Helena&Jakob

SLET

183 posts in this topic

Kurve i toilettet!

Vi dropper de små praktiske, sjove ting i gaveæsken, da vi vil arrangere et par (praktiske) kurve i toilettet. Gaveæskerne skal indeholde kun chokolade og chokolade, uhmm... de bliver af det finske mærke, Fazer. Kurvene fik jeg købt i Finland i fredags, farven er rigtig (mintgrønt) da den passer til farvetemaet.

De skal indeholde forskelligt, fx hovedpinepiller, plaster, parfumer, saks, sytråd, ... er i tænkeboks for de evt. flere ting... :-) Så her vil mine ideer fungere som en huskeliste og til inspiration for andre:

- Kurv / skål

- Parfume, gerne de der små gratisprøver

- Håndcreme

- Hovedpine piller

- Plaster

- Saks

- Sytråd i 3 farver, fx sort, råhvid og lyseblå

- Nål

- Noget forfriskende til hals

- Klar lak til nylonstrømperne

- Tøjbørste

Kom gerne med forslag! :(

TILFØJELSE:

Jeg har lige fundet en "nødliste" herinde....er også til inspiration! :thumbsupsmileyanim:

Huskeseddel til tasken eller nødkurven til bruden

- En pakke "frisk mund pastiller" til samme formål.

- En mascara. til at bevare de kønne øjne

- En pakke kleenex til de mest rørende stunder.

- En lille flaske med din parfume, så du kan dufte fantastisk gennem hele festen.

- Et lille spejl så du kan tjekke at alt er perfekt uden at løbe konstant på toilettet.

- Vabelplaster. Til de nye sko. hvis det nu sku gå galt.

- Klar neglelak. Hvis nylonstrømperne løber så put lidt neglelak på der hvor skaden er sket så det ikke bliver værre

- Nål og sytråd i samme farve som kjolen til knappen til ophæng af slæbet bag på kjolen hvis den skulle falde af

- Nogle hårnåle, hvis nu der skulle falde en tot!

- Sikkerhedsnål

- En neglefil, hvis de fine negle knækker

- Evt panodiler hvis musikken bliver lidt for høj

0

Annonce ♥

IIhhh! Så har jeg købt min brudekjole igår i Kennedys ved Århus. Den følte jeg mig bare som en prinsesse i - har købt et langt slør til. Glemte at tage min kamera med - men her er et par billeder fra Sinceritys hjemmeside :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal bære brudekjolen med et diadem jeg arvede fra min mor , et perlehalskæde - fik den i forlovelsesgave i stedet for en ring plus et par brudesko købt i Amsterdam. Det passede bare fint perfekt sammen... :-)

Der skal syes stropper på. Glæder mig helt vildt til at gå ind i kirken og se min forlovedes ansigt...

Troede jeg skulle købe en simpel og enkel satin kjole (fordi jeg havde diademet, perlehalskæden og skoene der skulle passe til kjolen) men det blev til en brudekjole jeg ligesom... identificerer med Askepots :(

Er i eufori af glæde nu...!!

Wauw - kan godt forstå at du er euforisk og i ekstase over kjole

Ja, den minder om Askepot (Askepot er min ynglings eventyr)

er vildt med de glinsende sten på kjolen

0

Kurve i toilettet!

Vi dropper de små praktiske, sjove ting i gaveæsken, da vi vil arrangere et par (praktiske) kurve i toilettet. Gaveæskerne skal indeholde kun chokolade og chokolade, uhmm... de bliver af det finske mærke, Fazer. Kurvene fik jeg købt i Finland i fredags, farven er rigtig (mintgrønt) da den passer til farvetemaet.

De skal indeholde forskelligt, fx hovedpinepiller, plaster, parfumer, saks, sytråd, ... er i tænkeboks for de evt. flere ting... :-) Så her vil mine ideer fungere som en huskeliste og til inspiration for andre:

- Kurv / skål

- Parfume, gerne de der små gratisprøver

- Håndcreme

- Hovedpine piller

- Plaster

- Saks

- Sytråd i 3 farver, fx sort, råhvid og lyseblå

- Nål

- Noget forfriskende til hals

- Klar lak til nylonstrømperne

- Tøjbørste

Kom gerne med forslag! :(

TILFØJELSE:

Jeg har lige fundet en "nødliste" herinde....er også til inspiration! :thumbsupsmileyanim:

Huskeseddel til tasken eller nødkurven til bruden

- En pakke "frisk mund pastiller" til samme formål.

- En mascara. til at bevare de kønne øjne

- En pakke kleenex til de mest rørende stunder.

- En lille flaske med din parfume, så du kan dufte fantastisk gennem hele festen.

- Et lille spejl så du kan tjekke at alt er perfekt uden at løbe konstant på toilettet.

- Vabelplaster. Til de nye sko. hvis det nu sku gå galt.

- Klar neglelak. Hvis nylonstrømperne løber så put lidt neglelak på der hvor skaden er sket så det ikke bliver værre

- Nål og sytråd i samme farve som kjolen til knappen til ophæng af slæbet bag på kjolen hvis den skulle falde af

- Nogle hårnåle, hvis nu der skulle falde en tot!

- Sikkerhedsnål

- En neglefil, hvis de fine negle knækker

- Evt panodiler hvis musikken bliver lidt for høj

YEAH, tøjbørste var da en genial idé!! Tak for den!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

IIhhh! Så har jeg købt min brudekjole igår i Kennedys ved Århus. Den følte jeg mig bare som en prinsesse i - har købt et langt slør til. Glemte at tage min kamera med - men her er et par billeder fra Sinceritys hjemmeside :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal bære brudekjolen med et diadem jeg arvede fra min mor , et perlehalskæde - fik den i forlovelsesgave i stedet for en ring plus et par brudesko købt i Amsterdam. Det passede bare fint perfekt sammen... :-)

Der skal syes stropper på. Glæder mig helt vildt til at gå ind i kirken og se min forlovedes ansigt...

Troede jeg skulle købe en simpel og enkel satin kjole (fordi jeg havde diademet, perlehalskæden og skoene der skulle passe til kjolen) men det blev til en brudekjole jeg ligesom... identificerer med Askepots :(

Wauw - kan godt forstå at du er euforisk og i ekstase over kjole

Ja, den minder om Askepot (Askepot er min ynglings eventyr)

er vildt med de glinsende sten på kjolen

Fuglesang, tak tak for din søde besked!! :thumbsupsmileyanim: - og ja, jeg har nu ledt lidt længe efter DVD m askepot....men det er ikke lykkes mig endnu... Hmm!

0

Annonce ♥

Hmm, det er jo lidt svært at bedømme om det er "for meget af det røde".... hmm, kan I lige læ se dette her og sige jeres mening? Har seriøst brug for at høre konstruktive kommentarer.... jeg vil - som min dekorationsveninde - meget gerne holde det hele i en gennemtænkt linje osv men min brudepige satte et spørgsmåltegn på om det ikke kunne blive for meget af den røde tråd... så I kan hjælpe mig her!! :respekt:

Men her vedhæfter jeg også lige billederne!

0

Hmm, det er jo lidt svært at bedømme om det er "for meget af det røde".... hmm, kan I lige læ se dette her og sige jeres mening? Har seriøst brug for at høre konstruktive kommentarer.... jeg vil - som min dekorationsveninde - meget gerne holde det hele i en gennemtænkt linje osv men min brudepige satte et spørgsmåltegn på om det ikke kunne blive for meget af den røde tråd... så I kan hjælpe mig her!! :griner:-

Den røde tråd kan aldrig blive for tydelig. :respekt: Jeg synes jeres design og farver er super flotte!

0

Hmm, det er jo lidt svært at bedømme om det er "for meget af det røde".... hmm, kan I lige læ se dette her og sige jeres mening? Har seriøst brug for at høre konstruktive kommentarer.... jeg vil - som min dekorationsveninde - meget gerne holde det hele i en gennemtænkt linje osv men min brudepige satte et spørgsmåltegn på om det ikke kunne blive for meget af den røde tråd... så I kan hjælpe mig her!! :griner:-

Den røde tråd kan aldrig blive for tydelig. :respekt: Jeg synes jeres design og farver er super flotte!

Tak tak for din søde feedback :unsure:

0

Annonce ♥

IIhhh! Så har jeg købt min brudekjole igår i Kennedys ved Århus. Den følte jeg mig bare som en prinsesse i - har købt et langt slør til. Glemte at tage min kamera med - men her er et par billeder fra Sinceritys hjemmeside :lol:

Troede jeg skulle købe en simpel og enkel satin kjole (fordi jeg havde diademet, perlehalskæden og skoene der skulle passe til kjolen) men det blev til en brudekjole jeg ligesom... identificerer med Askepots :cheerleader3:

Kære Helena,

Tak for sidst i går, og nu fik jeg så smugkigget inden på din planlægning, og glæder mig til at kigge inde i den :-)

Må sige din kjole er virkelig smuk, og glæder mig til at se den på dig, husk nu tage billeder, når du skal have den rettet til :cheerleader3: Du bliver virkelig som en prinsesse for en dag!!!

Knus

Anne

0

IIhhh! Så har jeg købt min brudekjole igår i Kennedys ved Århus. Den følte jeg mig bare som en prinsesse i - har købt et langt slør til. Glemte at tage min kamera med - men her er et par billeder fra Sinceritys hjemmeside :griner:-

Troede jeg skulle købe en simpel og enkel satin kjole (fordi jeg havde diademet, perlehalskæden og skoene der skulle passe til kjolen) men det blev til en brudekjole jeg ligesom... identificerer med Askepots :thumbsupsmileyanim:

Kære Helena,

Tak for sidst i går, og nu fik jeg så smugkigget inden på din planlægning, og glæder mig til at kigge inde i den :-)

Må sige din kjole er virkelig smuk, og glæder mig til at se den på dig, husk nu tage billeder, når du skal have den rettet til :loveboard: Du bliver virkelig som en prinsesse for en dag!!!

Knus

Anne

Kære Anne

Tak og i lige måde :-)

Jaa jeg vil gøre mit bedste for at huske kameraet næste gang :iloveyou:

Kh H

0

Dilemma!

Jeg har bestemt mig for at købe en bolero, da jeg har en tendens til at småfryse om aften :-)

Meeen...hvilken model... kan I se min kjole tidligere her og sige hvad I synes hvilken bolero skulle passe bedst?

Billederne er vedhæftet nedenfor - også kjolen igen :-)

Edited by Helena&Jakob
0

Annonce ♥

Hej jeg ville umiddelbart vælge nr. 4 Nu ved jeg jo ikke helt hvordan din krop er, men hvis man f. eks. er lidt kort i livet kan en bolero, der er for lang få taljen til at forsvinde, desuden kan man med en bolero, der er kort se mere af kjolens liv med pynt, drapering o lign.

0

Hej jeg ville umiddelbart vælge nr. 4 Nu ved jeg jo ikke helt hvordan din krop er, men hvis man f. eks. er lidt kort i livet kan en bolero, der er for lang få taljen til at forsvinde, desuden kan man med en bolero, der er kort se mere af kjolens liv med pynt, drapering o lign.

Ja du siger noget der rammer plet! Dvs. en kort bolero skulle være en god ide :loveboard:

Det synes min brudepige i hvert fald også, men hun hælder også til den specielle (nr 1).. men vi har diskuteret om den specielle måske stjæler opmærksomheden fra fx min kjole? :thumbsupsmileyanim:

Edited by Helena&Jakob
0

Dilemma!

Jeg har bestemt mig for at købe en bolero, da jeg har en tendens til at småfryse om aften :-)

Meeen...hvilken model... kan I se min kjole tidligere her og sige hvad I synes hvilken bolero skulle passe bedst?

Billederne er vedhæftet nedenfor - også kjolen igen :-)

Jeg hopper også på nr. 4 den er rigtig sød og enkel så den ikke overskygger kjolen

0

Annonce ♥

Ej hvor sjovt, nu har jeg fået ca. 7-10 reaktioner på hvilken bolero det skal blive - og ALLE er enige og peget på nr. 4. Dvs. den korte og enkle. Så tror jeg faktisk jeg snart bestiller den på Ebay!!!

TUUUSIND TAK for jeres hjælp!! :cheerleader3:

Ja wauw jeg er også helt vild med nr. 4:)

Kunne måske også selv overveje at købe den..! Men er ikke lige så kendt på Ebay..!? Jeg prøvede lige at registrere mig for at få en profil - men synes ikke jeg kan vælge DK som land? Der er da kun engelske byer, eller er det mig der er lidt dum??:cheerleader3: Nogle der kan hjælpe?

På fårhand tak.

Tanja:-)

0

Ej hvor sjovt, nu har jeg fået ca. 7-10 reaktioner på hvilken bolero det skal blive - og ALLE er enige og peget på nr. 4. Dvs. den korte og enkle. Så tror jeg faktisk jeg snart bestiller den på Ebay!!!

Kunne måske også selv overveje at købe den..! Men er ikke lige så kendt på Ebay..!? Jeg prøvede lige at registrere mig for at få en profil - men synes ikke jeg kan vælge DK som land? Der er da kun engelske byer, eller er det mig der er lidt dum??:cheerleader3: Nogle der kan hjælpe?

På fårhand tak.

Jo du skal bare klikke på det der ...hvor du skifter land. :-)

BEMÆRK! Den sælges kun i str 14 på ebay - i hvert fald hvad jeg tror - så jeg har skrevet til firmaet og spurgt om den kan bestilles i min størrelse fordi de har den fra str 8 til 24! :denmarkflag:

Edited by Helena&Jakob
0

På fårhand tak.

BEMÆRK! Den sælges kun i str 14 på ebay - i hvert fald hvad jeg tror - så jeg har skrevet til firmaet og spurgt om den kan bestilles i min størrelse fordi de har den fra str 8 til 24! :denmarkflag:

Hej,

ja hvis jeg clicker der, hvor jeg skifter land, står der ingen lande udenfor UK..?? Hmm... meget mystisk..!

Hvad gør jeg mon forkert? Str. 14 - hvad er det i vores mål? Jeg bruger 44 - hvad hedder så det i UK-size, ved du det?

På forhånd tak for hjælpen.

Tanja :-)

0

Annonce ♥

På fårhand tak.

Hej,

ja hvis jeg clicker der, hvor jeg skifter land, står der ingen lande udenfor UK..?? Hmm... meget mystisk..!

Hvad gør jeg mon forkert? Str. 14 - hvad er det i vores mål? Jeg bruger 44 - hvad hedder så det i UK-size, ved du det?

0

Kunne måske også selv overveje at købe den..! Men er ikke lige så kendt på Ebay..!? Jeg prøvede lige at registrere mig for at få en profil - men synes ikke jeg kan vælge DK som land? Der er da kun engelske byer, eller er det mig der er lidt dum??:) Nogle der kan hjælpe?

På fårhand tak.

BEMÆRK! Den sælges kun i str 14 på ebay - i hvert fald hvad jeg tror - så jeg har skrevet til firmaet og spurgt om den kan bestilles i min størrelse fordi de har den fra str 8 til 24! :)

Hej,

Helt mystisk!! Jeg har lige kæmpet med det selv også.. og skrevet en mail til butikken om de kan sende den til Danmark. Jeg prøvede endda også inde på deres hjemmeside, men det står der at det umiddelbart ikke kan fragtes til Danmark. :cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3:

Jeg er en 36/38 størrelse med små bryster så jeg vælger size 10, tror jeg. Men prøv du at måle... her og her

0

MILEPÆL og SHOPPINGSUGE!!!

80 DAGE!!!!

Bolero:

Det er endt med at jeg skal få den skræddersyet af min designerveninde, Silja Schmelling. Det kommer til at koste 600 kr., det er jo en helt god pris! :cheerleader3:

Hun er dygtig, især at designe tøj til kvinder med former. I kunne da overveje hendem hvis...

Taske:

Så er en clutch bestilt på ebay, den er på vej... EXCITED!!!! Vedhæfter billede

Paraplyer:

Hvis det skulle nu regne, har jeg bestilt 1 x råhvid paraply til mig og 1 x sort paraply til min fyr.

Håropsætning:

Jeg er en mindre fan af kronprinsesse Mary, så jeg gad godt at have den her frisure! Hvad synes I?

Undertøjet:

Er købt i Magasin, men skal også få købt en waist shaper som skal bare trykke min mave ind når jeg har spist og drukket ;) Den her har jeg liiige bestilt.

Bikini til bryllupsrejsen:

Dem i turkis så jeg, da jeg købte waist shapewear, måtte bare eje... *Engle*

Så behersker jeg lige mig...!!!

0

Så ankom min Ebay-clutch idag. Den er smuk, men den "lukke-mekanisme" fungerer ikke... der skulle være en bump men den er revet væk eller hvordan man nu forklarer det... har skrevet til forhandleren at

the closing mechanism doesn't work... og bedt om en ny clutch... :cheerleader3:

håber forhandleren er god nok...

0