Helena86

Helena & Thomas 15. august 2009

223 indlæg i dette emne

Så har jeg lige fået købt lidt nyt :boohoo:

De her tallerkener i ivory farve og med guldtryk ;)

- Og der kommer matchende servietter med.... Det bliver bare SÅÅÅÅ godt tror jeg...

:thumbsupsmileyanim:

Helena

ej hvor er de fine helena har du et link ;)

Ebay Personalized napkins

Håber den virker.... Ellers kan du finde dem ved at søge på på personalized plates / Napkins

super tak ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Helena

Jeg holder med flertallet og siger at kjole nr. 1 er den bedste til dig. Den er så til gengæld også super flot. Hvis ikke du er helt sikker, må du ud og prøve nogle flere kjoler. Når man kommer i KJOLEN er man ikke i tvivl.

Super fine STD kort og invitationer. Elsker den grønne farve !

Glæder mig til at følge dine videre planer.

Kram

Anja

0

Del dette indlæg

Så er det lidt tid siden sidst, men må indrømme at jeg desværre ikke har det store overskud lige for tiden...

-Og det er selvom der er sket nogle dejlige store ting på bryllupsfronten ;)

-Vi har fået vores tallerkener og servietter hjem med navn og dato på...

-KJOLEN er bestilt :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

- Vi har fundet ud af hvordan indbydelserne endeligt skal se ud..

Men bare huske ellers at intet nyt er godt nyt ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan her kommer vores invitationer til at se ud...

Måske bliver teksten anderledes og hjertet også, men det bliver med det forhøjede guld, sommerfugle i den ene side og der skal så et bånd ned mellem det hvide og det grønne karton...

post-18268-1236604658.jpg

Redigeret af Helena86
0

Del dette indlæg

KJOLEN ;)

Jeg faldt jo for den kjole hos ***IKKE TILLADT*** som jeg har vist, men kiggede lidt mere rundt inde på deres side.. Pludselig faldt jeg over den jeg havde prøvet da jeg var ude og prøve kjoler...

Jeg så billedet og sagde til min mor at den kjole var jeg sikker på at jeg havde set før.. Fandt mine billeder og kunne se at det var den samme som min... Det var helt perfekt, for vi sad og skulle bestille kjole til min mor og svigerinde, så vi bestilte også lige min brudekjole samtidigt :cheerleader3:

Jeg skal så høre om jeg kan få den højere i ryggen og med snøre i stedet.. Det vil jeg nemlig helst have... Så det håber jeg at hun kan lave...

post-18268-1236604972.jpg

0

Del dette indlæg

Og sidst men ikke mindst vores fine tallerkener med navn og dato på...

Vi skal holde reception, så synes det var perfekt med en lille detalje dertil ;)

Havde bare ikke lige tænkt over at datoen nok ville blive skrevet på engelsk... Men det er en mindre detalje vi bare lader glide henover... Det betyder ikke noget....

post-18268-1236605211.jpg

post-18268-1236605273.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan her kommer vores invitationer til at se ud...

Måske bliver teksten anderledes og hjertet også, men det bliver med det forhøjede guld, sommerfugle i den ene side og der skal så et bånd ned mellem det hvide og det grønne karton...

Ej... den så jeg slet ikke!! Hvor er den fin!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er du sød Bianca ;)

Jeg har lige svaret i Fyn-tråden... Kan desværre ikke den 29. marts da vi skal til badmintonsstævne.. Men holder da helt sikkert april åbent...

Er super glad for at læse at du har fået nyt arbejde... Mange gange tillykke med det søde..

:cheerleader3: Helena

Redigeret af Helena86
0

Del dette indlæg

Hey Piger...

Så kommer der lige en opdatering herfra....

Invitationerne er der snart styr på ;)

Vi har sat weekenden af den 18-19 april til at få lavet dem færdige....

Så skal vi på ferie... Svigermor og svigerfar har givet os en rejse til Bulgarien i slutningen af maj, sammen med min svoger, svigerinde og deres 2 børn.... Det bliver bare SÅ dejligt ;) :griner:-

Så har vi købt nogle poser, som muligvis skal bruges til gæstegave. Jeg synes jeg har rimelig meget om ørerne, så hvis de kan bruges, vil det bare være så skønt.

Endnu engang har jeg handlet lidt på Ebay. Jeg købte noget bånd med vores navne og dato på.. Jeg er endnu ikke helt klar over hvad de skal bruges til, men mon ikke jeg kan finde på noget...

Min mor og far har shoppet rødt gulvtæppe vi skal bruge til indgangen ude i huset, hvor vi så skal på ind på en "rød løber" allesammen... SUPER :respekt:

Og min kjole skulle hun gerne få hos Kannaca i denne uge... Går så ud fra at hun skal lave ændringer med mere, så nu er den tættere på end den længe har været :help:

Det var vist lige det for denne gang...

:unsure: Helena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at alle de ting nu er overstået. Så skal du tænke mindre på det.

Mon ikke poserne er fint fine til gaveposer? Garanteret.... Lad en veninde bedømme - og lur mig om hun ikke siger ja? Du har jo iøvrigt også købt fint bånd, så...

Rigtig herlig mandag til dig.

0

Del dette indlæg

Hey....

Så er det vist tid til lidt opdatering, om end andet, så for min egen skyld..

Jeg har super travlt lige for tiden, i hvert fald oppe i hovedet.. Jeg er desværre ikke så god til at få det først videre, men skal aflevere BA projekt den 12. maj, og har måske 1 side der kan bruges til ngoet sammenlagt.. Helt godt er det ikke!!!

Men det her drejer sig jo om bryllup, og der er sørme sket lidt nyt...

Invitationerne er sendt ud, kjolen kommer hjem, de fleste gæster til reception inviteret, ja, der sker hele tiden lidt nyt...

Smider lige en masse billeder ind, det ved jeg jo i elsker...

;)

Knus Helena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så virker det lige igen...

Havde lige glemt at jeg havde købt et nyt kamera siden sidst, så kombineret med det dårlige internet der er her på SDU, gik det i stå, da billederne var alt for store...

-Men nu kører vi igen ;)

Her er som invitationerne kom til at se ud endeligt..

Er selv ret glad for resultatet.

Der var mange der roste at jeg selv havde skrevet det på STD-kortene, så de valgte jeg at gøre igen...

post-18268-1241163609.jpg

0

Del dette indlæg

Gaveæsker...

Jeg har gået og købt en masse ting, hvilket betyder at der faktisk kommer en del i gaveæskerne... Vi gider ikke og have en masse liggende efter brylluppet, derfor kommer vi bare det hele i..

I gaveæskerne er der:

1 x organzapose med røde hjerter på og 5 hjerte skumfiduser

1 x tandstik

2 x mørk chokolade

1 x vådserviet

1 x lommetørklæder

1 x tøseting, creme, parfume

1 x mandeting oplukker

Så skal der nok også panodiler i også, hvis ikke jeg smider dem i toiletkurvene

I menuhæfter kommer der til at være et par sider med sjov, soduko, krydsord, gåder eller lign. og der kommer til at ligge en blyant i derinde også.

post-18268-1241164750.jpg

0

Del dette indlæg

Så er der lige et par billeder af mig i kjolen...

Den er bestilt ved Kannaca, og jeg synes faktisk at det er noget smukkere end den jeg prøvede ved ABC, som jo skulle være samme model. Det ser ud som om blonden er en anden en, men det er i hvert fald smuk.

Jeg fik også lavet den højere end modellen i ryggen og fik lavet den med snørre...

Og jeg er rigtigt glad for udfaldet.

Der er dog en ting der skal rettes. Den er for stor oppe over brystet. Den gaber ved skuldrene, hvilket gør at man kan kigge ind til barmen, og det er jo ikke meningen... Selvom jeg er sikker på at Thomas ville nyde det... ;)

Men det virker som om at vi godt kan tage lidt af den oppe ved skuldrene, så det er godt...

Undskyld at de ligger ned, men da jeg vendte dem, fik jeg en helt anden figur, og det var bestemt ikke pænt...

Så i får mig "liggende" ;)

post-18268-1241165504.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tark, hvor er i bare søde ;)

Smuk og rigtigt klædelig kjole!! :)

Hvordan føles det???? *får-lige-selv-et-lille-sus-i-maven* ;)

Det var bare så dejligt at den nu endelig var her...

Har været meget nervøs for hvad det nu var for en kjole jeg fik, nu når jeg bestilte den i udlandet, så jeg er rigtigt glad for resultatet selvom den lige skal justeres lidt...

:cheerleader3::):)

Du er meget smuk i den kjole.. Hvor må det være dejligt at have fået den hjem*S*

Tillykke med den smukke kjole

kh

Anette

Takkk, Ros er nu altid dejligt :kiss:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer