Helena86

Helena & Thomas 15. august 2009

223 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej piger...

Så lige at det faktisk var over en måned siden sidst jeg opdaterede. Skam mig :cheerleader3:

Men der er endelig ikke sket så meget nyt. Andet end at jeg er blevet langt mere frusteret end tidligere.

Jeg kan simpelthen ikke finde hoved og hale i noget som helst.

Vil jeg det ene og vil jeg det andet. Jeg er så meget i tvivl om alting at det lige er til at brække sig over nogen gange!

En lille positiv ting er at jeg snart skal prøve en muligvis to kjoler :boohoo:

En vi kender er blevet gift i den sødeste kjole, og jeg er også lige vild med Carina88s kjole herinde....

Så det kan da være at jeg kan få lidt på plads den vej igennem...

:thumbsupsmileyanim: Helena

0

Del dette indlæg

Hej piger...

Så lige at det faktisk var over en måned siden sidst jeg opdaterede. Skam mig :cheerleader3:

Men der er endelig ikke sket så meget nyt. Andet end at jeg er blevet langt mere frusteret end tidligere.

Vil jeg det ene og vil jeg det andet. Jeg er så meget i tvivl om alting at det lige er til at brække sig over nogen gange!

En lille positiv ting er at jeg snart skal prøve en muligvis to kjoler :heart:

En vi kender er blevet gift i den sødeste kjole, og jeg er også lige vild med Carina88s kjole herinde....

Velkommen tilbage i din egen tråd søde... :heart: Dejligt og se dig igen.. :boohoo:

Havde i ikke os været ude og rejse?

Uhh kender godt det hele står stille og man er i tvivl om alt. Men det er da bare SUPER fedt hvis du kan få styr på kjolen.. whuuhuuu..

Det vil jeg først tænke på om 30 kg... :wacko: eller noget i den stil..

KÆmpe kram

0

Del dette indlæg

Hej piger...

Så lige at det faktisk var over en måned siden sidst jeg opdaterede. Skam mig :boohoo:

En lille positiv ting er at jeg snart skal prøve en muligvis to kjoler :heart:

Velkommen tilbage i din egen tråd søde... :) Dejligt og se dig igen.. :heart:

Havde i ikke os været ude og rejse?

Uhh kender godt det hele står stille og man er i tvivl om alt. Men det er da bare SUPER fedt hvis du kan få styr på kjolen.. whuuhuuu..

Det vil jeg først tænke på om 30 kg... :wacko: eller noget i den stil..

KÆmpe kram

Tak.. Det er dejligt at være tilbage igen...

Jo vi var en uge i Spanien.. Har da også været lidt aktive i andres tråde...

Uha 30 kg., det kunne jeg også godt tænke mig, men det kan jeg bare slet ikke overskue.. Dog har vi snakket om at melde os til et eller andet mig og min mor.. Men nu må vi se hvad det bliver til..

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger...

Så lige at det faktisk var over en måned siden sidst jeg opdaterede. Skam mig :rolleyes:

En lille positiv ting er at jeg snart skal prøve en muligvis to kjoler :)

:rolleyes: Helena

Hey søde - der er da ingen grund til frustration, det skal nok gå det hele og mon ikke, at det er en fase vi alle skal eller har været igennem?!!

Det går over igen!!! Meeeeen du får da lige lidt krammere med på vejen - tvivler på, at de hjælper på overblikket, men jeg prøver lige alligevel :hug::):loveflag: :loveflag: :badgirl:

0

Del dette indlæg

Hej piger...

Så lige at det faktisk var over en måned siden sidst jeg opdaterede. Skam mig :hug:

En lille positiv ting er at jeg snart skal prøve en muligvis to kjoler :)

Hey søde - der er da ingen grund til frustration, det skal nok gå det hele og mon ikke, at det er en fase vi alle skal eller har været igennem?!!

Det går over igen!!! Meeeeen du får da lige lidt krammere med på vejen - tvivler på, at de hjælper på overblikket, men jeg prøver lige alligevel :):loveflag: :loveflag: :badgirl::)

Tusind tak.. Det varmede...

Og dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der "kommer" igennem dette... Jeg synes bare rigtigt mange herinde er så sikre på alting.. Så bliver det lidt fustrende når man ikke har :)

Hej søde!

Velkommen tilbage til din tråd...

Ingen grund til frustrationer... du skal nok nå det hele! :rolleyes:

Det håber jeg.. Ej, jeg regner med at jeg har nogle gode forældre til at sørge for at jeg har styr på det hele....

Knus helena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved du hvad, man kan i hvert fald læse rundt omkring herinde, at du ikke er den eneste der skal igennem sådan en periode, så mon ikke det går over inden længe, og at overskuddet, glæden og lysten kommer igen???

Jeg selv har ikke været igang så længe, så er ikke nået at blive frustreret over noget endnu. Men jeg har eksempelvis allerede nået at ændre mening angående vores indbydelser (efter at jeg havde købt ind til dem), så jeg nu sidder med 50 kort plus div. pynt der bare kan ryge ud til højre :rolleyes::hug:

Jeg tror snart at du er med igen :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Tak Piger... I er bare de dejligste ;)

Det er nok også bare en kombination af flere forskellige ting, der gør at jeg kører træt i det hele... Har travlt med skolen, men Thomas har lovet mig med min opgave i denne weekend, så jeg håber vi kan komme et stykke fremad ;)

Endnu engang tak for jeres knus - Det varmede rigtigt meget...

0

Del dette indlæg

Hejsa

Dejligt med en samme-dato-brud. Det bliver spændede at følges hele vejen. Kan se at du er kommet en del længere end jeg er. Jeg kan heller ikke rigtig rykke, på de der invitationer. De skal jo være helt rigtige, men jeg er overbevist om at ideen nok skal komme. Hmm måske er det derfor man går i gang tidligt med det?

Glæder mig til at følge din planlægning

Knus Karin

0

Del dette indlæg

Hejsa

Dejligt med en samme-dato-brud. Det bliver spændede at følges hele vejen. Kan se at du er kommet en del længere end jeg er. Jeg kan heller ikke rigtig rykke, på de der invitationer. De skal jo være helt rigtige, men jeg er overbevist om at ideen nok skal komme. Hmm måske er det derfor man går i gang tidligt med det?

Glæder mig til at følge din planlægning

Knus Karin

Ja, det tror jeg du har ret i... Men jeg overvejer også om jeg nogen sinde vil blive tilfreds. For hvad jeg synes er flot lige nu, er ikke det samme som om en uge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii... ;)

Jeg har fået nyt arbejde.. Det er kun et fritidsarbejde og med mindre løn end jeg er vant til, men det er et arbejde... Var så træt af mit gamle arbejde, så jeg er simpelthen så glad for at det er kommet noget nyt ;)

Ville bare lige dele det med jer dejlige piger... ;)

0

Del dette indlæg

Jubii... ;)

Jeg har fået nyt arbejde.. Det er kun et fritidsarbejde og med mindre løn end jeg er vant til, men det er et arbejde... Var så træt af mit gamle arbejde, så jeg er simpelthen så glad for at det er kommet noget nyt ;)

Ville bare lige dele det med jer dejlige piger... ;)

Ej hvor fedt, tillykke tillykke :rolleyes::rolleyes::hug:

Hvad skal du lave?

Redigeret af barbara77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

yyeeeeaaaahhhh - På søndag skal jeg ud og lage prinsesse = Prøve en brudekjole...

Jeg er dog ikke sikker på at det er KJOLEN, men giver det en chance og prøver den, for tror ligesom meget det handler om fornemmelsen jeg går når jeg har kjolen på, som hvordan den ser ud...

0

Del dette indlæg

yyeeeeaaaahhhh - På søndag skal jeg ud og lage prinsesse = Prøve en brudekjole...

Jeg er dog ikke sikker på at det er KJOLEN, men giver det en chance og prøver den, for tror ligesom meget det handler om fornemmelsen jeg går når jeg har kjolen på, som hvordan den ser ud...

Uanset hvad bliver det da spændende at skulle i en brudekjole (for første gang er det ikke?) :rolleyes:

Hvornår skal du egentlig starte på arbejde?

0

Del dette indlæg

Uanset hvad bliver det da spændende at skulle i en brudekjole (for første gang er det ikke?) :rolleyes:

Hvornår skal du egentlig starte på arbejde?

Altså jeg har prøvet min mors, men det var hjemme i vores egen stue og føltes ikke helt rigtigt... Så glæder mig bare så meget... :hug:

Med hensyn til arbejde, så skal jeg hente en vagtplan i morgen, også regner jeg med at komme igang i næste uge... Det bliver sååå dejligt at der kommer flere penge ind på kontoen ud over SU :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Tillykke med det nye arbejde! Der er altså ikke meget ved at gå og slave den et sted, hvor man ikke er glad for at være eller er træt af arbejdet i sig selv...

Og held og lykke med kjoleprøvningen søndag :rolleyes: Håber virkelig at det bliver en god oplevelse for dig og at du får en dejlig kjole med derfra... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Helena.....

Så kom jeg også lige forbi dig.....og jeg må da sige at du har styr på de væsentligste ting og det jo godt, så kan alle pusse-nusse-tingene komme efterhånden...... :)

Meget personlige og søde STD-kort i har sendt ud og kan rigtig godt li idéen med at de enten kan kan hænges på køleskabet eller sættes op andetstedt med snoren, sød tanke.

Lidt anderledes med glow sticks og øloplukkere i gaveæsken, men idéen er rigtig sød.... :bunny_4:

Men glæder mig til at følge din videre planlægning og held og lykke med det nye job.

Og iøvrigt super sønne-navn, har nemlig også sådan én herhjemme.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hmm..

Jeg har læst om rigtigt mange herinde fra, hvor diverse mødre og bedsteforældre har inviteret folk med til jeres bryllup som de mente skulle med - vel og mærke uden at spørge jer også..

Troede kun det var noget der skete for jer, men nu er det også sket for os.

Det er Thomas mormor der har inviteret nogen fra hans familie med.

Det er 16 år siden Thomas har set ham (foruden en fest vi lige har været til sammen med dem) og jeg havde endelig aldrig hørt ham (dem) omtalt som sådan.

Nå men så var vi til den her fest, hvor han kommer hen til os og siger, "nå, jeg hører at VI skal til bryllup næste år.. ´" Vi sidder så sådan lidt mærkelige for hvad mener han nu med det. Thomas mor kommer så hen til os og siger, "nå, jeg hører at i har inviteret X med til brylluppet".

"øh... Nej, det har VI ikke"...

Han er simpelthen en type jeg absolut ikke bryder mig om, og som jeg overhovedet ikke ville være tryg ved kom med til vores bryllup. Men hvad i dælen giver Thomas Mormor ret til at invitere ham?

Jeg er spændt på hvad hun siger når hun finder ud af at han ikke skal med...

Måske er det fordi vi har valgt nogle andre fætre og kusiner der skal med. Det er hans ene mosters børn. Men dem har jeg rent faktisk også set før og været sammen med og skriver meget sammen med hans ene kusine. Derfor var det nogle vi gerne ville have med..

ØV... Gider ikke sådan noget familie halløj...!!!

0

Del dette indlæg

Hej Helena.....

Så kom jeg også lige forbi dig.....og jeg må da sige at du har styr på de væsentligste ting og det jo godt, så kan alle pusse-nusse-tingene komme efterhånden...... :rolleyes:

Meget personlige og søde STD-kort i har sendt ud og kan rigtig godt li idéen med at de enten kan kan hænges på køleskabet eller sættes op andetstedt med snoren, sød tanke.

Lidt anderledes med glow sticks og øloplukkere i gaveæsken, men idéen er rigtig sød.... :cheerleader3:

Men glæder mig til at følge din videre planlægning og held og lykke med det nye job.

Og iøvrigt super sønne-navn, har nemlig også sådan én herhjemme.... :ilovebryllupsklar:

Takker... Ja, det er dejligt at have styr på de ting...

Kjoler skal jeg ud og prøve om et par uger.. Det bliver bare såååå spændende... ;)

Ja, Glow sticks er lidt anderledes, men det var helt vildt så meget sjovt at folk fik ud af dem, det sted vi har henne, derfor synes jeg det kunne være rigtigt sjovt ;)

Ja, det er sgisme et lækkert navn ;)

0

Del dette indlæg

Hmm..

Jeg har læst om rigtigt mange herinde fra, hvor diverse mødre og bedsteforældre har inviteret folk med til jeres bryllup som de mente skulle med - vel og mærke uden at spørge jer også..

Troede kun det var noget der skete for jer, men nu er det også sket for os.

Det er Thomas mormor der har inviteret nogen fra hans familie med.

Det er 16 år siden Thomas har set ham (foruden en fest vi lige har været til sammen med dem) og jeg havde endelig aldrig hørt ham (dem) omtalt som sådan.

Nå men så var vi til den her fest, hvor han kommer hen til os og siger, "nå, jeg hører at VI skal til bryllup næste år.. ´" Vi sidder så sådan lidt mærkelige for hvad mener han nu med det. Thomas mor kommer så hen til os og siger, "nå, jeg hører at i har inviteret X med til brylluppet".

"øh... Nej, det har VI ikke"...

Han er simpelthen en type jeg absolut ikke bryder mig om, og som jeg overhovedet ikke ville være tryg ved kom med til vores bryllup. Men hvad i dælen giver Thomas Mormor ret til at invitere ham?

Jeg er spændt på hvad hun siger når hun finder ud af at han ikke skal med...

Måske er det fordi vi har valgt nogle andre fætre og kusiner der skal med. Det er hans ene mosters børn. Men dem har jeg rent faktisk også set før og været sammen med og skriver meget sammen med hans ene kusine. Derfor var det nogle vi gerne ville have med..

ØV... Gider ikke sådan noget familie halløj...!!!

Åh de familiemedlemmer.... Der er bare nogle der tror at de kan gøre sådan...

Det er JERES fest og dermed har en mormor eller en mor da ikke lov til at inviterer alle andre med... Vores forældrer har sagt fra starten at det er VORES fest og ikke deres, så de bestemmer ikke hvem der skal med. Vi nævnte over for min far og hans kone at vi måske ikke inviterede et bestemt par med, da vi slet ikke har noget at gøre med dem og Mogens har aldrig mødt parret, hvoraf jeg kun har mødt manden (min stedmors halvbror). Men at vi inviterede stedmor´s far og hans kone og så en anden bror.. Det blev min stedmor lidt småfornærmet over.. Men min far sagde også at det nok heller ikke var sikkert at parret var i DK til den tid (konen i parret kommer fra USA).

Så min mening er, at det er da brudeparret der bestemmer gæstelisten...

Thomas´mormor må acceptere det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer