Helena86

Helena & Thomas 15. august 2009

223 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hey smukke!

Ønsker dig et KÆMPE STORT tillykke med fødselsdagen :cheerleader3::loveboard::loveboard::rolleyes: :smolf: :loveflag:

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag: :denmarkflag: JAAAAA... TILLYKKE MED DAGEN IDAG! Håber du har en dejlig dag med masser af gæster og gaver! :denmarkflag: :denmarkflag: :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

Tusind tak... Hvor er i bare søde...

Vi skal først holde fødselsdag i aften, så der håber jeg på nogle gaver - ELSKER gaver ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow...den første er lige dig i min verden. Den har en smuk udskæring, der giver dig et rigtigt flot bryst. V-udskæring er godt, når man har gode bryster - forstå mig ret!! Det giver en flot kavalérgang.

Jeg synes stroppernes størrelse på den første er væsentligt bedre end nr. 3, omend den også er ufatteligt smuk. Men som de andre tøser, er jeg mest til nr. 1 - den giver dig et brag af en figur...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for igår søde... det var bare super hyggeligt! :cheerleader3:

Dejligt med billeder... Er helt vild med den første... den udskæring er da bare to die for!! :blush:

Tak i lige måde.. Og hyggeligt at støde på dig på messen ;)

Det er alle sammen meget meget fine kjoler!!

Jeg synes den første klæder dig helt fantastisk. Den udskæring og den barm, for ikke at nævne talje ;) ;) ;)

:biggrin:

Den første kjole klæder dig bare super godt, er rigtig vild med perle-detaljerne :blink::griner:-:biggrin:
Den første kjole!! Udskæringen er flot :bearhug:
Wow...den første er lige dig i min verden. Den har en smuk udskæring, der giver dig et rigtigt flot bryst. V-udskæring er godt, når man har gode bryster - forstå mig ret!! Det giver en flot kavalérgang.

Jeg synes stroppernes størrelse på den første er væsentligt bedre end nr. 3, omend den også er ufatteligt smuk. Men som de andre tøser, er jeg mest til nr. 1 - den giver dig et brag af en figur...

Jeg kan rigtig godt lide nr. 2
Umiddelbart synes jeg nr. 1 er den bedste, den sidder rigtig flot på dig.

Tak Piger... Faktisk var det også nr. 1 der var favorit, da vi var ude.. Prøvede den 3 gange... ;)

-Men nu må vi se hvad kjoleprøvning siger på torsdag... Der skal dog meget til at skubbe den af banen...

Nr. 2 giver dig en for kort overkrop

Okay.. Den var en smule for stor, kunne måske forestille mig at det kunne være en grund til.. Jeg blev lidt overrasket over at jeg faktisk godt kunne lide det krøl halløj. Det kunne jeg nemlig ikke på billederne...

Nr 3 giver en fin talje, men du ser meget spændt ind ud.

Det er var jeg også... Men jeg kunne stadig trække vejret ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Søde

Så er det vist på tide, jeg skriver herinde i din tråd - i stedet for blot at snage :biggrin: (Altid kun på den gode måde)

Har kigget på dine fine billeder af kjolen. Stemmer også i koret, synes helt bestemt også nr. 1. Kan rigtig godt lide nr. 2 også, men det er ligesom der er et eller andet galt med overkroppen, men kan ikke helt sætte en finger på det. Måske det bare er størrelsen. Nr. 3 synes jeg ikke rigtig om - synes den virker lidt for voldsom i overdelen, ligesom om du kommer til at virke lidt standhaftig hvis du forstår.

Ville super gerne have set dig i hel figur, for giver noget andet når der også er ansigt med billederne ;) Er faktisk lidt overrasket over, at det er nr. 1 jeg bedst kan lide, for netop den type udskæring var bare helt forkert på mig. Kom til at ligne en eller stor amazone (eller hvad de kæmpekvinder nu hedder). Men :) på dig.

Uh, glæder mig sådan til at se irl d. 15/8....... kan slet ikke vente. I skal bare sige til, hvis I har brug for hjælp til noget, f.eks. en hjælpende hånd til at lime invitationer - så forresten også bare er rigtig flotte :iloveyou:

:thumbsupsmileyanim: Michela

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mad:

Forret:

Fisketallerken med tunmouse i æg, fiskefilet med laksefars, rejemouse med noget butterdej, vakkelæg og en flot rød krebs

Hovedret:

Buffet med:

Glaseret skinke

Kalkun med fars/bacon

Kalvefilet

Flødekartofler

Halve bagte kartofler med krydderi

Flutes

7 * blandet salat: Tomat, ris, pasta, gulerod/selleri med figendressing, coleslaw, broccoli, grøn salat, hvidløg, oliven og feta ved siden af

Dessert:

Buffet med:

Mange forskellige slags desserter, bla. pangekager med is, Daim islagkage, Sarah Benard, melon kugler

Natmad:

Te og snitter

Alt er hjemmelavet af kogekone vi kommer til at have i køkkenet hele dagen...

Redigeret af Helena86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så har jeg lige fået købt lidt nyt :boohoo:

De her tallerkener i ivory farve og med guldtryk ;)

- Og der kommer matchende servietter med.... Det bliver bare SÅÅÅÅ godt tror jeg...

:thumbsupsmileyanim:

Helena

ej hvor er de fine helena har du et link ;)

Ebay Personalized napkins

Håber den virker.... Ellers kan du finde dem ved at søge på på personalized plates / Napkins

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer