Helena86

Helena & Thomas 15. august 2009

223 posts in this topic

:cheerleader3::cheerleader3::bearhug:25 DAGE TILBAGE :):)-HAHA-

Åhh... Merete...

Allerede 25 dage igen?

Det er bare slet ikke til at forstå.

Jeg tror ikke jeg når at blive klar...

KKKKKKKRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIISSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEE

Nå, træk vejret roligt, Helena, det skal nok gå. Pyha, har har jeg meget og se til :lol:

Håber det går lidt bedre hos dig :bestwishes:

Tja... Jeg synes egentlig også, at jeg har en del ting på min liste... I dag er jeg ved at lave lister over alt muligt, det er rart at få gjort, så tingene er ude af hovedet :pokey:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en flot og elegant taske, du har købt og jeg er sikker på, at den sorte er lige så flot og perfekt til en festlig aften :cheerleader3:

Hihi en god topfigur, I har valgt og selvfølgelig skal det da næsten være den, når nu Thomas er så glad for Lego. Kan godt lige se julelysene i hans øjne for mig, når han har fortalt dig om hans drøm om et værelse fyldt med Lego og en Lego by -HAHA-

Rigtig søde gaveæsker. Jeg elsker symbolikken med sommerfugle og de ser søde ud, som de lukker æsken :cheerleader3:

Dit slør er rigtig sødt og jeg er sikker på, at det passer perfekt til din smukke kjole :):)

Det lyder som en super dejlig PA og skidt med, at I havde en lille idé om det, for I blev jo tydeligvis stadig overrasket. :bearhug:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tænkte at jeg hellere lige må komme af med lidt galde jeg ligger inde med...

Min svigermor er bare så træls! Ikke at hun tænker over det, for det tror jeg ikke, men hun skal have 17 mennesker (tror jeg de ender med at blive) til frokost og champagne og jordbær på vores bryllupsdag inden vi skal i kirke.

Altså jeg tænker jo dels at det er synd at gæsterne skal se Thomas før kirken, dels at han ikke får ro omkring sig til at gøre sig klar i og generelt bare at jeg synes det er mærkeligt at de skal holde en "for-fest" til mit bryllup.

Det bunder i at vi skal vies kl. 13.00, derefter skal vi til reception, hvor der vil blive serveret bryllupskage samt små mund bidder butterdej med laks, feta og kartoffel og pizza fyld. Der vil desuden være små sandwich, regner med min. 2 pr. person. Alt dette skal vi selv kunne nå at få på 2 timer, inden vi skal til foto, gæsterne har dog ca. 1 time mere, inden de skal til feststed, hvor vi skal spise klokken seks.

Men hun mener ikke at det er nok mad!

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kommer igennem med det, og det eneste jeg mener at jeg kan gøre nu, er at håbe på at gæsterne vil gemme deres appetit til at de kommer hjem til reception og håber at hun kommer til at stå med alt for meget mad, eller at vi har en masse i overskud, så hun kan se at hun tog fejl og der vil være rigeligt med mad.

Det skal lige siges at der kun er informeret til gæsterne at der vil være drikkevarer og bryllupskage til reception.

Nå, undskyld skulle lige af med lidt galde. Tror mine omgivelser er lidt trætte af at høre det igen og igen ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tænkte at jeg hellere lige må komme af med lidt galde jeg ligger inde med...

Min svigermor er bare så træls! Ikke at hun tænker over det, for det tror jeg ikke, men hun skal have 17 mennesker (tror jeg de ender med at blive) til frokost og champagne og jordbær på vores bryllupsdag inden vi skal i kirke.

Altså jeg tænker jo dels at det er synd at gæsterne skal se Thomas før kirken, dels at han ikke får ro omkring sig til at gøre sig klar i og generelt bare at jeg synes det er mærkeligt at de skal holde en "for-fest" til mit bryllup.

Det bunder i at vi skal vies kl. 13.00, derefter skal vi til reception, hvor der vil blive serveret bryllupskage samt små mund bidder butterdej med laks, feta og kartoffel og pizza fyld. Der vil desuden være små sandwich, regner med min. 2 pr. person. Alt dette skal vi selv kunne nå at få på 2 timer, inden vi skal til foto, gæsterne har dog ca. 1 time mere, inden de skal til feststed, hvor vi skal spise klokken seks.

Men hun mener ikke at det er nok mad!

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kommer igennem med det, og det eneste jeg mener at jeg kan gøre nu, er at håbe på at gæsterne vil gemme deres appetit til at de kommer hjem til reception og håber at hun kommer til at stå med alt for meget mad, eller at vi har en masse i overskud, så hun kan se at hun tog fejl og der vil være rigeligt med mad.

Det skal lige siges at der kun er informeret til gæsterne at der vil være drikkevarer og bryllupskage til reception.

Nå, undskyld skulle lige af med lidt galde. Tror mine omgivelser er lidt trætte af at høre det igen og igen ;)

Hey Du SKønne Helena :pokey:

LÆnge siden.. Tak fordi du holder øje med mig alle steder... :cheerleader3: Du er en engel søde..

Gu' pokker er det okai og komme af med din galde herinde.. kan godt følge dig.. det var da også noget underligt noget svigermor pludselig skal :wacko: Har du ikke hevet fat i Thomas og fået ham til at banke i bordet over for mor?

Knusser

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte at jeg hellere lige må komme af med lidt galde jeg ligger inde med...

Min svigermor er bare så træls! Ikke at hun tænker over det, for det tror jeg ikke, men hun skal have 17 mennesker (tror jeg de ender med at blive) til frokost og champagne og jordbær på vores bryllupsdag inden vi skal i kirke.

Altså jeg tænker jo dels at det er synd at gæsterne skal se Thomas før kirken, dels at han ikke får ro omkring sig til at gøre sig klar i og generelt bare at jeg synes det er mærkeligt at de skal holde en "for-fest" til mit bryllup.

Det bunder i at vi skal vies kl. 13.00, derefter skal vi til reception, hvor der vil blive serveret bryllupskage samt små mund bidder butterdej med laks, feta og kartoffel og pizza fyld. Der vil desuden være små sandwich, regner med min. 2 pr. person. Alt dette skal vi selv kunne nå at få på 2 timer, inden vi skal til foto, gæsterne har dog ca. 1 time mere, inden de skal til feststed, hvor vi skal spise klokken seks.

Men hun mener ikke at det er nok mad!

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kommer igennem med det, og det eneste jeg mener at jeg kan gøre nu, er at håbe på at gæsterne vil gemme deres appetit til at de kommer hjem til reception og håber at hun kommer til at stå med alt for meget mad, eller at vi har en masse i overskud, så hun kan se at hun tog fejl og der vil være rigeligt med mad.

Det skal lige siges at der kun er informeret til gæsterne at der vil være drikkevarer og bryllupskage til reception.

Nå, undskyld skulle lige af med lidt galde. Tror mine omgivelser er lidt trætte af at høre det igen og igen ;)

Hey Du SKønne Helena :pokey:

LÆnge siden.. Tak fordi du holder øje med mig alle steder... :cheerleader3: Du er en engel søde..

Gu' pokker er det okai og komme af med din galde herinde.. kan godt følge dig.. det var da også noget underligt noget svigermor pludselig skal :wacko: Har du ikke hevet fat i Thomas og fået ham til at banke i bordet over for mor?

Knusser

Hej søde...

Ja, du har jo formået at printe dig fast på min nethinde, så jeg er jo nødt til lige at finde ud af hvad du laver ;)

Nej, Thomas er ikke støbt at det samme som mig, og tager lidt "let" på det. Og i princippet kan jeg jo være ligeglad, det er jo "hans" gæster det går ud over..

Men jeg tror jeg fik sagt til hende at der altså ville komme rigeligt med mad til receptionen, for lidt efter lagde hun lige så stille sin hånd på mit lår, da hun skulle fortælle mig noget - Noget jeg aldrig tror hun har gjort før....

Men jeg føler det bare lige som om det er en "før-bryllupsfest" for Thomas, og jeg mener ikke dagen skal handle om Thomas, men om OS.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej Helena, tiden går da lidt for hurtig nu synes jeg med kun 18 dage tilbage..

Ja, Glæder mig til at det er snart, men kunne da på den anden side måske også bruge lidt mere dage til planlægning. Og alle de ideer der sukker op her i sidste fase. Har nogle ting over ebay jeg gerne vil have, men kan jo nok ikke nå at få dem hjem... Ihhh altså...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg får simpelthen stress...

Nogen der har lidt timer de lige kan unde mig???

Uh, der er bare så meget at se til...

-Læser til eksamen, min sidste jeg åbenbart ikke havde lyst til at bestå første gang..

-Skal finde alle thomas lønsedler frem for de sidste 14 måneder, da han skal meldes ledig på fredag

-skal have bagt ting til reception

-Kage til Thomas arbejde, da han har sidste dag i morgen

-Lave fotomontage til Thomas, der driller

-Lave tekster til menuhæfterne - Inspiration modtages gerne

-Ordne hjemmet

-Generelt bare sørge for at alt løber rundt

-Huske og arbejde lidt også (har ellers byttet en del vagter væk, men vi skal jo have nogen penge)

-Ordne gaveæsker - Finde digt, så jeg kan se om der er nogle ting der mangler, eller lave mit eget

-Ordne og underskrive nogle papirer til banken for vores forening...

Og der er sikkert meget mere, men når jeg har så meget og se til, svigter min hukommelse altså som noget af det første

ØVVV

Så piger - Her på falderebet kunne jeg godt bruge lidt koncentration og nogle timer, hvis i har noget i overskud...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sødeste Helena, nu må du lige passe på dig selv. Du skal ikke stresse nu..

Hvis der er noget jeg kan gøre, så vil jeg gerne hjælpe dig - det kan være hjælp til at løse problemet med fotomontagen eller hjælpe med tekst til menu...

Hvornår skal du til eksamen?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fy! Ikke stresse! Det kan vi ikke have :thumbsupsmileyanim:

Her kommer der lige nogle gaveæskedigt, som du kan sortere lidt i og finde et, der kan bruges - jeg håber, at det hjælper dig :thumbsupsmileyanim:

Forslag nr. 1 (det skulle vi have brugt)

Først en stor tak skal du ha',

fordi du ville komme og dele vor dag

I denne pose har vi puttet lidt af hvert

At huske alt kan jo være svært

Ordensregler du læse må

Din egen tandstik her du få

En lommelet til den rørende tale

Et børnecitat, så du ikke går i dvale

Lidt chokolade til den søde tand –

stjæl nu ikke fra din sidemand

Plastre til fødderne i de nye sko

og Haribo – den er altid go’

5 lykkemandler her du får

Husk at drikke en ekstra tår

2 små piller, hvis pinen sig melder

– eller til søndagen, når natten hælder

Forslag nr. 2

Et stykke chokolade til den søde tand,

& lidt duft til efter dans.

Et stykke plaster til de nye sko,

Og Haribo - den er altid go´

Tandstikker, så munden holdes sund

Og mintpastiller til en dejlig frisk mund.

Skulle vi fortsætte til kl. fem,

er her panodiler,

så søndagen ikke bliver så slem.

Et blomsterfrø I kan sætte i jord

Så minder fra i dag altid hos dig bor.

Forslag nr. 3

En lille gave til dig som gæst,

der glæder os ved at være med til fest.

At huske alting kan jo være svært,

derfor vi i æsken har puttet lidt af hvert.

Et plaster til de nye sko,

Haribo, den er altid go'.

Stimorol gir den friske mund,

tandstikker holder tanden sund.

Hvis hovedpinen søndag driller,

hent da hjælp fra et par piller!

Vi håber en dejlig aften vi får,

og mange gode minder sammen når.

Forslag nr. 4

I denne æske har vi puttet lidt af hvert

At huske alting kan jo være svært

Plaster til de nye sko

Haribo den er altid go´

V6 holder tanden sund

Panodil - så søndagen ikke føles så slem

Lidt chokolade til den søde tand,

stjæl nu ikke fra din sidemand.

Et blomsterfrø som I kan sætte i jord

Så minder om i dag altid hos jer bor

Forslag nr. 5

I denne æske har vi puttet lidt af hvert

At huske alting kan jo være svært

Plaster til de nye sko

Haribo den er altid go´

Tandstik holder tanden sund

En mintpastil giver frisk mund

Lommetørklæder hvis du får brug for dem

Panodil - så lørdagen ikke føles så slem

Et blomsterfrø I kan sætte i jord

Så minder om i dag altid hos jer bor

Forslag nr. 6

I denne pose har vi puttet lidt af hvert,

at huske alting kan jo være svært-

Lommetørklæde hvis du fælder en tåre

- tænk hvis dansene bliver hårde.

Et plaster til de nye sko,

og Haribo - der er altid go'!

Tandstik holder tanden sund,

og tyggegummi gi'r en dejlig frisk mund.

Lidt chokolade til den søde tand,

stjæl nu ikke fra din sidemand.

Lidt ris må kun kastes i den grønne have.

Tag et foto - og put nu mad i din mave!

Forslag nr. 7

I denne æske har vi puttet lidt af hvert

at huske alt kan jo være svært

Ordensregler du læse må

din egen tandstik her du få

En serviet til den rørende tale

et børnecitat så du ikke går i dvale

Chokolade så du ikke bliver for sund

et mintbolche til en dejlig frisk mund

Et stykke plaster til de nye sko

Vingummi er altid go´

Skulle der ryge et glas eller fem

er her en Pinex, så søndagen ej bliver slem!

Forslag nr. 8

Først et kæmpe, Tak skal du ha',

fordi du gad komme og dele vor dag.

I denne pose du finder lidt godt,

en sikkerhedsnål, hvis tøjet bli'r småt.

Lidt servietter hvor næsen kan snydes,

og pastiller der gerne må nydes.

Tandstik til hjælp efter maden der var go',

og to metaforer fra Haribo.

Til den tørre hud lidt creme er godt,

du får derfor lidt, så huden bli'r flot.

Et plaster til tåen hvis skoene bli'r små,

og to panodiler til dagen derpå.

Til sidst et lys og tændstikker der findes,

brug dem engang du denne dag vil mindes.

Forslag nr. 9

Lidt chokolade til den søde tand,

stjæl nu ikke fra din sidemand.

Et stykke plaster til de nye sko,

og Haribo - den er altid go'.

Tandstikker holder munden sund

en Vicks gir' frisk mund.

Til sidst til inden du tager hjem,

er her Panodil, så søndagen ikke blir' slem.

Forslag nr. 10

Et stk. chokolade til den søde tand

Et tyggegummi så mund er frisk til dans

To Pamol’er hvis pinen sig melder,

eller til søndagen, når natten hælder

Et stk. plaster til de nye sko

Tandtråd til tænder er også god

En friskende creme, til dagen efter,

for trætte øjne, hos alle gæster

Forslag nr. 11

Ordensregler bør I hurtigt læse

Kun i servietten snyde næse.

Et stykke chokolade til den søde tand,

og lidt duft til efter dans.

Et stykke plaster til de nye sko,

og Haribo er altid go`

Tandstikker holder tanden sund

Og tyggegummi til en dejlig frisk mund.

Panodiller hvis klokken bliver fem

Så søndagen ikke bliver for slem

Et blomsterfrø I kan sætte i jord

Så minder fra i dag altid hos jer bor

Forslag nr. 12

Til den søde tand lidt chokolade

Haribo er go og går alle glade

Tandstikken holder tanden sund.

Minten frisker op i din mund.

Lidt parfume efter en dans eller to

og lidt plaster til en vabel i din sko.

Kommer I ikke i seng før 5

to panodil gør søndagen mindre slem.

Forslag nr. 13

I denne pose har vi puttet lidt af hvert

at huske alting kan jo være svært

lidt chokolade til den søde tand

en lille duft til kvinde og til mand

en tændstikæske med et broderi

og et citat er også lagt heri

en tandstik til at holde munden sund

mintpastiller til en dejlig frisk mund

og lommetørklæder hvis du nu får brug for dem

plus lidt pamol, så søndagen ikke føles så slem!

Forslag nr. 14

Hvis du vil vide, Hvem der er hvem,

Så lad bordplanen stå på klem!!

Et stykke chokolade

Til den søde tand.

Lidt duft til efter dans.

Et stykke plaster til de nye sko,

Og Haribo - den er altid go´

Tandstikker, så munden holdes sund

Og mintpastiller til en dejlig frisk mund

skulle vi fortsætte til kl. fem,

er her panodiller,

så søndagen ikke bliver så slem.

Forslag nr. 15

Lidt til den søde mund

Og en tandstik til at rense for en stund

En pastil til at friske munden op,

Samt en lille lækker duft til din krop.

En blomst du kan plante i dit hjem

Og et par panodiler så søndagen ej føles så slem

Forslag nr. 16

I æsken din vi samlet har,

lidt du med hjem fra festen ta´r.

Til den søde tand er guld at finde,

og Balkort som et svingende minde.

Et plaster til de nye sko

Et serviet hvis du for meget lo

Brug for en tandstik vi alle kan få

og pillerne er til dagen derpå ;o)

Forslag nr. 17

Vi kan ikke beskrive hvor glade vi er

For at dele denne dag med jer

Så derfor vil vi jer gerne takke

Med denne specielle pakke

I har været der for os nat og dag

Altid med kærlighed og venskab, helt uden klag

At i har været der for os, vil i vore hjerter altid gemmes

Så derfor skal I i dag selvfølgelige ikke glemmes

Forslag nr. 18

Læs digtet i din æske og gør dig klar til at feste.

Et hjerte skal du ha´for at fejre vores dag.

En mønt af chokolade, så er alle glade.

En lille tandstik til din mund, så du kan holde den sund

Lidt nostalgisk tyggegummi - MMMmmm Yummi yummi!

Hvis din ånde lugter beskidt, ta´en tic tac og bliv et hit.

Når skoene de trykker, så brug plastret og slip for krykker.

Når solen står op skal der MC.D i din krop,

og hvis tømmermændene skal tie stille, får du brug for en hovedpinepille.

Når vi nu mad og drikke gir´skal du være spændt op til lir,

for nu danser vi lige straks og håber festen holder max!

Vi håber du kan holde aftenen ud, ellers giver vi dig en blodig tud!

- Det passer selvfølgelig ikke, glem det! og lad os drikke.

SKÅL!

- men husk: Gør denne aften til evigt minde, ta´et billede af mand og kvinde

Forslag nr. 19

Gaveæskedigt, der skal synges. Det er en melodi, der SLET ikke kan synges til (det er jo kun et digt)

Brugsvejledning til fest og æske

Melodi: Det hammer, hammer fedt!

Læs digtet i din æske, og gør dig klar til at feste.

Et hjerte skal du ha´ for at fejre vores da´.

Når nu vi mad og drikke gi’r

skal du være spændt op til lir.

Gør denne aften til evigt minde,

tag et billede af mand og kvinde.

Når maden er omme

skal bandet komme.

En tandstik til din mund,

så du kan holde den sund.

En Tic Tac er et hit,

Hvis din ånde lugter skidt.

En mønt af chokolade,

så er alle glade.

Lidt nostalgisk tyggegummi

mmmm Yummi Yummi.

Nu danser vi lige straks,

og håber festen holder max.

Hvis dameskoene trykker

brug plastret og slip for krykker.

Når solen står op

put McD i din krop.

Hvis dine tømmermænd skal tie stille,

brug en hovedpinepille.

Vi håber du holder aftenen ud,

ellers gir´ vi dig en blodig tud.

Det passer selvfølgelig ikke –

GLEM DET – og lad os drikke.

SKÅL !!!

Forslag nr. 20

I denne æske har vi puttet lidt af hvert

at huske alt, kan jo være svært

Lidt chokolade til den søde tand,

stjæl nu ikke fra din sidemand !

Plaster til den nye sko

Haribo, den er altid go’

Tandstikker holder munden sund

Kærlighedste til en romantisk stund

Lommetørklæder hvis du får brug for dem,

Panodil, så søndagen ikke føles så slem…

Forslag nr. 21

Lidt til den søde tand

og lidt til det rindende vand

Vi vil denne dag aldrig glemme

heller ikke når vi igen er hjemme

Tusind tak for godt selskab

da vi indgik dette ægteskab

Forslag nr. 22

I denne æske har vi puttet lidt af hvert

At huske alting kan jo være svært

Plaster til de nye sko

Haribo den er altid go'

Tandstik holder tanden sund

En mintpastil giver frisk mund

Lommetørklæde hvis du får brug for et

At øjne kan løbe i vand, det er før set.

Ris som kastes på gommen og hans viv

Med ønske om et godt og frugtbart liv.

Forslag nr. 23

Chokolade til den søde tand,

Og lidt duft til efter dans.

Tandstikker holder tanden sund

Og tyggegummi gir' frisk mund.

Et blomsterfrø I kan sætte i jord

Så minder fra i dag altid hos jer bor

Et eventyr om ham og hende

som om denne dag kan minde

Forslag nr. 24

I denne æske har vi puttet lidt af hvert

at huske alt kan jo være svært

Lidt ckokolade til de søde tand

stjæl nu ikke fra din sidemand

Et stykke plaster til din nye sko

og Haribo er jo altid go'

To Panodiler hvis pinen sig melder

eller til søndagen, når natten hælder

En serviet til den varme dans

det er jo sommer her til lands

Tandstikkere holder munden sund

og tyggegummi til en dejlig frisk mund

En frisk pastil er altid rart

især ved kindkys - man er vel sart...

Forslag nr. 25

Denne lille gavepose

får enhver som her er gæst.

-Husk at klippe gommens hose

le, gør dagen til en fest!

Hvis nu skoen skulle gnave,

er det ikke særlig rart.

Plaster får du med som gave

-vablen klares i en fart!

Du får også Panodil

og en tandstik til din mund.

Vi kan nyde rene smil

-pillen bruges søndag morgenstund!

Der er søde ting til tanden

Rittersport og Haribo.

Tag en dans med sidemanden

René spiller helt til kl. 2!

Forslag nr. 26

Vi har sagt hinanden JA!

Glæder os til denne fest.

Så tænd et lys for os en dag

-Velkommen til hver Bryllupsgæst!

Lidt til den søde mund

Og en tandstik til at rense for en stund

En pastil til at friske munden op,

Samt en lille lækker duft til din krop.

En blomst du kan plante i dit hjem

Og et par panodiler så søndagen ej føles så slem

Forslag nr. 27

Kære gæst

I denne æske har vi puttet lidt af hvert,

for at huske alting kan jo være svært:

Haribo den er altid go´

Lidt chokolade til den søde tand,

stjæl nu ikke fra din sidemand.

Tandstik holder tanden sund

En pastil giver frisk mund

Lommetørklæde hvis du fælder en tåre

og hvis dansene bliver for hårde

Pamol - så søndagen ikke føles som en pest

Værså’go’ kom så i gang, for nu er der fest!

Forslag nr. 28

Mintpastiller til en frisk og dejlig mund

Tandstikker så munden holdes sund

En ballon... til hvad vides ej -

min kære gom har hemmeligheder for mig!

Et balkort - kan du klare alle 5?

Og panodiler, så søndagen ej føles så slem.

Forslag nr. 29

I denne pose har vi puttet lidt af hvert

At huske alting kan jo være så svært

Vingummi’er er så søde

Så dellerne bliver bløde

Til de nye sko, du får et plaster

Brug det, inden de belaster

En serviet, til den varme dans

Det er jo sommer, her til lands

To panodiler, hvis pinen sig melder

Eller til søndagen, når natten hælder

En friskende creme, til dagen efter

For trætte øjne, hos alle gæster

Et blomsterfrø I sætte kan i jord

Så minder fra i dag, altid hos jer bor

Forslag nr. 30

Rundt på bordet du ser disse æsker,

En lille gave til alle vore gæster.

Balkortet - brug det ! for det er dit,

Udfyld med blyanten sort på hvidt!

I tyl der gemmer sig lidt af det søde,

M&M's for "Mie og Martin" vi møde.

Frøene du planter i jorden ned,

Til minde om brudeparrets kærlighed.

Er mørket tæt og du skal hjem

lygten viser dig vejen frem

-------------------------------------------------------------------

Ja, jeg ved da snart ikke, om det her var nogen hjælp - der var godt nok flere end jeg kunne huske... Men håber, at du kan bruge et af dem - de er tyvstjålet herinde :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste Helena, nu må du lige passe på dig selv. Du skal ikke stresse nu..

Hvis der er noget jeg kan gøre, så vil jeg gerne hjælpe dig - det kan være hjælp til at løse problemet med fotomontagen eller hjælpe med tekst til menu...

Hvornår skal du til eksamen?

Tusind tak, hvor er du sød..

Ringede til min mor lidt efter og fik tudet lidt over det hele... Det hjalp :(

Jeg skal op den 20., Så det er jo lige efter festen.

Jeg var oppe i den i sommers. Men det er en uden hjælpemidler, så det er med at kunne huske det hele... Og det er den sidste jeg mangler, så er jeg færdig som HA og kan begynde på Cand. merc Aud, så den SKAL bare bestås...

Fy! Ikke stresse! Det kan vi ikke have :thumbsupsmileyanim:

Her kommer der lige nogle gaveæskedigt, som du kan sortere lidt i og finde et, der kan bruges - jeg håber, at det hjælper dig :thumbsupsmileyanim:

-------------------------------------------------------------------

Ja, jeg ved da snart ikke, om det her var nogen hjælp - der var godt nok flere end jeg kunne huske... Men håber, at du kan bruge et af dem - de er tyvstjålet herinde :)

Og tak til dig søde Merete.. Det hjalp faktisk også, for nu skal jeg ikke hen og lede efter dem igen herinde eller på nettet, så er det bare med at finde en der passer til de ting vi har købt. Men det får Thomas nok lov til at sidde og læse igennem i aften :cheerleader3:

I er bare så søde piger... :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og tak til dig søde Merete.. Det hjalp faktisk også, for nu skal jeg ikke hen og lede efter dem igen herinde eller på nettet, så er det bare med at finde en der passer til de ting vi har købt. Men det får Thomas nok lov til at sidde og læse igennem i aften :cheerleader3:

I er bare så søde piger... :thumbsupsmileyanim:

Det var så lidt, man kan hurtigt bruge nogle timer på at lede rundt på nettet :thumbsupsmileyanim:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og tak til dig søde Merete.. Det hjalp faktisk også, for nu skal jeg ikke hen og lede efter dem igen herinde eller på nettet, så er det bare med at finde en der passer til de ting vi har købt. Men det får Thomas nok lov til at sidde og læse igennem i aften :cheerleader3:

I er bare så søde piger... :thumbsupsmileyanim:

Det var så lidt, man kan hurtigt bruge nogle timer på at lede rundt på nettet :thumbsupsmileyanim:

Det er jo det... :)

Så er det godt at der findes en hel masse herinde, der er villige til at hjælpe... :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der også lige lidt billeder af duge og servietter...

Jeg spammer lige lidt med billeder, men ved jo i elsker det :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Dugen er "buttermilk" farvet og den er rund og glat, det kan godt se lidt anderledes ud på billedet...

post-18268-1249052608.jpg

Edited by Helena86
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servietterne..

Vi har begge set på dem før og kunne godt lide dem.

De er en lidt kraftigere materiale end normalt, for gider ikke det der med at man tørrer sig om munden også går servietten i stykker...

post-18268-1249052880.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim::):thumbsupsmileyanim::(:cheerleader3: :cheerleader3:

BILLEDER....jubiiiii vi elsker dem!

Skønne ting og lækre sko :cheerleader3:

Hvor er de bare flotte dine æsker. træls at de var foldet forkert, men ja så har man da glæden ved at folde dem ALLESAMMEN om igen :cheerleader3:

Ja det må jeg nok sige...

Det var en stor fornøjelse at folde op, folde ud, folde op folde ud

Men så kan man jo bare lære at gøre det rigtigt første gang :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så kommer der lige et billede af bryllupskagen...

Vi tror nok at det er den vi smagte på bryllupsmessen og som vi begge kunne lide.

Det er en en anden konditor end ham der var derude, men hvis vi sendte et billede ville han kunne lave den samme, da han arbejder sammen med ham, ham som skal lave vores. Så ville han bare snakke med ham om det...

Så vi håber at det er den rigtige kage at vi husker :thumbsupsmileyanim:

post-18268-1249058843.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer