Kristina B.

Kristina & Mads d. 8/8 2009

228 indlæg i dette emne

Denne kage skulle have været mint grøn, men den blev næsten blå som de andre jeg har lavet, så det var jeg noget øv over. Men den blev da okay.

Lavede den med hindbærcreme og toblerone....det var faktisk meget godt.

post-34632-1239786128.jpg

post-34632-1239786135.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Må jeg lige først og fremmest sig: HVOR ER DU BARE SMUK I DE KJOLER DU VAR I! :cheerleader3: Shit mand... str 44? Du ligner ikke en størrelse over 40! Puha, bliver helt nervøs over at jeg har valgt sådan en helt enkel havfruemodel... Jeg er nemlig også :cheerleader3:

Når det så er sagt, vil jeg meget gerne vide hvordan du har lavet de der blomster til din kage? Vi skal nemlig selv pynte vores, og jeg vil SÅ gerne lave sådan nogle i sort eller helt mørk brun, tror du det kan lade sig gøre?

Mange benovede hilsner, Sara

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må jeg lige først og fremmest sig: HVOR ER DU BARE SMUK I DE KJOLER DU VAR I! :cheerleader3: Shit mand... str 44? Du ligner ikke en størrelse over 40! Puha, bliver helt nervøs over at jeg har valgt sådan en helt enkel havfruemodel... Jeg er nemlig også :)

Når det så er sagt, vil jeg meget gerne vide hvordan du har lavet de der blomster til din kage? Vi skal nemlig selv pynte vores, og jeg vil SÅ gerne lave sådan nogle i sort eller helt mørk brun, tror du det kan lade sig gøre?

Mange benovede hilsner, Sara

Ihhh tak....det varmer at få at vide at kjolen klær en!!! Det er godt nok nogle små billeder, men lidt kan man da se

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastiskekager. Især den hvor du har afsluttet med bladranken er sindssygt flot. :cheerleader3::):cheerleader3:

Jeg prøver mig lidt frem med hensyn til afslutningen på kagerne...synes det er svært. Men overvejer faktisk et silkebånd på bryllupskagen. Tror det kunne være flot!

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det altså nogle fine kager og sikke en farvesammensætning! Det havde jeg aldrig tænkt over at de to farver egentlig klæder hinanden super godt... :cheerleader3:

:cheerleader3:

TAk :)

Det var faktisk et helt tilfælde at farverne blev sådan....altså den grønlige, men det blev okay faktisk.

0

Del dette indlæg

Først vil jeg sige sikke en flot kjole, du har valgt dig. Og sikke en talje du får :-)

Så vil jeg også lige rose dine flotte kager, synes de er blevet vildt flotte

Talje....det er noget vi kan lide!!!! Man kan heldigvis blive snørret godt ind i sådan en kjole!!!

Havde faktisk troet det var meget sværere at lave de kager, men det er ikke så galt faktisk! Det tager bare tid!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige læst hele din tråd, og hvor har du styr på mange ting :cheerleader3:

Super flot kjole til dig!

Og kagerne ser bare mums lækre ud.

Ville ønske jeg havde evner ud i kagelavning men der må jeg nok erkende mine begrænsninger :)

Pøj pøj med det hele :)

Får da styr på det lidt efter lidt...synes bare der mangler meget endnu, men sådan er det jo. Skal nu nok nå det hele!

Taakkkk....er efterhånden blevet super glad for min kjole. Kan næsten ikke vente til at skulle prøve den igen.

Forsøger mig med forskellige smags varianter i kagerne. Tror det bliver hindbær og toblerone, men ved det ikke helt endnu.

0

Del dette indlæg

Så blev bryllupsrejsen bestilt :cheerleader3:

Vi har længe gået og kigget og ikke rigtig vidst hvad vi ville. For hvor meget kunne vi nå at spare op osv. Vi havde dog set os lun på Bali og et specielt hotel midt ude i regnskoven...bare lige lovlig dyrt (2.700 kr. i døgnet).

Vi fik skrevet rundt til at par forskellige rejseselskaber for at se hvad de kunne tilbyde. Toptours kom så med et godt tilbud til os med 2 nætter i Singapore, 5 nætter på Hanging Gardens i Ubud (vores drøm) og så 5 nætter på et fint hotel ude ved vandet på Bali.

I Hanging Gardens skal vi så bo i en slags villa, med egen pool, med udsigt ud og junglen. På hotellet ud mod vandet skal vi bo på Mutiara villa i suite villa. Det er også en villa med egen pool og butler service!!!

Meget bedre bliver det sq ikke. Uhhh jeg glæder mig helt vildt nu.

Vi skal rejse den 15. august - 29. august.

Ligger lige et par billeder ind af hotellerne:

først billeder fra Mutiara villa (håber I kan se noget på de små billeder)

post-34632-1241093377.jpg

post-34632-1241093383.jpg

post-34632-1241093394.jpg

Redigeret af Kristina B.
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer