darling75

Lene & Stig, den. 30. maj 2009

186 indlæg i dette emne

Hej til alle.

Allerførst en præsentation af os. Jeg hedder Lene og er 33 år, jeg er mor til Lærke på 5,5 år og Anne-sofie på 18 mdr, til daglig er jeg dagplejer. Stig er 32 år, far til Anne-sofie, men ikke til Lærke. Stig er montør i Sydenergi. Vi har kendt hinanden i 4,5 år og boet sammen i tja mere eller mindre lige så lang tid. Men først på min fødselsdag i år friede han til mig, som en total overraskelse.

Vil her prøve og se om jeg kan finde ud af og sætte de ting ind jeg gerne vil dele med jer... Ellers er jeg sikker på I gerne vil hjælpe :bunny_4:

Her er hvad vi indtil videre har fået på plads...

:cheerleader3:

Dato: 30. maj 2009

Kirke: Klik her

Præst (har ønsket en speciel):

Feststedet: Klik her

Menu: Klik her

Fotografen: Klik her

Musikken (pyha): Klik her

Bryllupskagen: Klik her

Bilen: Klik her

1. Kjoleprøvning og sidste: Klik her

Kjoleinspiration: Klik her

Den endelige kjole: Klik her

Strømpebånd: Klik her

Sko jeg kan lide: Klik her

De endelige sko (måske) de er købt og nu modtaget: Klik her... Nu med nye sko som det måske bliver i stedet for...

Her er de lilla sko, som det pt. bliver: Klik her

Tasken: Klik her

Brudepigekjolerne til de to små: Klik her

Billede af den store i kjolen : Klik her

Gommens tøj: Klik her

Morgengaven: Klik her

Franske negle: Klik her

Frisør/makeup booket: Klik her

Update frisør, prøvesætning: Klik her

Invitation 1. prototype: Klik her Og den endelige udformning dog ikke med det rigtige karton endnu.Klik her UPDATE Klik her Den endelige invitation med det rigtige papir/karton Klik Her

Menu/bordkort: Klik her

Bånd til ? købt på ebay: Klik her

Gaveæsker/poser Lige købt på ebay: Klik her

Farvetema: Klik her og Her

Kirkehæfter og tears of joy:Klik her og Klik her

Fortsættelse følger...

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!!

Skal giftes samme dag som dig!! Glæder mig til at følge din planlægning!! :cheerleader3:

Hmm gad vide om din kommende mand kender min???! Min forlovede har nemlig arbejdet i sydenergi (har dog fået nyt arbejde for et par måneder siden)

Redigeret af AnnWP
0

Del dette indlæg

Velkommen til!!

Skal giftes samme dag som dig!! Glæder mig til at følge din planlægning!! :cheerleader3:

Hmm gad vide om din kommende mand kender min???! Min forlovede har nemlig arbejdet i sydenergi (har dog fået nyt arbejde for et par måneder siden)

Det kan godt være de kender hinanden, men tror det ikke. Min arbejder i Skærbæk, før Ribe, men som sagt ved man aldrig verden er lille nogen gange, Men dejligt med nogen der skal giftes samme dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!!

Det kan godt være de kender hinanden, men tror det ikke. Min arbejder i Skærbæk, før Ribe, men som sagt ved man aldrig verden er lille nogen gange, Men dejligt med nogen der skal giftes samme dag.

Min arbejdede i Esbjerg. Men var nede for at undervise i skærbæk ind imellem.... Men når han ikke arbejder i Esbjerg, så er sansynligheden for kendskab nok lille :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Hej Lene..

Rigtig :)-lig velkommen til BK.. :cheerleader3: Glæder mig til at følge din færden herinde :)

Men pas på.. Man bliver afhængig af dette site, da det er fantastisk! Dejligt at din kommende mand friede på din fø'sdag, min gjorde det samme :) Det er den bedste gave man kan få...

:bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan får I lavet det der med klik her eller her og så den hopper hen til hvor det står? Hvis I forstår hvad jeg mener :-)

Du indsætter ganske enkelt et link. Hvis du køre musen hen over de 5 tabs der er lige efter smiley, så kommer det frem hvad de enkelte kan. Linket beder om en adresse, du kan sætte ind.

Dette gør du ved, at du åbner tråden i et andet faneblad/vindue.

Så går du ned til den besvarelse, du gerne vil linke til og ude øverst i højre side af besvarelsen er et nummer.

Tryk på dette og så kommer der en adresse frem, som du så bare kopiere og sætter ind, der hvor den beder om det (altså der hvor du gerne vil have at linket skal figurere).

Derefter beder den om et navn til dit link, og det er så her hvor mange skriver "klik her" eller "her" eller noget ligende.

Håber det er beskrevet tydeligt nok. Ellers har jeg lige lavet en tråd hvor det er beskrevet i billeder:

SE HER

Redigeret af AgnetheV
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan får I lavet det der med klik her eller her og så den hopper hen til hvor det står? Hvis I forstår hvad jeg mener :-)

Du indsætter ganske enkelt et link. Hvis du køre musen hen over de 5 tabs der er lige efter smiley, så kommer det frem hvad de enkelte kan. Linket beder om en adresse, du kan sætte ind.

Dette gør du ved, at du åbner tråden i et andet faneblad/vindue.

Så går du ned til den besvarelse, du gerne vil linke til og ude øverst i højre side af besvarelsen er et nummer.

Tryk på dette og så kommer der en adresse frem, som du så bare kopiere og sætter ind, der hvor den beder om det (altså der hvor du gerne vil have at linket skal figurere).

Derefter beder den om et navn til dit link, og det er så her hvor mange skriver "klik her" eller "her" eller noget ligende.

Håber det er beskrevet tydeligt nok. Ellers har jeg lige lavet en tråd hvor det er beskrevet i billeder:

SE HER

:thumbsupsmileyanim: Tak

0

Del dette indlæg

Var ude og prøvesmage noget af maden igår. Havde kigget lidt på menukortet og der var to forretter og to hovedretter vi synes lød godt. Så da vi havde snakket med ham der står for det derude, og vi var sikre på vi ville holde det derude, så ville han give en middag, hvor vi kunne smage de 4 retter.

Og hold fast hvor vi fik smagt mad... og det smagte noget nær gudeskønt. Vi fik hver især en tallerken med begge forretter på, og bag efter fik vi hver især to hovedretter... kunne trille derfra...

Forretten er vi enige om, hovedretten er jeg ikke i tvivl om, men min kommende mand synes de begge var lige skønne og aner ikke hvad han vil vælge, men mon ikke det bliver den jeg synes det skal være?? hi hi hi...

Foretten stod mellem Pypette af rødfisk og laksemousse, og hjemmerøget svinemørbrad og tzaziki, begge med hjemmebagt flütes og smør.

Hovedretten står mellem Oksefilet stegt som vildt med bådkartofler, årstidens grøntsager samt surt og sødt, vi fik dog krydderkartofler og whiskeysauce til. Og anden ret er Hjortefilet med vildt krydderkartofler, rodfrugter, baconbønner og vildtflødesauce (min favorit)

0

Del dette indlæg

Musikken... Ja pyha det arbejdes der stadig på og det er ved at give mig grå hår, da mange af dem jeg har haft ringet til allerede er booket, men min lillebror kender mange der spiller musik som kender nogen der kender nogen, så det skal nok lykkes. Havde ellers lige fundet dem der bare skulle spille til dansen, et band på 5 gamle garvede musikkere der alle har spillet i 25-30 år, men :booboo: der er ikke plads til dem der hvor festen skal holdes.

Men den ene af dem fra bandet spiller også sammen med en i en duo og han skal lige tjekke med den anden (som også spiller solo) om han kan den dag. Så kryds fingre for det lykkes...

UPDATE: Det lykkedes, han har haft ringet tilbage idag, at de kunne godt :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotografen er booket, og det er en knalddygtig lokal fotograf, her er hendes hjemmeside http://www.munkeatelier.dk/index.htm. Det kommer til at koste 3500, mener vi får omkrig 9 billeder leveret i mappe, album eller passepartoutramme.

Billeder under festen bliver op til gæsterne at få taget med de engangskameraer vi sætter på bordene. Samt overvejer vi at hyre en af min lillebror's kammerater til at tage billeder af hver enkeltgæst/par ved ankomsten.

EDIT: har booket en anden fotograf til at komme og tage billeder i kirken af gommen der venter, mig og min far der ankommer, og turen op gennem kirken, og turen ned igen og ud, og bagefter kirken når man hilser på gæsterne, og så tager han ud til feststedet og tager billeder af alle gæsterne, og lidt stemningsbilleder, og forlader festen lige inden vi går til bords, Prisen for dette bliver 2500. Alle billederne får vi på en skive og skal så selv sørge for fremkalselse af dem vi vil have fremkaldt. (da hende der skal tage billederne bagefter ikke har tid til andet end det)

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg

Kirken bliver den mindste af to kirker i Ribe, der er Domkirken som er kæmpe og der er ingen af os der har nogen tilknytning til den og så er der den vi har valgt som er Sct. Catharinæ kirken. Både min kommende mand og jeg er konfirmeret der og begge børnene er døbt der, så selvfølgelig skal vi giftes der...

post-35929-1226739929.jpg

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg

Bryllupskagen bliver højest sandsynligt lavet af en bekendt til min kommende mand, han er udlært konditor, men arbejder som selvstændig entrepenør (snak om karriereskift hi hi). Den kommer til at koste 25 kr. pr. snude... Det synes jeg ikke er så dyrt, men hvad ved jeg... hi hi hi Her er et billede af vores kages udformning, ved ikke med antal af lag, men formen er den rigtige... det er et hjerte hvis man er i tvivl

post-35929-1227886403.jpg

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg

Har også fået booket tid til 1. kjoleprøvning og glæder mig som et lille barn, dog ærger det mig at min mor ikke kan den dag, men det har været svært at få passet ind så alle kan. Min svigermor ved jeg heller ikke med endnu, men min bedste veninde kan så det skal nok blive hyggetligt alligevel. Vi skal i Askepot og Valentino i Tønder, den 28. november kl. 10. Så tiden kan ikke gå hurtig nok...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer