AgnetheV

Agnethe og Thomas' bryllup d. 20 Maj 2009

977 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tusind tak for alle de søde hilsner piger :thumbsupsmileyanim:

Sidder her på hotellet og har dunrende hovedpine og mavepine, så venter lige på at min veninde bliver færdig i badet, så vi kan komme på tanken efter hovedpinepiller og cola! Har ikke sovet specielt godt, har haft meget at tænke på. Min veninde som skal sætte håret på mig var lidt øv i går, hun meldte ud, at hun enten kunne nå at komme kl 10 her til formiddag, for selv at kunne nå at komme hjem og komme i kirke eller hun kunne komme et par timer før brylluppet og så sætte mit hår, mens jeg skulle sidde i kjolen... :thumbsupsmileyanim:

Nå, men enden på det er blevet at jeg selv skal krølle mit hår og sætte extensions i og så kommer hun kl 11, hvor vi nok skal skifte over i suiten (ellers har vi ingen steder at være) og så sætter hun hår på mig i en time og tager hjem igen for at gøre sig klar... Var bare SÅ ked af at skulle tage den kamp med hende i sent i går aftes...

Oven på det har det jo ikke lovet vildt fedt vejr, så det går jo bare rigtig godt...

Håber det lysner i løbet af dagen i hvert fald...

tillykke med brylluppet - så godt nok i avisen i skulle giftes idag -glæder os til se billeder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Agnete

Et kææææmpe stort tillykke med den store dag idag, jeg håber at i får en fantastisk dag!!! :thumbsupsmileyanim:

Desuden håber jeg at alt forløb ok med håret og at det blevet som du gerne vil have det......og ja det ser ud som om at i alligevel har fået vejret med jer! :thumbsupsmileyanim:

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Et KÆMPE stort tillykke med JERES dag idag. Håber at dagen indtil nu har været fantastisk, og at aftenen og natten bringer endnu flere oplevelser og overraskelser.

Glæder mig til at se al din planlægning og kreativitet omhyggeligt dokumenteret i din beretning! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håber I havde en fantastisk dag og at alt gik lige som det skulle! Det var garanteret en helt forrygende oplevelse!

Glæder mig til at høre om dagen og se billeder!!!

0

Del dette indlæg

Hej Agnethe og Thomas,

et stort tillykke med brylluppet i gar :thumbsupsmileyanim: Jeg håber I havde en fantastisk dag

Det var superspændende at være til globryllup, og overvære en katolsk vielse, og I så bare så glade og lykkelige ud :thumbsupsmileyanim: Du lignede en rigtig prinsesse i din smukke kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg vendt frygteligt tilbage og TUSIND TUSIND TAK for ALLE jeres søde hilsner og varmende ord. Det betyder virkelig meget for mig. :thumbsupsmileyanim:

Der går nok lige en uges tid inden jeg får billeder hjem og så har jeg jo også afleveret kandidaten og så skal i nok få beretning for alle penge :thumbsupsmileyanim:

Kæmpe :thumbsupsmileyanim: fra mig (og Thomas)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde

Tak for en hyggelig eftermiddag, det m vi gøre igen, jeg tager gerne turen igen :-) for det var bare super hyggelig. Og tak for en super handel.

Selv tusind tak - jeg har virkelig nydt jeres selskab i eftermiddags og det var super dejligt lige at se, hvad i er for nogen... Manden kom jo hjem med blomster til mig

post-35647-1244833908.jpg

post-35647-1244833917.jpg

det er bare den smukkeste buket jeg nogensinde har fået og jeg elsker den bare! Er glad for at du kunne bruge duftprøverne, håber de falder i god jord hos mænnerne også :)

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer