kr i porto godt nok .. men 500kr synes jeg ikke er galt :D

Jeg kom også frem til at min kommende mand godt måtte se skoene, og de er nu set og godkendt heh - Han er stadig højere end mig selvom han står i strømper og jeg i mine brudesko :bearhug:

Uhhhh hvem, der bare havde en mand, der stort set altid er højest... nå jeg er nu godt tilfreds med min dejlige kæreste, selvom, jeg kun har ca. 6 cm at gøre godt med.

Men Shoe-buy har faktisk flere interessante par sko, der både holder sig indenfor min skokrav + indenfor de 6 cm - så tak for tippet :bearhug:

Jeg går ikke ud fra, at dine sko blev snuppet i tolden eller???

0

Del dette indlæg

Uhhh fine sko! :bearhug:

Skal også selv ud at finde sko der er lidt lave (jeg er 1.71 og min kæreste er ca. 1.76)...heldigvis kan jeg ikke rigtig gå i høje sko, så det giver lidt sig selv når jeg skal ud at finde dem.

Og puhhhaaa da et ubehageligt brev du fik fra feststedet....men er glad for det blot var en fejl. Jeg har aldrig selv været der, men kender et par som havde deres fest der og de har kun talt positivt om det!!!

Glæder mig til at læse mere planlægning :bearhug:

Redigeret af Kristina B.
0

Del dette indlæg

Hej piger,

Som skrevet før, vil jeg gerne finde nogle sko som ikke er for høje men de skal heller ikke være flade. Nu har jeg så bestilt nogle over fra USA og synes de er super fine, men jeg ved hverken om det er den rette størelse eller om de er for høje.. Hvordan har i det med at manden ser skoene? For tænker at det ville være meget rart at øve brudevals med skoene og se hvordan det ser ud i forhold til ham.. ??

Nå men her kommer lidt billeder.

De er i hvid satin, derfor ser kvaliteten lidt sjov ud da paint ikke kan det der med skinnende farver..

I må meget gerne komme med input ;)

De er da superfine :cheerleader3:

Hvor har du købt dem?? Er nemlig selv på jagt efter ikke alt for høje sko - gider jo ligesom ikke være kæmpen i hobitternes land til mit eget bryllup :cheerleader3:

Jeg har for øvrigt ikke nogen skrubler over, at manden ser skoene - jeg vil også gerne teste brudevalsen i dem + de skal gåes så voldsomt godt til, at jeg har svært ved at gennemskue, hvornår det skal gøres, hvis manden ikke må se dem ;)

Hej!

de er købt på www.shoebuy.com og mine sko hedder touch-ups-abby.. De har en masse sko! både høje og lave :cheerleader3: også var de jo ikke engang dyre, jeg har givet 241 kr for skoene og 258 kr i porto godt nok .. men 500kr synes jeg ikke er galt :D

Jeg kom også frem til at min kommende mand godt måtte se skoene, og de er nu set og godkendt heh - Han er stadig højere end mig selvom han står i strømper og jeg i mine brudesko :bearhug:

Uhhhh hvem, der bare havde en mand, der stort set altid er højest... nå jeg er nu godt tilfreds med min dejlige kæreste, selvom, jeg kun har ca. 6 cm at gøre godt med.

Men Shoe-buy har faktisk flere interessante par sko, der både holder sig indenfor min skokrav + indenfor de 6 cm - så tak for tippet :bearhug:

Jeg går ikke ud fra, at dine sko blev snuppet i tolden eller???

Hehe ja jeg har også kun en 8cm men hey, så skal vi hverken stå på tær eller de skal få hold i nakken når de søde kys skal gives ;)

Selv tak for tippet, har virkelig selv ledt længe efter sko, så det mindste jeg kan gøre er at hjælpe andre i samme situation :bearhug:

Nej det gjorde de ikke.. Der har intet været :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUBIII!!!

Jeg har idag været ude og prøve kjoler igen igen... MEN.. det er ikke helt nemt! Jeg står faktisk i den situation at jeg veksler mellem to kjoler! Men heldigvis var servicen bare helt i top hos Bride fashion (kan virkelig virkelig anbefale stedet!)

Jeg har skrevet tidligere at jeg var faldet for en kjole, men havde ikke lyst til at købe den fordi der havde været så dårlig service i casa lezar, men de var så fantastiske i bride fashion at de fik en chaufør til at hente kjolen i casa lezar, så jeg kunne prøve den samtidig med den anden, som jeg var faldet for hos dem. Nu er det så bare at den kjole jeg faldt for hos Bride fashion kun var der i den forkerte farve og i en størrelse 40 og jeg skal bruge den i str. 34.. men men men nu til den bedste del - Bride fashion bestiller nu begge kjoler hjem i de rigtige farver og i de rigtige størrelser og jeg kan så prøve dem igen om en 3-4 måneder og så tage beslutningen dér, og samtidig få den med hjem med det samme når jeg har valgt.. :D :loveboard::loveboard:

Er bare glad for endelig at komme ind i en butik som virkelig ønsker at yde god service og som virkelig tager hånd om deres kunder.. Også er jeg jo bare så glad over endelig at have fundet "kjolen/kjolerne" hehe

Nu håber jeg bare at når jeg så prøver dem begge igen, at den ene vil stå bedre end den anden :D Uhh er såå spændt! Tænk jeg skal vente 3-4 måneder på den :S men ja .. jeg må jo være tålmodig ..

Uha skulle lige af med lidt glæde her .. heh

0

Del dette indlæg

JUBIII!!!

Jeg har idag været ude og prøve kjoler igen igen... MEN.. det er ikke helt nemt! Jeg står faktisk i den situation at jeg veksler mellem to kjoler! Men heldigvis var servicen bare helt i top hos Bride fashion (kan virkelig virkelig anbefale stedet!)

Jeg har skrevet tidligere at jeg var faldet for en kjole, men havde ikke lyst til at købe den fordi der havde været så dårlig service i casa lezar, men de var så fantastiske i bride fashion at de fik en chaufør til at hente kjolen i casa lezar, så jeg kunne prøve den samtidig med den anden, som jeg var faldet for hos dem. Nu er det så bare at den kjole jeg faldt for hos Bride fashion kun var der i den forkerte farve og i en størrelse 40 og jeg skal bruge den i str. 34.. men men men nu til den bedste del - Bride fashion bestiller nu begge kjoler hjem i de rigtige farver og i de rigtige størrelser og jeg kan så prøve dem igen om en 3-4 måneder og så tage beslutningen dér, og samtidig få den med hjem med det samme når jeg har valgt.. :D :loveboard::loveboard:

Er bare glad for endelig at komme ind i en butik som virkelig ønsker at yde god service og som virkelig tager hånd om deres kunder.. Også er jeg jo bare så glad over endelig at have fundet "kjolen/kjolerne" hehe

Nu håber jeg bare at når jeg så prøver dem begge igen, at den ene vil stå bedre end den anden :D Uhh er såå spændt! Tænk jeg skal vente 3-4 måneder på den :S men ja .. jeg må jo være tålmodig ..

Hvor spændende!!! Har du et billede af kjolerne? Måske fra nettet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger!

Ja det er bare super service :loveboard: Jeg har kun modellos billeder af kjolen, men jeg bruger selv str. 34 så størrelsemæssigt er det nok rimelig tæt på modelbilledet..

Der er tre billeder af hver kjole, på de to første billeder af den første kjole, har kjolen den forkerte farve..

Hvad synes i?

her er de :

post-31599-1223395205.jpg

post-31599-1223395221.jpg

post-31599-1223395236.jpg

post-31599-1223395255.jpg

post-31599-1223395265.jpg

post-31599-1223395275.jpg

0

Del dette indlæg

Lyder da ellers som den fedeste service!!!!!

Bliver bare lidt ked af at høre det, for jeg er helt pjattet med Linea Raffaelli, havde lidt regnet med shopping hos Casa Lezar - men nu er du desværre ikke den eneste, med en dårlig oplevelse derindefra - håber virkelig, at jeg kan komme med en noget bedre version, når jeg har været forbi :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUBIII!!!

Jeg har skrevet tidligere at jeg var faldet for en kjole, men havde ikke lyst til at købe den fordi der havde været så dårlig service i casa lezar, men de var så fantastiske i bride fashion at de fik en chaufør til at hente kjolen i casa lezar, så jeg kunne prøve den samtidig med den anden, som jeg var faldet for hos dem. Nu er det så bare at den kjole jeg faldt for hos Bride fashion kun var der i den forkerte farve og i en størrelse 40 og jeg skal bruge den i str. 34.. men men men nu til den bedste del - Bride fashion bestiller nu begge kjoler hjem i de rigtige farver og i de rigtige størrelser og jeg kan så prøve dem igen om en 3-4 måneder og så tage beslutningen dér, og samtidig få den med hjem med det samme når jeg har valgt.. :D :bestwishes::)

Se DET er service og det kan vi lide. Skønt. Og kjolerne er ret flotte begge to, så det bliver spændende at se om 3 måneders tid :bestwishes::bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hej piger!

Jeg sad lige og funderede over udsmykning af feststedet.. I kan se billedet af feststedet på side 1. Hvad tænker i hvis jeg siger - troldegrene med lyskæder i?

jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, da der skal bruges stikkontaker osv.. men tænkte bare at det måske kunne være hyggeligt.. har i andre gode ideer??

0

Del dette indlæg

PUHA!!!

Jeg var i panduro idag og min kommende mand var jo ved at gå bagover da han fandt ud af hvor dyrt det er, at købe ind til invitationer. Vi købte for ca. 750kr (jeg har tidligere købt for 400) Og vi har ikke engang alt det vi skal bruge..

Men jeg tænkte at jeg ville smide nogle billeder ind af hvad vi har lavet. De tre sidste billeder er det som er nærmest det endelige resultat. Vi skal have et nyere billede på, og farverne skal gøre mere brunlige, altså så billedet bliver i sepia derudover skal billedet laves så kanten er sløret. På bagsiden regner vi med enten at skrive et bibelvers, eller vores monogram.

Det er et sandfarvet satin bånd som er bundet i en sløjfe inden i. Jeg har endnu ikke fundet ud af tekst.. Kan simpelthen ikke finde ud af hvordan det skal skrives.

På de første to billeder, er der blevet smurt noget tryk ud over siden og blomsterne er ikke pænt lavet, så se venligst bort fra det ;)

Hvad synes i om kreationerne?

post-31599-1223944395.jpg

post-31599-1223944446.jpg

Redigeret af tahenen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt lide den vej I bevæger jer hen...

Ville også foreslå et andet billede, mest fordi du umiddelbart ser lidt mut ud på billedet.

Og så hvis I laver teksten over i guld/brun -tror jeg det bliver rigtig godt.

0

Del dette indlæg

Hej piger!

Jeg sad lige og funderede over udsmykning af feststedet.. I kan se billedet af feststedet på side 1. Hvad tænker i hvis jeg siger - troldegrene med lyskæder i?

jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, da der skal bruges stikkontaker osv.. men tænkte bare at det måske kunne være hyggeligt.. har i andre gode ideer??

Jeg ved ikke helt, om jeg synes det passer ind til den slotsstemning, billedet af feststedet umiddelbart giver. Hvis det er til bordene kan jeg godt se idéen ført til live.

Invitationen ser ud til at blive rigtig flot. Jeg vil give ret i, at du ser lidt mut ud på billedet, hvilket er synd, når nu det er bryllup, I inviterer til. Teksten ville jeg også lave i nogenlunde samme farve som tegningen på invitationen, så det bliver fremhævet. Billedet bliver nemlig i sig selv fremhævet og behøver ikke den sorte tekst.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger!

Jeg ved ikke helt, om jeg synes det passer ind til den slotsstemning, billedet af feststedet umiddelbart giver. Hvis det er til bordene kan jeg godt se idéen ført til live.

Invitationen ser ud til at blive rigtig flot. Jeg vil give ret i, at du ser lidt mut ud på billedet, hvilket er synd, når nu det er bryllup, I inviterer til. Teksten ville jeg også lave i nogenlunde samme farve som tegningen på invitationen, så det bliver fremhævet. Billedet bliver nemlig i sig selv fremhævet og behøver ikke den sorte tekst.

Hmm ja det kan jeg selvfølgelig godt se.. kunne heller ikke lige se hvordan jeg skulle få det til at fungere.. Men tror nu nu det blliver smukke blomsterdekorationer på bordene.. :balloons:

Tak! Tror også det bliver rigtig godt når det rigtige billede er fundet :cheerleader3: Jeps lige mine ord..

0

Del dette indlæg

Ser super godt ud med de trykte blomster på det transparante papir :thumbsupsmileyanim: - Synes I skal holde jeres navne og dato i guld også - men måske ikke helt med den skrift som er på de første billeder - en lidt mere "elegant" ville passe super :D

Glæder mig til at se det endelige resultat.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer