Helena86

Helena & Thomas 15. august 2009

223 indlæg i dette emne

Jeg har haft en dejlig weekend tak... Har haft fri, så det har været super lækkert.. Hvad med dig søde, dejlige lige at få en pause fra arbejdet??

Og der kommer mere endnu..... :hug::super:

.... og der kom mere... musikken er der simpelthen også styr på... :griner:-

Man kan slet ikke lade være... GP

ja det var rart med en pause, men var bare så træt i morges at jeg ikke orkede at stå op... så er slet ikke ovenpå... men det er lige til at holde ud når jeg tænker på jeg skal til Grækenland om en uge... :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft en dejlig weekend tak... Har haft fri, så det har været super lækkert.. Hvad med dig søde, dejlige lige at få en pause fra arbejdet??

Og der kommer mere endnu..... :hug::super:

.... og der kom mere... musikken er der simpelthen også styr på... :griner:-

Man kan slet ikke lade være... :cheerleader3:

ja det var rart med en pause, men var bare så træt i morges at jeg ikke orkede at stå op... så er slet ikke ovenpå... men det er lige til at holde ud når jeg tænker på jeg skal til Grækenland om en uge... :kiss:

Ja, det er super skønt med en ferie at se frem til, det plejer også at hjælpe lidt at have lidt godt at se frem til søde..... Men er overhovedet ikke misundelig GP

Men vi tager til Spanien til efteråret, så lidt ferie får vi da også senere ;)€

0

Del dette indlæg

Hej søde Helena.

Det går da fremad herinde... Dejligt at I har fået feststedet (som ser fint ud) og musikken på plads også :griner:-

Det er rart når de "større" ting er på plads!

:kiss:

Jeps :hug:

Der er kommet lidt styr på tingene... Det er bare såååå dejligt at alle de store ting nu er i orden,... Det giver ligesom en anden ro omkring det ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuuuhuuu sikke som det kører for dig søde.... du planlægger bare derudaf :bearhug: du har jo styr på flere overordnede ting end jeg har... hehe

Stedet ser bare rigtig hyggeligt ud :griner:-

KRAM

Takker... Jeg er faktisk blevet ret glad for stedet.... ;) Ville jo gerne have haft samme sted som Bianca, men vil altså ikke dele "hus" med en anden brud, så jeg har brugt lidt tid på at være skuffet, men er endt med at være rigtig glad for det her ;)

Iihh hvor dejligt at få styr på alle de ting :hug::kiss:

Så kan alle de små detalje-forberedelser snart komme igang ;) hehe

Ja, og det er også dem jeg glæder mig super meget til.... :super:GP

Tillykke med tråden, sikke mange ting du allerede har fået styr på, det må være dejligt :cheerleader3:

:cheerleader3:

Ja, det er rigtigt dejligt at alle de store ting er på plads... Så kan man begynde at "lege" med det hyggelige :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fint feststed. Der ser ud til at være masser af plads :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

Jeps... Det er noget af det bedste af det hele... For vil gerne have runde borde, så det er dejligt med masser af plads:)

:denmarkflag: Hej Helena :heart:

Tillykke med din egen tråd.

Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med i din planlægning. Der er rigtig mange ting, som du har styr på allerede, kan jeg se :cheerleader3:

Held og lykke med det hele.

:thanks: PrinsesseH

Tusind tak, og i lige måde... :loveboard:

0

Del dette indlæg

:ilovebryllupsklar:

1 år igen....

Hvilket også betyder at vi i dag har 7 års dag...

Hvilket kæresten har "fejret" ved at drikke lidt for mange øl med sin svigerfar, men det resultat at han har sovet i en lille time nu.... :cheerleader3:

Men så har jeg jo tid til at være her.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE med 7 års dagen søde...

Og hva pokker bilder din kommende mand sig ind... MÆND altså....

KRAM til dig..

Tak søde...

Ja, havde faktisk regnet med at han ville købe en blomst eller en lille gave, når det nu ikke kun var vores års dag, men også vores års dag for vores bryllup... Men så langt har han ikke tænkt...

Men jeg kan selvfølgelig ikke tillade mig at blive skuffet, jeg havde heller ikke købt noget til ham...

Mange gange tillykke med jeres 7 års dag og med jeres -1 års bryllupsdag :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

He He, kan faktisk godt lide at du skriver -1 års bryllupsdag.. Det lyder sejt... ;)

Vi fik også lige sendt alle STD kortene ud i går...

0

Del dette indlæg

TILLYKKE med dagen igår... :thumbsupsmileyanim:

var altså kun væk fra comp 1 aften og så er det selvfølgelig der der sker en masse...

Glæder mig til at se hvor meget du har styr på når jeg er retur ved comp om 1 uge!

Du må havde det rigtigt godt indtil da!!! :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

TILLYKKE med dagen igår... :thumbsupsmileyanim:

var altså kun væk fra comp 1 aften og så er det selvfølgelig der der sker en masse...

Glæder mig til at se hvor meget du har styr på når jeg er retur ved comp om 1 uge!

Du må havde det rigtigt godt indtil da!!! :ilovebryllupsklar:

Ja, det bliver spændende at se om jeg er kommet videre:-) Kan du have en FANTASTISK ferie søde :cheerleader3:

Redigeret af Helena86
0

Del dette indlæg

Nu er jeg lige igang med at læse Shop a holic i medgang og modgang, og kommer i den forbindelse til at tænke over, hvor meget jeg endelig skal lade andre bestemme over vores dag??

Jeg er ikke nået bogen igennem endnu, men har også nogle mødre der står i baggrunden og tripper for at få lov til at bestemme en hel masse...

Hmm... Jeg har allerede haft den første "konflikt" med min svigermor, der mente at vi ligeså godt kunne holde et grill party, på det grundlag at jeg mente man godt kunne bruge sin tallerken flere gange, og fordi vi skal have buffet.

Jeg har ikke tænkt mig og skulle id og leje tallerkener, bare for at man kan få en ny hver gang man går op. Jeg ville bestemt have gjort det, hvis det f.eks. var blandet fisk og "alm" kød, men det er det ikke.

Hun mente så ikke at det var nødvendigt at vi sad og arbejdede med at lave fine indbydelser osv., og at det ikke var nødvendigt md lang kjole (hvilket jeg har sagt til hende, ikke vil være påkrævet, da folk må komme i det tøj de føler sig bedst tilpas i....)

ØV ØV...

Nå, lige et lille opstød herfra...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Tænker og tænker over hvad jeg skal have i mine gæstegaver, men har overvejet de her glow stick..

Var sammen med en masse her den anden dag, fra ca. 1,5 år til 70 og jeg skal love for at de hyggede sig med dem... Derfor overvejer jeg at smide en i gæste gaven, da man kan købe dem til armbånd på nettet for ca. 0,50 øre...

Hvad synes i..???

post-18268-1219175596.jpg

0

Del dette indlæg

Derudover har vores bedste ven lovet mig at han vil forsøge at skaffe oplukkere til drengene... Dem har de nemlig på deres arbejde, og det synes jeg ville være lidt sejt at ligge i gaven til dem....

Så jeg krydser fingre for at han kan skaffe mig ca. 35 stk... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget meget smuk kjole, du har fundet. Den kan jeg godt forstå, du kan lide. Den er meget elegant og det er super flot med blonderne.

:lol::cheerleader3::cheerleader3:

Tusind tak..

Jeg er bare i tvivl om jeg "tør" og bestille dem hjem.. Ja,. det er billigt for en kjole, men dyrt, hvis den nu ikke kan bruges til noget...Så er lidt i tvivl...

0

Del dette indlæg

Så er fotografen på plads... :cheerleader3:

Det bliver min Onkel, der har lovet at sørge for det.. Han er ikke proffesionel, men går utrolig meget op i det, og har lavet nogle fantastiske billeder af alt muligt tidligere...

Han skulle dog overtales lidt.

Han ville nemlig helst ikke, da han var bange for at vi ville klantre ham noget, hvis billederne ikke blev gode... Der ligger 2 ting i dette, Han kan se billederne med det samme, da de bliver vist digitalt, og man kan jo ligesom ikke gøre motivet smukkere end det er ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer