Guest Musvitten

Er jeg bagud...

15 indlæg i dette emne

Hej tøzer

Vi skal giftes d. 2 maj til næste år, vi har booket kirke, hotel, bryllupskørsel, jeg har købt kjolen, skoene og tasken. Derudover har vi købt vores datters kjole. Når jeg læser lidt rundt herinde kan jeg se at der er flere der allerede har lavet indbydelser, købt ringe og har styr på rigtig mange af tingene til den store dag.

Nu er spørgsmålet så er jeg bare rigtig meget bagefter? Har jeg rigtig travlt eller er jeg ok med???

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøzer

Vi skal giftes d. 2 maj til næste år, vi har booket kirke, hotel, bryllupskørsel, jeg har købt kjolen, skoene og tasken. Derudover har vi købt vores datters kjole. Når jeg læser lidt rundt herinde kan jeg se at der er flere der allerede har lavet indbydelser, købt ringe og har styr på rigtig mange af tingene til den store dag.

Nu er spørgsmålet så er jeg bare rigtig meget bagefter? Har jeg rigtig travlt eller er jeg ok med???

Knus Christina

Det synes jeg ikke at du er. I har jo styr på alle de store ting såsom feststed og kirke der skal bookes i god tid. Invitationer, pynt og den slags er der da masser af tid til at lave endnu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes bestemt heller ikke, at du er bagud... Vi skal giftes d.30 maj, og har indtil videre gjort følgende:

- Bestilt kirke

- Bestilt Feststed

- Bestilt bryllyps nat

- Bestilt musikken

- Købt materialer ind til bordkort, menukort og invitationer

Jeg stresser mig selv lidt i øjeblikket, fordi vi endnu ikke har fundet fotograf og bryllups kørsel..... men der er jo 7 måneder og nogle uger tilbage, så mon ikke vi når det? :)

Du har jo kjole og det hele parat, så der er bestemt ingen grund til at stresse.

Glæder mig til jeg skal ud og se på kjoler :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja altså hvis I er bagud, så er vi i hvertfald også bagud, hihi.

Vi skal giftes d. 6. juni 2009, og indtil videre har vi styr på:

Kirken,

Feststedet som er incl. musik (dj)

Stylist og

Ringe har vi indkøbt for 4 år siden, så dem skal vi selvfølgelig ikke spekulere på :)

Vi har fået lavet "save the date" kort, som vi har fået sendt ud, så indbydelserne sender vi ikke ud førend 3 mdr. før, og brudekjole det venter jeg lige med indtil januar ;))

Så i mine ører lyder det altså som om, at du har godt styr på det :cheerleader3:

Men ind imellem kan jeg da godt bilde mig selv ind, at jeg er håbløs bagud, og så bliver jeg vildt stresset over, hvorvidt vi nogensinde får afholdt et ordentligt arrangement :), men selvfølgelig gør vi det ;).

Kram fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil heller ikke mene at I er bagus da I har de vigtigste ting. I mangler umiddelbart fotograf, musik m.v. hvis I skal have det men den 2/5 2009 er ikke en af de største bryllupsdage. Til gengæld er der en del konfirmationer i den periode men de er som regel ikke lige så hurtigt ude som ved bryllupsfesterne.

0

Del dette indlæg

Fantastisk dag i har valgt :cheerleader3: (ja vi har valgt samme dag).

Men indtil videre har vi booket feststed og kirken. Vi har bestilt fotograf og musik.

Der er sendt Save the day kort ud. Jeg er begyndt at kigge på kjole og skulle meget gerne bestille snart.

Ja det er vist det vi har nået indtil nu.. Er begyndt at tænke i invitationer men kan slet ikke beslutte mig men det når jeg nok:-)

0

Del dette indlæg

Det eneste jeg lige kan se I bør overveje at få styr på, er musikken og fotografen, hvis I skal have det. Ellers synes jeg I har fint styr på det. Vi lavede selv indbydelserne, så det gjorde vi i løbet af november/december. Vi sendte dem ud lige efter nytår da de værste krudt-i-postkasserne-tider var overstået, så vi ikke risikerede at de blev ødelagt på vej til modtagerne. Vi havde SU den 12.marts og blev gift den 12.april. SÅ I har fint med tid. Fortsat god fornøjelse med planlægningen.

0

Del dette indlæg

Lyder bestemt ikke til at du er bagud på nogen måde...

Jeg selv skal giftes d. 20 Maj og vi skal først over og snakke med præsten i dag. Så bare tag det helt roligt, der er vidst ikke rigtig noget at stresse over :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen.

Tusind tak for besvarelserne. Nu er jeg da lidt mere rolig :cheerleader3:

Jeg glemte at skrive at fotografen er også på plads. Indbydelserne regner jeg med at starte på midt i næste måned. Men ja mon ikke vi når det hele så må vi bare løbe lidt hurtigere i slutningen af planlægningen hvis det bliver et problem.

Jeg læser samtitidig og har hus og 2 børn, så planlægningenkommer lidt i ryk når jeg finder lidt tid og overskud.

Men endnu en gang tak for besvarelserne

0

Del dette indlæg

Det eneste jeg lige kan se I bør overveje at få styr på, er musikken og fotografen, hvis I skal have det.

Det ville også være min indskydelse men den 2/5 2009 er ikke en af de store bryllupsdatoer. Der er mange konfirmationer på dette tidspunkt men der bruger man sjældent fotografer og musikmæssigt er konfirmationerne som regel først ude senere.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer