Kristina B.

Kristina & Mads d. 8/8 2009

228 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik jeg min kjole hjem :cheerleader3:

Det var meningen at jeg skulle over og prøve den en ekstra gang og så skulle der over en gang til for at få den med hjem. Vi bor på Sjælland og butikken ligger i Odense, så jeg ringede over for at høre om jeg ikke kunne få den med hjem samme dag - det kunne jeg godt, men så skulle jeg lige komme lidt tidligere, så de kunne nå at stryge den op!

Jeg havde min mor med ovre for at hente den i bilen. Vi havde en rigtig hyggelig tøse tur - shoppe og frokost og brudekjole :cheerleader3:

Den er så fin!

Fik forresten også den første bryllupsgave - ikke noget specielt, men vi fik en flaske vin af Glamour brudekjoler, hvor jeg har købt kjolen - det var da super sødt af dem!

0

Annonce ♥

Så fik jeg endelig aftalt med pølsemanden om hvornår han skal komme og alt det - så det er på plads. Skal dog lige finde ud af hvilken strømstyrke der er i forsamlingshuset - det kan godt være det bliver Mads der skal kigge på det;o)

Har også talt med vores kok i dag. Er dog en lille smule nervøs for det hele. Jeg spurgte for lang tid siden om hvordan det blev serveret og om der skulle kok med til at skære kød ud og alt det. Så siger han dælme at jeg havde skrevet at jeg ikke ville have kok til at anrette mv. Se lige mig gennemgå mine tidligere fremsendte mails MEGET HURTIGT. Jeg har på entet tidspunkt sagt nej tak til det, så nu håber jeg bare han kan finde en, for der er sq ikke længe til!!!!!

0

POLTERABEND!

Så tog de sq røven på mig..... :cheerleader3:

Lørdag den 25. juli havde jeg aftalt med mine forældre at vi skulle hjem til dem kl. 9.00 for at lave plan over de sidste dage op til bryllup. Omkring kl. 8.15 blev der ringet til min mobil fra et hemmeligt nr. - med en spøjs stemme blev der sagt at jeg skulle gå ud og kigge foran min hoveddør. Der blev lagt på og jeg gik ud for at kigge. Der ude lå der en beskrivelse af hvad jeg skulle foretage mig - jeg skulle pakke noget forskelligt tøj og ellers bare holde mig klar - jeg fik 30 min. (Heldigt at jeg allerede havde været i bad og det hele).

Jeg var ellers 100% sikker på det først var på næste lørdag, så jeg blev godt nok overrasket.

Nå men 30 min. senere troppede 12 friske piger/damer op ude ved min dør og beordrede mig med. Der ude på parkeringspladsen holdt så en motorcykel som jeg skulle ud og sidde bagpå. De var ellers sikre på at det havde jeg da prøvet før, for Mads har jo motorcykel - men jeg måtte fortælle at dette altså var første gang og jeg kan godt fortælle jer at jeg var ved at skide grønne grise!!! Nå men jeg kom op på maskinen der og vi kørte rundt i ca. 20 min. Det var virkelig sjovt, men også MEGET grænseoverskridende!!! Vi endte ude ved mine forældre, hvor der var dækket op til det helt store mogenbord. Rundstykker, pandekager, bacon, røræg, pølser, muffins - hmmmm det var godt :cheerleader3: .

Jeg blev klædt lidt på med en meget fin t-shirt med et billede af mig og Mads på, et lille slør, en broche og et skærft hvor der stod bride to be :cheerleader3: . Min mor og far havde så været i Tyskland og købt nogle drinksbælter til os alle sammen, så sådan et fik jeg også på (det smagte godt nok ikke specielt godt, men sjovt var det).

Efter morgenmaden blev vi smidt ind i to biler (sad godt nok glemt) og så kørte vi ellers et lille stykke ud af Ringsted. Vi endte ude i et lille villahus hvor jeg så skulle indspille nogle sange (de andre var heldigvis med som kor). Der var blevet skrevet en speciel sang til Mads som jeg skulle synge. Det var virkelig sjovt!!! Efter det kørte vi ind til Ringsted bymidte hvor der var pakket en lille vogn med diverse drikkevarer og frokost, som jeg skulle køre med indtil vi havde fundet et sted vi skulle spise. Vi satte os på græsplænen ved kirken og spiste lidt frokost. Vi havde god tid, så vi spillede lidt rundboldt med nogle sodavandsflasker - sjovt det var det. :smolf:

Vi blev igen hentet af to biler og så blev kursen sat mod Holbæk. Her skulle vi ud og sejle med sådan en hurtig gummibåd. Vi skulle i våddragter og så skulle vi springe i vandet mens den der båd sejlede. Vi nåede op på ca. 40 km. i timen mens vi sprang. Efter denne våde tur skulle vi ind og klatre på klatrevæg. Det var simpelthen så hårdt og her to dage efter er jeg stadig helt smadret i kroppen!!!! På eventcenteret var der to pools, som vi fik lov til at låne - så vi var også lige ude at svømme en ½ times tid - det var så lækkert.

Vi kørte mod Ringsted igen og vi endte ude hos mine forældre igen til grill mad og hygge!

Vi var alle så smadrede, så det blev ikke til så meget druk efter sejlturen, men vi kom alligevel først i seng kl. 3 - så det havde godt nok været en lang dag!

Det var simpelthen den bedste polterabend man kunne ønske sig!!!!! :pokey:

0

Annonce ♥

Det lyder som om at de havde arrangeret en smadder hyggelig polter for dig :thumbsupsmileyanim:

og så vil jeg bare lige ønske Jer al held og lykke på den store dag... det jo snart!!! :thumbsupsmileyanim:

Det var virkelig super - og alle havde det bare så sjovt sammen (meget sjovt at se veninder og familie sammen - de havde jo ikke rigtig mødtes før).

Der er nemlig ikke særlig lang tid til nu - kan godt mærke jeg begynder at blive nervøs.

0

Det lyder som om at de havde arrangeret en smadder hyggelig polter for dig :thumbsupsmileyanim:

og så vil jeg bare lige ønske Jer al held og lykke på den store dag... det jo snart!!! :thumbsupsmileyanim:

Det var virkelig super - og alle havde det bare så sjovt sammen (meget sjovt at se veninder og familie sammen - de havde jo ikke rigtig mødtes før).

Der er nemlig ikke særlig lang tid til nu - kan godt mærke jeg begynder at blive nervøs.

Hvis hafferlafferne begynder at hoppe for meget rundt inde i maven kan jeg varmt anbefale en tur i spa eller blot svømmebadet.. et par baner (også selvom man ikke er vant til det) gør underværker for nerverne... det er ligesom at vand er med til at dæmpe dem

0

og så vil jeg bare lige ønske Jer al held og lykke på den store dag... det jo snart!!! :cheerleader3:

Hvis hafferlafferne begynder at hoppe for meget rundt inde i maven kan jeg varmt anbefale en tur i spa eller blot svømmebadet.. et par baner (også selvom man ikke er vant til det) gør underværker for nerverne... det er ligesom at vand er med til at dæmpe dem

Der er ved at være rigtig mange hafferlaffer i maven - så tror faktisk jeg vil følge dit råd! Jeg er selv gammel konkurrence svømmer og nu hvor du siger det, så er det faktisk i vand jeg slapper mest af!

Tak for rådet :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Så nærmer tiden sig med hastige skridt - og det er meget lange skridt vil jeg sige.

Jeg kan også godt mærke jeg er ved at være nervøs. Det er jo stort at give sit ja til hinanden! Jeg er slet ikke i tvivl om at det er Mads jeg skal være sammen med resten af livet, men derfor er det stadig mærkeligt!!!!

Vi mangler fortsat en del ting, men jeg holder fri her i næste uge, så der burde jeg kunne nå at få det hele klar! Jeg har desværre ikke rigtig haft tid til at skrive herinde og heller ikke lægge billeder ind af alle de ting jeg har købt og fået lavet! Jeg håber på at kunne få det opdateret i løbet af den kommende uge.

Af større ting mangler jeg stadig:

Bordplan:o(

Menuhæfter

Bage muffins

Bage ostebrød til receptionen.

Jeg får besøg af min veninde her lørdag (hende der også skal være min brudepige/hjælper). Vi regner med at Mads skal på polterabend den dag, så der burde vi kunne nå en masse :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også nået der til at jeg er begyndt at bekymre mig om vejret den 8. august 2009. Jeg er derfor flere gange om dagen inde og kigge på DMI - som om det gør nogen forskel på vejret :cheerleader3: Jeg håber da meget på solskin den 8. august, men hvis det regner tager vi bare det med. Regn på bruden skulle vist også betyde rigdom - heller ikke dårligt! Men helst solskin til mig:o)

Har lige vedhæftet den forløbige udsigt for lørdag :carrot:

Det ser ikke helt dårligt ud :thumbsupsmileyanim:

post-34632-1249031048.png

0

Hej Kristina.

Kan ærligt ikke hsuke om jeg har været forbi din tråd før, men lækre ting du har lavet og fin kjole :thumbsupsmileyanim: . Vi skal jo giftes samme dag, dog ikke samme sted og heller ikke med samme mand :cheerleader3: .

Lyder som en god ide med noget aktivt at give sig til. Jeg træner to-tre gange om ugen, men i næste uge kun 2 gange da jeg ikke skal have ondt i kroppen om lørdagen jo :)

Vi mangler osse nogle småting, men jeg går hjemme på barsel og kæresten holder ferie fra idag, så der er masser af tid til at få det sidste på plads i næste uge.

Til slut:

:thumbsupsmileyanim::( 8 DAGE TILBAGE! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Med hensyn til morgengave - så har jeg jo købt en translater til Mads, men han er sq så nysgerrig så han har næsten allerede gættet det...herre øv bøv.

Nå men jeg ville jo gerne give ham lidt ekstra, så derfor har jeg fundet på at vi hver måned den 8. det næste år, skal ud og lave noget sammen. Jeg har netop nu bestilt bord på Dark Waiter se her. Jeg har prøvet det en gang uden Mads og det var simpelthen en fantastisk oplevelse. Så skal jeg bare finde på 11 andre ting :thumbsupsmileyanim: Tror det bliver en tur i Lynge drive in den 8. september - der er vejret nemlig stadig ok.

0

Annonce ♥

Nu har vi været gift i over en måned nu.

Det er helt mærkeligt at det er overstået, men jeg kan kun sige at det var en af de bedste dage i mit liv!!! Alt var bare perfekt. Jeg har endnu ikke tid til at lave en beretning, men ville bare lige smide et par enkelte billeder ind:

post-34632-1253121061.jpg

0