Tanja&Christian

Tanja & Christian's store dag

63 indlæg i dette emne

:) Halløjsa

Jeg har nu i snart ½ år været med på sidelinjen herinde, så jeg tænkte, at det må være tid til min egen planlægningstråd - ihh, jeg synes det er lidt spændende…

Pludselig er der bare heller ikke særlig lang tid til den 30. maj 2009, hvor den store dag skal stå ;-) :)

Index:

STD kort

Invitationerne arbejdes der på ;-)

Invitationstekst

Musikken - eller mangel på samme ;-/

Vi har fundet et band :-) - inf. kommer senere..

3 billeder af min kjole

3 billeder af feststedet

Fotografen er også fundet - se arpfoto.dk

Maden: En af Christians kollegaer - vi har ikke aftalt menu endnu...

Farvetema: Tror det bliver blå/lilla/turkis/hvid...

Lidt om mig, min lille familie og forlovelsen:

Jeg er 32 år og min fantastiske kæreste, Christian, er 30. Vi er begge pædagoger - jeg i børnehave og Christian i SFO. Sammen har vi vores dejlige datter Anna på 1 ½ år :)

Vi blev forlovet den 8. juni i år hvor Christian var på knæ foran alle vennerne og hele familien :marryme:

Det var til Anna’s barnedåb, hvor Christian ville holde en fin tale for Anna - det endte dog med et fantastisk frieri, hvor stort set alle sad med våde øjne ;-) - han havde skrevet en lang og flot tale på rim, som endte med (troede vi alle), at vi skulle skåle for Anna, men efter skålen sagde han, at der lige var lidt mere i talen. Han talte om hvor dejligt vi havde det alle tre, og pludselig sagde han ”jeg elsker dig, og du elsker mig” - jeg sad selvfølgelig og ønske-tænkede at han så ville sige ”så vil du gifte dig med mig”, for det rimer jo, men men men - pludselig så sad kan jo der, nede på knæ og jeg var skrup forvirret, for jeg havde jo lige mine egne (ønske)tanker tænkt at han ville fri - og nu gjorde han det - gjorde han ikke!?!? Det hele skete selvfølgelig på et split sekund, men nøj hvor var jeg forvirret, men helt vildt glad og lykkelig - den var god nok :rolleyes:

Vi mødte hinanden -

- på pædagog-seminariet - i fredags-baren :rolleyes: hvor vi begge var meget engageret, men på hver vores tidspunkt, og derfor på hver vores side af baren. Vi havde talt sammen et par gange inden vi blev kærester - faktisk var vi lidt på skift interesseret, men når den ene var ”frisk”, havde den anden andre ting i hovedet, så derfor gik der et halvt år før vi fandt sammen - i sidste ende pga. en gratis taxatur… egentlig lidt fornærmende, da der lå et lille væddemål i det… :) - Christian havde taget sin bedste ven (som selvfølgelig skal være hans forlover) med i baren :smolf: og jeg festede løs med min årgang. Da klokken var blevet forfærdelig mange og baren stort set var tom, dansede jeg stadig løs med en veninde… :carrot: :carrot: og Christian og hans kammerat var lidt på vej hjem - men der kom lige et tilbud på bordet - Christian’s kammerat ville gi’ taxaturen hjem hvis Christian scorede mig (egentlig var det bare T…’s forsøg på at finde en kæreste til Christian ;-)) Christian hoppede ud på dansegulvet, hvor jeg blev meget glædeligt overrasket - jeg havde jo ”blinket” til ham, vist mig frem og alt muligt andet hele aften, så jeg var på ;-) :hug::)

Så - for at gøre historien kort :loveflag: fulgte han mig dagen efter op til bussen og vi aftalte at mødes igen senere på aftenen :loveflag:

Siden den dag har vi kun sovet hver for sig én gang - jeg flyttede simpelthen ind med det samme - og det er gået ganske godt siden :badgirl:

Nå, det var lidt om mig. Jeg er jo vildt glad for BK - specielt da Christian efterhånden synes, at der er lige lovlige mange ting, jeg gerne vil drøfte ;-) f.eks. hår, make-up, farve-tema, dug-kvalitet, bordkort-design og 40 andre ting - han er glad bare der er fadøl, god musik og lækker mad ;-)

Men der er jo rigtig rigtig mange ting at begive sig ud i og tage stillng til -

- så ja, jeg glæder mig meget til at dele en masse med Jer - både gode råd, idéer og oplevelser...

Mange bryllups-hilsner

Tanja

Redigeret af Tanja&Christian
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til, sikke da et skønt frieri :rolleyes:

Næh, der er ikke så forfærdelig længe til maj, så din tråd bliver sikkert ret spændede at følge :hug:

Mange tak - og ja, det var helt perfekt :rolleyes:

Jeg synes nogen gange, at jeg har masser af tid, men andre gange tænker jeg "maj, er jo stort set lige efter vinteren" - og så går jeg liiige et lille øjeblik i panik..

Men det skal nok gå :)

0

Del dette indlæg

:rolleyes: + lig velkommen til med din egen tråd. :)

Rigtig sød historie om frieriet. Hvor sødt....

Glæder mig til at følge din planlægning herinde.

:hug:

Mange tak :loveflag:

Jeg kan se at du har været herinde længe - du må vide en masse :rolleyes:

- Jeg glæder mig til at komme ordentlig igang med planlægningen, men vores ene computer har fået en virus, så vi er to om den bærbare ;)

0

Del dette indlæg

Hej og tillykke med din helt egen planlægningstråd!

Super sødt frieri...

Glæder mig til at følge jeres videre planlægning... Skal selv giftes ugen efter jer, så jeg kan følge med hele vejen!

Mange tak :rolleyes:

Ihh, det er tæt på :rolleyes:

Vi var lige ved at vælge den uge, men der kunne min svigerfar ikke... Men vi er nu helt tilfredse med 30. Maj :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!! :rolleyes:

Glæder mig til at følge dig! Vi skal jo giftes samme dag, så vi kan jo følges hele vejen.

Bliv dog ikke forskrækket over hvor langt jeger nået, har været herinde i nogen tid nu :rolleyes:

Ej, hold da op - jeg har lige set din tråd.... Jeg må vidst hellere komme i omdrejninger... :hug:

Indtil videre har jeg STD kort klar til kuverterne, som dog ikke har fået adresser på.

Så har vi booket lokale, kirke og fotograf - og så købte jeg forresten allerede brudekjolen 1 måned efter frieriet som var den 8. juni... DET ER ALT...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!! :hug:

Glæder mig til at følge dig! Vi skal jo giftes samme dag, så vi kan jo følges hele vejen.

Bliv dog ikke forskrækket over hvor langt jeger nået, har været herinde i nogen tid nu :rolleyes:

Ej, hold da op - jeg har lige set din tråd.... Jeg må vidst hellere komme i omdrejninger... :loveflag:

Indtil videre har jeg STD kort klar til kuverterne, som dog ikke har fået adresser på.

Så har vi booket lokale, kirke og fotograf - og så købte jeg forresten allerede brudekjolen 1 måned efter frieriet som var den 8. juni... DET ER ALT...

Så har i også klaret de vigtige ting!! Så du behøver ikke få stress overhovedet :)

Jeg er bare perfektionist og koltrolfreak, så skal helst have lavet tingene mens jeg har lysten og god tid til det, så det kan nå at blive som jeg vil have det :rolleyes:

Glæder mig til at se billeder af STDkort og brudekjole!

0

Del dette indlæg

Velkommen til!! :hug:

Ej, hold da op - jeg har lige set din tråd.... Jeg må vidst hellere komme i omdrejninger... :badgirl:

Så har i også klaret de vigtige ting!! Så du behøver ikke få stress overhovedet :loveflag:

Jeg er bare perfektionist og koltrolfreak, så skal helst have lavet tingene mens jeg har lysten og god tid til det, så det kan nå at blive som jeg vil have det :rolleyes:

Uha, jeg kender jo godt det der med kontrol og perfektionisme :)

Jeg er noget bekymret over, at vi ikke har fundet musik endnu, men vi kan ikke helt finde ud af, hvad vi er til - specielt pga. prisen ;)

Vores en computer har fået virus, så det med billeder er lidt svært for tiden, og så er jeg oven i købet så uheldig, at der ikke findes noget "model"foto af min kjole og den dag jeg prøvede den - og købte den - var min mobiltlf. løbet tør for strøm... Men men, jeg kunne vel tage hen til forretningen hvor den er, og prøve den igen :loveflag:

0

Del dette indlæg

Velkommen til!! :loveflag:

Ej, hold da op - jeg har lige set din tråd.... Jeg må vidst hellere komme i omdrejninger... :)

Så har i også klaret de vigtige ting!! Så du behøver ikke få stress overhovedet :)

Uha, jeg kender jo godt det der med kontrol og perfektionisme :loveflag:

Jeg er noget bekymret over, at vi ikke har fundet musik endnu, men vi kan ikke helt finde ud af, hvad vi er til - specielt pga. prisen ;)

Vores en computer har fået virus, så det med billeder er lidt svært for tiden, og så er jeg oven i købet så uheldig, at der ikke findes noget "model"foto af min kjole og den dag jeg prøvede den - og købte den - var min mobiltlf. løbet tør for strøm... Men men, jeg kunne vel tage hen til forretningen hvor den er, og prøve den igen :)

Træls med computeren!! Håber i får fjernet virussen!!

Vi har virkelig også haft problemer med at finde musik, da jeg er temmelig nærrig hvad det angår. Men Kæresten ville rigtig gerne have en pianist under middagen, så det har han fået :) Og så tager vi min fars og Kenneths hjemmelavede jukebox til kaffe og dans :hug:

Ja så har du jo en undskyldning for at komme i kjolen igen hehe :):badgirl:

Redigeret af AnnWP
0

Del dette indlæg

Hejsa og velkommen skal det da også lige lyde fra mig. :rolleyes:

Tillykke med den store begivenhed og din egen tråd. Glæder mig til at følge endnu et maj-bryllup :rolleyes:

Redigeret af AgnetheV
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for alle Jeres "velkom'ner" :rolleyes:

Jeg har fået taget et billede af STD kort, så jeg prøver at indsætte det...

De er blevet sendt ud, så I må endelig ikke være for hårde hvis, de ikke er så pæne :rolleyes:

Men jeg vil meget gerne høre jeres meninger - de almindelige invitationer skal nemlig være i samme stil...

post-34448-1225664355.jpg

0

Del dette indlæg

De er blevet sendt ud, så I må endelig ikke være for hårde hvis, de ikke er så pæne :rolleyes:

Men jeg vil meget gerne høre jeres meninger - de almindelige invitationer skal nemlig være i samme stil...

Jeg synes, de er rigtig fine! Glæder mig til at se jeres invitationer...

0

Del dette indlæg

De er blevet sendt ud, så I må endelig ikke være for hårde hvis, de ikke er så pæne :hug:

Jeg synes at kortene er flotte og enkle. Kan godt lide den lidt utraditionelle tekst :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brug for lidt hjælp :cheerleader3:

1) Jeg er i syv sind omkring musikken til vores bryllup - og synes i den grad, at vi er ved at løbe tør for tid til at booke os ind nogen steder...

- jeg vil gerne have band, og kæresten vil have dj ELLER band, men grundet økonomien vil han helst have dj... - vores musik-budget er på 4.000,-, men hvis der findes et band til omkring 5.000,- vil det være okay....

Hvad synes I, vi skal gøre? Hvad gør I(med priser)?

2) Jeg er ikke god til det tekninske, så er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvordan jeg laver ny undertekst i min tråd?

og hvordan "henviser" jeg til f.eks. "kjolen", "feststedet", "invitationerne" osv.? - altså der hvor I andre har en streg under, og når man så klikker, ryger man videre til en ny side i et nyt vindue...

Jeg håber I kan hjælpe mig :bunny_4:

KH. Tanja

0

Del dette indlæg

Tak til Heidi for endnu et dejligt velkommen :cheerleader3:

Også tak til Mie - får du også stress af manglende planlægning? - jeg er ved at gå til, fordi vi ikke har musik fastlagt endnu :bunny_4:

Apropros musik - er der slet ingen, som har nogen idéer eller rigtig gode råd?

Og det tekniske? any one??? :)

KH. Tanja

Redigeret af Tanja&Christian
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer