NinaT

Afbud fra feststed

12 indlæg i dette emne

Det som bare ikke måtte ske er sket for os.

Vi var ellers i rigtig god tid med at booke feststed fordi der også er mange konfirmationer den 25 april 2009.

Vi fandt et perfekt sted, Kastrup Strandpark, hvor vi kunne få det som vi ville. Masser af plads, god mad, god udsigt og bare et super sted.

Men men men. Rent tilfældigt læser jeg i vores lokalavis (hvilket jeg ellers aldrig gør) og ser overskriften "Endnu en restauratør ude". Ikke at jeg synes det lød spændende, men mine øjne fangede navnet i annoncen, som jeg til min skræk så var ham vi havde en aftale med.

Kommunen har opsagt forpagtningen med slut januar, da de åbenbart har haft nogen uenigheder. ÅHHH NEJ....

Så nu står vi og mangler et sted at holde festen.... Mindre detalje.

Øv øv det er bittert.....

Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg egentlig ikke I er så dårligt tjent med. Det er sjældent at man spiller på steder hvor man går måbende derfra og normalt ville jeg heller ikke skrive om det her, men når nu aftalen med forpagteren er opsagt kan jeg ikke skade nogle med nedenstående:

Jeg har spillet der én gang (en bryllupsfest) og jeg gør det aldrig mere (kommer der en ny forpagter med en anden holdning er det naturligvis noget andet): Forpagteren mente at festen skulle slutte kl. 24. Parret havde fået forståelsen af at det var kl. 1. De fik brudevals kl. 23 og nåede derved kun lige at danse brudevals og knap 1 times dans. Så var det slut. 10 minutter før jeg skal stoppe kommer værten hen og siger at jeg jo hellere må stoppe nu da jeg også skulle være ude kl. 24. Jeg kigger mærkeligt på ham og siger "hvad for noget" ? hvorefter han siger at folk jo skal være ude kl. 24. Jeg spørger ham så om han nogensinde har været til en bryllupsfest før. Hvad ville man have gjort hvis middagen havde varet til kl. 24. Ja det var jo ikke hans problem. De havde bestilt et 7 timers arrangement og det fik de. Han havde heller ikke rigtig nogen forståelse for at musikere m.v. lige skulle have tid til at pakke sammen. Fint siger jeg så: Kan vi lave en aftale om at jeg er ude kl. 24.15. Det var så ok, hvorefter jeg sharp kl. 24 lynhurtigt fik alt udstyret ud på terassen, hvorefter jeg på en pæn måde fik fortalt ham at vi aldrig ville spille der igen.

Det er muligt at det havde været anderledes hvis man ikke havde bestilt et 7 timers arrangement (hvis man da kunne vælge). Det skal jeg ikke kunne sige, men uanset hvad så vidner det om en ret ufleksibel holdning som man sjældent møder når man er ude på feststeder.

Der er masser af andre muligheder. Naturligvis er I i "konkurrence" med konfirmationerne men mange konfirmationer holdes på søndage og på helligdage. Kig evt på vores hjemmeside. Der ligger links til en lang række feststeder hvor vi har været. Taler vi om Kastrup og det område så ligger der eksempelvis Hotel Park inn på Engvej hvor jeg har spillet firmafest her fornylig. Det er ikke et superchecket sted men atmosfæren er god derude og I kommer ikke ud for oplevelser som ovenstående.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh nej hvor træls. Jeg var i samme situation med det feststed vi havde booket til konfirmation 5 år frem - 2½ år inden konfirmationen lukkede stedet. Vi nåede heldigvis at få et nyt sted. Men på Diskobil lyder det da som om det er held i uheld og som han også siger er I ikke helt i konkurrence med konfirmationerne.

Held og lykke med at finde et nyt sted. I har jo stadig over et halvt år at løbe på, så mon ikke det går.

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres søde ord.

Ham der har forpagtningen nu har ikke haft den så længe (lidt over 1 år tror jeg) så det kan måske have været den gamle forpagter.

Men tak Diskobil for dine ord og jeg har været på din side og kigge på inspiration.

Det er bare lidt øv når man nu lige troede at alt var ok.....

Tak igen

Nina

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres søde ord.

Ham der har forpagtningen nu har ikke haft den så længe (lidt over 1 år tror jeg) så det kan måske have været den gamle forpagter.

Men tak Diskobil for dine ord og jeg har været på din side og kigge på inspiration.

Det er bare lidt øv når man nu lige troede at alt var ok.....

Tak igen

Nina

Så kan forholdene meget vel have ændret sig. Som jeg husker det, er det nok et par år siden jeg spillede derude.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer