Kristina B.

Kristina & Mads d. 8/8 2009

228 posts in this topic

Vil da også lige skrive i din tråd :-)

Held og lykke med kjoleprøvningen, vi har samme "problem" kan jeg se ;-) Jeg har født her for 1 år siden, så min krop er heller ikke lige som jeg ønsker det endnu. Men skidt - er sikker på vi får de smukkeste kjoler. Handler jo mest om at købe efter sin figur og ikke efter hvad der passer på andre.

Derudover kan jeg se du læser cand.merc.aud. Det gør min kæreste også - hårdt studie. Dog er han ved at skrive speciale og er færdig til sommer - så skønt!

Smil herfra :-)

Mange tak for beskeden:o)

Glæder mig rigtig meget til at skulle ud og prøve kjoler, men har desværre ikke tabt det jeg gerne ville. Som du selv siger, så bør det være muligt at finde en finde en fin kjole. Skal også lige høre hvor meget den kan lægges ind, for håber da stadig at kunne tabe lidt!

Ja...synes ikke det er så sjovt det studie. Tror ikke rigtig det er mig, men det er da en god uddannelse.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Det lyder da som om I får en rigtig hyggelig og dejlig kjoleprøvningsdag. Er det allerede på lørdag?

Nej....det er i morgen fredag :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag: Uhhh det bliver spændende!!!! Min mor og jeg tager toget over til Odense hvor vi så mødes med svigermor!

Tror også min mor glæder sig som et lille barn. Hun tager både almindeligt kamera med og videokamera....så må vi se om vi må tage billeder....krydser fingre!!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så blev det endelig dagen hvor jeg skulle ud at prøve kjole. Dagen som jeg har "drømt" om siden jeg var lille. Den flotte kjole som man kun skal have på en gang (forhåbentlig kun have på en gang da).

Fredagen begyndte med at min mor kom omkring kl. 7.00. Vi spiste lidt morgenmad, så vi ikke tog afsted på tom mave. Efter morgenmaden tog vi et lille smut op på sygehuset for at jeg skulle have taget blodprøve (har for lavt stofskifte). Det gjorde ondt som altid, men fik da da overstået.

Vi toget fra Ringsted mod Odense kl. 8.07 hvor Mads' mor ville hente os omkring kl. 9.30.

Første tur gik til Glamour. KÆMPE forretning!!! Vi blev modtaget af en meget sød dame (kan ikke lige huske hendes navn). Hun spurgte om hvordan jeg ønskede kjolen (lidt prinsesse agtig og ikke alt for simpel). Jeg fik anvist et prøverum og så gik det hele ellers i gang. Jeg har egentlig fået den opfattelse at man ofte skulle bruge lidt større størrelser i brudekjoler, men jeg blev positivt overrasket ("kun" str. 44, som jeg normalt også bruger i bluser....har lidt store :cheerleader3: ). Brudekjoledamen fandt hurtigt et par kjoler frem, som jeg kom i. Den første jeg kom i var super flot! Langt slæb og prinsesseagtig. Jeg havde heldigvis dagen før købt en bh med aftagelige stropper, så det var super at jeg kunne prøve kjoler uden ærmer. Der blev fundet mange utrolig flotte kjoler frem. Alle havde lidt af det jeg gerne ville have. Langt slæb, snørre i rykken og så pyntet men ikke over pyntet. Man er jo lidt kræsen :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved at mange herinde har fortalt om at når de fik kjolen på, så vidste de bare at det var den. Jeg fik desværre ikke den følelse, men der var flere af kjolerne som jeg sagtens kunne se mig selv gå ned af kirke gulvet i. Den sidste kjole jeg prøvede var min foretrukne!!! Jeg følte mig virkelig som en prinsesse i den!!!! Og nøjjjjj et flot slæb!!!!! Det var simpelthen så bredt og langt!!!!

Vi havde bestilt tid hos lilly også og jeg ville ikke bare købe en kjole inden jeg havde været der også. Jeg hørte om de eventuelt ville sætte kjolen til side....men så kom sælger genet op i brudekjole damen. Man kunne ikke sådan for sat kjolen til side, for de skulle have dem solgt og hun skulle have 4 prøvninger mere den dag og så kunne det jo være der var en af dem der ville have den! Så jeg skulle virkelig mærke i maven hvordan jeg ville have det hvis den var væk når jeg kom tilbage!!! Jeg besluttede mig alligevel for at vi skulle over i lilly for at kigge også. Jeg ville selvfølgelig blive lidt øv hvis den var solgt, men der var jo så mange andre flotte kjoler, så hvorfor skulle jeg ikke kunne finde nogle andre flotte.

Nå men vi gik fra Glamor og gik en tur på cafe for få lidt at spise. Efter en rigtig hyggelig frokost gik vi videre til lilly.

Hos lille var der igen en super sød brudekjoledame!!! Her var det en anden tilgang til kjolerne for der blev jeg spurgte hvad jeg godt kunne lide i deres katalog! Damen fandt et par kjoler frem og jeg fik prøvet dem. Jeg syntes desværre ikke at der var noget for mig. Der var da en enkelt der var okay, men der var mange flere flotte der passede til mig hos Glamour!

Vi gik efter en times tid og så ned til Glamour igen! Jeg prøvede kjolen som jeg var mest forelsket i og besluttede at det skulle være den! Jeg fik aldrig følelsen af at åhhhh det skulle være den, men tror også mine forventninger var alt for høje.

Jeg super glad for kjolen og tror det er den rette for mig.

Vi måtte tage billeder i Lilly, men i Glamour måtte vi først tage når kjolen var valgt! Så jeg har desværre ikke billeder af alle de fantastiske kjoler jeg prøvede.

Min mor har billederne, så de kommer først senere (manden må jo heller ikke se den)!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter kjoleprøvningen gik vi ned af gågaden og ind i et par skoforretninger. Der fandt jeg heldigvis et par søde sko som så blev købt som bryllupssko....billede følger senere.

Om aftenen var der så bestilt bord på Carlslund i Odense og der kom Mads, min far og så svigermors mand med. Det var en super hyggelig aften hvor der blev snakket rigtig meget. Det er jo mere eller mindre første gang familierne mødes, så var da lidt spændt på hvordan det skulle gå!!! Det gik over alt forventning, så det var bare så dejligt!!!

Jeg/vi havde en fantastisk dag!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes slet ikke billederne retfærdiggør kjolen!!! Sløret jeg har på har jeg ikke købt, det var kun for at give et samlet udtryk!

Jeg måtte af med 8.990, så det var da heldigvis inden for budgettet.

Den er creme farvet, snøre i ryggen (uhhh elsker snøre :thumbsupsmileyanim: ), laaaannnngggtttt slæb og så uden stropper. Havde virkelig ikke troet jeg kunne bære det, men synes det var det pæneste og så sad kjolen alligevel hvor den skulle!!!

Hvad synes I? Hvilken havde I valgt hvis det var jer?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du gøre billederne større for jeg har svært ved at se detaljerne på dem og derfor også, hvor flotte de er.

Det lyder som en rigtig god dag fra start til slut og et kæmpe stort tillykke med den endelige kjole. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ja...de er godt nok lidt små. jeg må se om jeg ikke kan gøre dem større!!!! Eller i hvert fald dele af dem, så man kan se de mange smukke detaljer!!!!

Det var en super god dag!!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Et til

Jeg har også lidt svært ved at se detaljerne, men jeg synes, at dette billede (fra Glamour, hvor du står med front til kameraet) virkelig viser, at kjolen klæder dig rigtig godt. Mange gange tillykke med købet - dejligt, at du er glad for den. Jeg fik heller ikke tårer i øjnene eller skreg da jeg valgte min kjole, men nu hvor der er en lille uge til, er jeg SÅ glad for mit valg.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tillykke med dit valg af kjole. Jeg synes umiddelbart, du har en fin krop til alle kjolerne, hvorfor de alle sidder fint på dig... Men har du mavefornemmelsen ved den sidste kjole, har du valgt rigtigt.

HURRA!!!!!!!! Dejligt med billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med kjolen! :unsure:

Jeg må sige at jeg synes at du bærer alle kjolerne rigtig flot og som de andre også skriver, så er det lidt svært at vurdere hver enkelt, fordi billederne er taget så langt fra!

Men du ser smuk ud og er sikker på at du har valgt den rigtige kjole for dig! :cheerleader3:

Kh Majken

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tillykke med dit valg af kjole. Jeg synes umiddelbart, du har en fin krop til alle kjolerne, hvorfor de alle sidder fint på dig... Men har du mavefornemmelsen ved den sidste kjole, har du valgt rigtigt.

HURRA!!!!!!!! Dejligt med billeder :cheerleader3:

Mange tak:o)

Er super glad for at have kjolen på plads nu!!! Er noget spændt på hvordan det vil være at have den på en hel dag, for det kunne nok godt gå hen og blive lidt varmt!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tillykke med kjolen! :unsure:

Jeg må sige at jeg synes at du bærer alle kjolerne rigtig flot og som de andre også skriver, så er det lidt svært at vurdere hver enkelt, fordi billederne er taget så langt fra!

Men du ser smuk ud og er sikker på at du har valgt den rigtige kjole for dig! :cheerleader3:

Kh Majken

TAK :rolleyes:

Jeg var noget spændt på hvor stor jeg ville se ud i sådan en brudekjole, men det var slet ikke så slemt!! Heldigvis da!!!!

Jeg må hellere se om jeg ikke kan få sat nogle større billeder ind! For man kan slet ikke se kjolerne ordentligt.....tror ikke min mor skal være fotograf!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så er der under 4 måneder tilbage. Tiden går godt nok hurtigt og jeg synes godt nok der er mange ting vi stadig mangler. Specielt invitationerne hænger lidt. Er gået lidt død i det hele, men der er også så meget at se til med hensyn til arbejde og skole. Selv påsken går til skole opgaver...øv øv! Det gode er at man kan sove lidt længere end normalt :cheerleader3:

På lørdag holder vi min og Mads' fødselsdag, så der får jeg chancen for at lave endnu en prøvekage! Elsker simpelthen at bage :cheerleader3:

Der skal selvfølgelig nok komme billeder når jeg har fået lavet dem :smilie_oster05:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg endelig lagt billederne over på computeren!

Jeg lavede jo et par kager til min 25 års fødselsdag. Det drillede godt nok noget mere end første gang, men tror simpelthen det var fordi jeg var for utålmodig.

post-34632-1239785122.jpg

post-34632-1239785134.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer