Regina_lady

Regina & Mortens bryllup 1. August 2009

123 posts in this topic

Hej alle i skønne Zillaér :)

Nu har jeg været her inde siden, min kæreste friede til mig juleaften 2007 og så syndes jeg at det var på tide med en præsention af os :)

Også tid til at starte min plandlægning af vores kommende drømme bryllup. :loveboard:

Jeg hedder Regina er 29 år og min kommende mand hedder Morten og er 36 år, vi har en skøn lille prinsesse som hedder Katrine (født 14.03.07) og så har vi også en fantaskisk stor prins, som hedder Andreas (17.02.04) som bare er verdens bedste storebror :cheerleader3:

Vi har været sammen i 6 år og vi bor i et skønt hus i Frederiksværk, som vi lige har sat i stand fra A-Z ALT er simpelhed blevet lavet om og det er bare blevet lige som vi ville have det. Morten boede i huset da vi mødte hinanden. Derfor er jeg flyttede her til fra Helsingør, og jeg syndes at det er et skønt sted at bo, meget mere roligt :blink:

Hvis der er mere I vil vide så må i endelig sige til :)

Kirke & tid: Kregme kirke kl. 14.00

Præst: Så har vi fået os en ny præst :) Erik Christian Reynold.

Feststed: Hotel Frederiksværk

Musiken: Danseorkestret Ten-Four Er bookede :thumbsupsmileyanim:

Reception: Min mor´s Have

Ringe: Købt hos minguldsmed.dk, Bræmer-LoveDsign :heart:Her er min ring #79

Vores top figur

Sko:Her er mine fine guld sko.

Vores NYE fotografer :)

Velbekommen sange

Takkekort inspiration Side 64 #1269

Edited by Regina_lady
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal I have alle sammen :loveboard:

Jeg er bestemt ikke itvivl om at tiden kommer til at gå stærkt. Bare det her ½år fra min kæreste friede er gået utroligt stærtk, jeg når nok kun lige at blinke med øjende, så er det dagen før den store dag :thumbsupsmileyanim:

Jeg bliver lige nød til at høre om noget, hvordan laver med de links i tråden, så man bare skal trykke på for at komme der til...???? I stedenfor de links jeg har lagt ud...??

Regina

0

Annonce ♥

Tak skal I have alle sammen :loveboard:

Jeg er bestemt ikke itvivl om at tiden kommer til at gå stærkt. Bare det her ½år fra min kæreste friede er gået utroligt stærtk, jeg når nok kun lige at blinke med øjende, så er det dagen før den store dag :cheerleader3:

Jeg bliver lige nød til at høre om noget, hvordan laver med de links i tråden, så man bare skal trykke på for at komme der til...???? I stedenfor de links jeg har lagt ud...??

Regina

Velkommen til....

Du laver de links ved at trykke på pilen med et plus (du finder den lige under skrifttyper) så taster du linket ind i den boks der fremkommer og trykker ok - derefter skriver du hvad der skal stå. Håber det giver mening.

0

Tak skal I have alle sammen :loveflag:

Jeg er bestemt ikke itvivl om at tiden kommer til at gå stærkt. Bare det her ½år fra min kæreste friede er gået utroligt stærtk, jeg når nok kun lige at blinke med øjende, så er det dagen før den store dag :cheerleader3:

Regina

Velkommen til....

Du laver de links ved at trykke på pilen med et plus (du finder den lige under skrifttyper) så taster du linket ind i den boks der fremkommer og trykker ok - derefter skriver du hvad der skal stå. Håber det giver mening.

1000 tak for hjælpen :balloons: Jeg har lige prøvede og jeg kunne sq finde ud af det hihi :) tak tak tak

0

Annonce ♥

Jeg har jo forelskede mig i en brudekjole og har KUN kunne finde den i Jylland :bearhug: (bor i Nordsjælland) så jeg har været lidt trist over det, men min kommende mand, mener jo at jeg bare finder en anden, typisk MÆND de ved da heller ikke hvor svært det er at finde en kjole som man bare falder for med det samme... :bearhug:

Når men jeg er så, SÅ heldig at jeg har fundet en butik der sælger disse kjoler "LUCCA Scandinavian Design" og den ligger kun 30 min her fra Jubiiiii :loveflag: Og jeg har snakkede med dem og de har kjolen hjemme (dog ikke i min str.) Så jeg skal op og se den på lørdag d.23/8 - kl.10.00 :cheerleader3: Med min veninde og min mor :)

Glæder mig bare så meget, håber at den er lige som jeg regner med :cheerleader3: Det er så en model som udgår i 2008 og der kommer så nye i 2009, så den bliver slet ikke lavede i 2009 hvor jeg skal bruge den :biggrin: og da jeg lige har født (for 5 mdr. siden) så har jeg jo ikke den bedste figur og er ikke kommet ned i min alm. str. Så jeg kan jo ikke bestille den nu :biggrin:

Men jeg har fået lov til at købe den i 2009 :balloons: Kan man være heldiger...?? hihi

Når men her er der nogle model billeder af kjolen :cheerleader3: Hvad syndes I...???

Kjole for fra

Kjole bag fra

Kjole tæt på

Hilsen Regina

Edited by Regina_lady
0

Jeg har jo forelskede mig i en brudekjole og har KUN kunne finde den i Jylland :bearhug: (bor i Nordsjælland) så jeg har været lidt trist over det, men min kommende mand, mener jo at jeg bare finder en anden, typisk MÆND de ved da heller ikke hvor svært det er at finde en kjole som man bare falder for med det samme... :bearhug:

Når men jeg er så, SÅ heldig at jeg har fundet en butik der sælger disse kjoler "LUCCA Scandinavian Design" og den ligger kun 30 min her fra Jubiiiii :loveflag: Og jeg har snakkede med dem og de har kjolen hjemme (dog ikke i min str.) Så jeg skal op og se den på lørdag d.23/8 - kl.10.00 :cheerleader3: Med min veninde og min mor :)

Glæder mig bare så meget, håber at den er lige som jeg regner med :cheerleader3: Det er så en model som udgår i 2008 og der kommer så nye i 2009, så den bliver slet ikke lavede i 2009 hvor jeg skal bruge den :biggrin: og da jeg lige har født (for 5 mdr. siden) så har jeg jo ikke den bedste figur og er ikke kommet ned i min alm. str. Så jeg kan jo ikke bestille den nu :biggrin:

Men jeg har fået lov til at købe den i 2009 :balloons: Kan man være heldiger...?? hihi

Når men her er der nogle model billeder af kjolen :cheerleader3: Hvad syndes I...???

Kjole for fra

Kjole bag fra

Kjole tæt på

Hilsen Regina

Wauw en smuk kjole!!!! Glæder mig til at se dig i den. Det er ikke altid at kjolen kommer til sin ret på modellerne.

0

Jeg er godt nok også glad for at, jeg kan få lov til at bestille/købe den til næste år :cheerleader3:

I kommer desværre ikke til at se billeder af mig i kjolen :) da den jo ikke var hjemme i min str. (hvilke lige nu er en str. 44/46) og hun havede kun kjolen hjemme i en str. 38 :cheerleader3: øv øv øv, men hun ville da prøve at høre om der var en anden butik som havede den hjemme :loveflag:

Men bare det at komme ud og se den irl bliver bare fedt, så man kan se om det nu også er det, men går og regner med :balloons: eller om man skal til at kigge efter en anden kjole...!

0

Annonce ♥

Så fin jeg prøvede kjoler :lol::cheerleader3: Og sørma om hun ikke havede fået fat i kjolen i str. 44 :bestwishes: Den var så liiige et nummer for lille (hun sage at kjolen svaret til en str. 42) men jeg fik den da på, da der var snørre i ryggen, så den kunne gabe lidt der uden at det gjore noget hihi

Men hold da op en barm jeg havede i den :bestwishes: Jeg liende Anni, fra Anni og Erik go to Hollywood (hvis I har set den serie) eller den unge udgave at Dolly Parton, godt nok har jeg store bryster og det hjælper ikke noget at jeg ammer, men F**K de så volsomme ud i den kjole :) og så var jeg ikke helt klar nok til den kjole, der skulle man have en god flad mave, men måske til feb. når jeg har tabt 10 kg :bestwishes: For kjolen var bare SÅ smuk :bestwishes: lige så flot som på modelen (bare ikke lige på mig)

Jeg prøvede så nogle andre kjoler, for at finde ud af hvad der så passede til mig, men min store barm. Prøvede en der gik rundt om nakken, men der lignede jeg Madona fra ´80en, så det gik heller ikke (fik strut bryster af den) Måske det bare var den kjole-model det ved jeg ikke, men mig var den ikke og den kon meget hurtigt af igen hihi

Prøvede så en anden, med et andet snit, strop løs, og den var rigtig flot og sad godt, men den var bare ikke liiige det jeg søgte, men så havede hun en idé om hvordan og hvorledes :bestwishes:

Den sidste kjole jeg prøvede var en Lucca bride (lige som den, model Maja, jeg var der ude for at prøve) den her hed så Christina og var i light gold. Den havede et lille "arme" med swarovski crystals som også var over brysted, men den var skåret rigtig godt og den sad bare SÅ godt på mig :cheerleader3: Det var så igen et nummer for lille jeg prøvede, men jeg så bare ud som om at jeg allerede der havede tabt mig de 10kg, som jeg skal, så når jeg har tabt dem så kommer jeg jo til at ligne en i en str. 38 i den kjole hihi

Ej, den var bare SÅ flot, slet ikke en kjole jeg har kigget på, fordi den slet ikke kommer til sin ret på modelen, den er bare slet ikke så flot som den er i virkelighedden. I får lige nogle billeder af den på modellen :bestwishes:

Kjole Christine for fra.

Kjole Christina bag fra

Kjole Christina tæt på

Min mor og min brudepige (min bedste veninde) var med ude og kigge på kjoler sammen med mig og min mor har taget billeder af mig i kjolerne :bestwishes: men dem får I først af se i morgen, hvor jeg skal op til hende og se dem (igen), jeg klan jo ikke have dem her hjemme på min egen computer, da min kommende mand MEGET gerne vil se min kjole hihi

Men I kan da lige se, hvad I syndes om denne her kjoloe, som jeg nu er fladet helt pladask for :bestwishes:

Så endtil vidre, er det den kjole jeg skal have på til mit bryllup i Light gold, men det kan jo ændre sig til feb. når jeg har tabt mig (og skal ud og prøve kjolerne igen), for så kan det jo være at jeg er blevet så slank at den anden sider bedre på mig ogmine bryster er blevet mindre :bestwishes:

:boohoo::) Regina

Edited by Regina_lady
0

Annonce ♥