Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Karina/Peter

Karina og Peter 21 Februar bryllup og dåb

175 posts in this topic

Annonce ♥

Det er nogle rigtige flotte invitationer..

Jeg har også tænkt mig at nusse om de små ting så jeg kan føle der sker noget..

Jeg kan også godt forstå du ikke skal på bryllups-messe jeg tror også det bliver lidt dyrt her.

Jeg glæder mig til at billeder fra dit bryllup så jeg kan se din flotte kjole.

Kh

Anette

0

Det er nogle rigtige flotte invitationer..

Jeg har også tænkt mig at nusse om de små ting så jeg kan føle der sker noget..

Jeg kan også godt forstå du ikke skal på bryllups-messe jeg tror også det bliver lidt dyrt her.

Jeg glæder mig til at billeder fra dit bryllup så jeg kan se din flotte kjole.

Kh

Anette

Havde jeg haft mere tid havde jeg også nusset om nogen flere ting men tiden er der desværre ikke kun om aftenen men der er man træt når ungerne er puttet hvis de vil sove :-(

Jeg kunne godt tænke mig at opleve en bryllups messe men har 27.000kr til bryllup og er nok nærmere de 30.000kr nu så må lige sætte hælene i :-)

Glæder mig også helt vildt til at vise min kjole frem vil aldrig tage den af igen hehe..

Rigtig godt nytår.

Mvh Karina

0

Annonce ♥

Et stort velkommen hertil :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Det ser rigtig godt ud med kjoler til brudepigerne, dine sko og invitationer samt æsker. Du har da alligevel fået lavet en del med en nyfødt på armen. Og et stort tillykke med hende også :rolleyes::shooter:

Mange tak. er også glad for Peter er så god til at tage sig af ungerne så jeg kan lave lidt.

Det lader desværre til de ikke kan fremskaffe kjolen til min datter så er har enden i kikkerten som jeg snart skal have bestilt

Håber i kom godt ind i det nye år :-)

post-36074-1230898433.jpg

0

Det ser rigtig godt ud med kjoler til brudepigerne, dine sko og invitationer samt æsker. Du har da alligevel fået lavet en del med en nyfødt på armen. Og et stort tillykke med hende også :rolleyes::cheerleader3:

Mange tak. er også glad for Peter er så god til at tage sig af ungerne så jeg kan lave lidt.

Det lader desværre til de ikke kan fremskaffe kjolen til min datter så er har enden i kikkerten som jeg snart skal have bestilt

Den er da også rigtig sød. Den kan jeg godt forstå, du har kig på.

jo tak, her kom vi godt ind i 2009 og vildt nok, at det så er i år, vi skal giftes og du jo lige om lidt :cheerleader3:

håber også I kom godt ind i det nye år :shooter:

0

Det ser rigtig godt ud med kjoler til brudepigerne, dine sko og invitationer samt æsker. Du har da alligevel fået lavet en del med en nyfødt på armen. Og et stort tillykke med hende også :rolleyes::cheerleader3:

Den er da også rigtig sød. Den kan jeg godt forstå, du har kig på.

jo tak, her kom vi godt ind i 2009 og vildt nok, at det så er i år, vi skal giftes og du jo lige om lidt :cheerleader3:

håber også I kom godt ind i det nye år :shooter:

Jo tak stille og roligt havde jo børnene og så kom mine forældre ned og spiste og vi fik spillet lidt spil og selvfølgelig snakket bryllup :-)

Ja synes både der er lang tid til og alligevel er der lige om lidt nogen gange ville det være dejligt hvis der var mere tid så man bedre kunne kæle for detaljerne med også godt man ikke skal vente i en evighed :-)

og så kjolen meget billigere end budgetet så flere penge at bruge hehe men de er nok brugt et eller andet sted.. har nemlig bestilt 55 sutsko i perler til gaveæskerne glæder mig så meget til at se dem..

0

Annonce ♥

Så har datteren også været med til lidt til bryllupet synes resultatet er blevet rigtigt godt. der skal så lige hvisde bånd eller snor i så de bliver til uroer :-)

er så glad for at Jessica er med i det her det gør mig rigtig glad at jeg "må" gifte mig med Peter som ikke er hendes rigtige far men hun elsker ham og det jeg glad for..

post-36074-1231146313.jpg

post-36074-1231146324.jpg

0

De er vildt søde de sutsko og jeg har fluks gemt linket. Der kommer jo forhåbentlig børn til os en dag.

Jeg kan rigtig godt lide, at din datter er med til at lave pynten. Det er en rigtig sød tanke og så bliver hun også inddraget på en helt speciel måde :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

De er vildt søde de sutsko og jeg har fluks gemt linket. Der kommer jo forhåbentlig børn til os en dag.

Jeg kan rigtig godt lide, at din datter er med til at lave pynten. Det er en rigtig sød tanke og så bliver hun også inddraget på en helt speciel måde :ilovebryllupsklar:

Du tager bare hvad du har lyst til..

der er også denne her siden den skal jeg ned og kikke i her på onsdag :-)

http://dreamshop2u.dk/index.php?osCsid=9c1...3a48f909e592b44

det nemlig det nu skal hun også være brudepige og har lidt svært ved at forstå hun ikke skal bære sløret efter mig lige som fuglene gør i askepot. hun hyggede sig også utrolig meget da hun lavede dem ville ønske hun kunne være mere med det bare hamrende svært hun er jo kun 5 år :-)

0

det nemlig det nu skal hun også være brudepige og har lidt svært ved at forstå hun ikke skal bære sløret efter mig lige som fuglene gør i askepot. hun hyggede sig også utrolig meget da hun lavede dem ville ønske hun kunne være mere med det bare hamrende svært hun er jo kun 5 år :-)

super, den er også tilføjet. Ihhh jeg er skruk for tiden. Nå men det fortsætter nok til efter brylluppet også, hihi.

Hmmm 5 år, så må hun holde fingeren på knuder på alle sløjferne til sutskoene, når de skal tilføjes evt. Og lægge pynt på bordet. Hun må være din forlængede arm.

Hvor sødt med Askepot, men det kan jeg godt se. I må se en anden film, hvor du lige screener bryllupsscenen inden.

0

super, den er også tilføjet. Ihhh jeg er skruk for tiden. Nå men det fortsætter nok til efter brylluppet også, hihi.

Hmmm 5 år, så må hun holde fingeren på knuder på alle sløjferne til sutskoene, når de skal tilføjes evt. Og lægge pynt på bordet. Hun må være din forlængede arm.

Hvor sødt med Askepot, men det kan jeg godt se. I må se en anden film, hvor du lige screener bryllupsscenen inden.

Jeg regner med at hun skal være med til at lave gaveæskerne med båndet der skal sutskoene nemlig sidde på. pyntet på bordene kommer hun så ikke med til da hun er i børnehave der pynte rop om fredagen.

er også skruk igen selv om den lille kun er 2½mdr men allerede langt over d 6 kg har ikke rigtigt haft nogen baby denne gang som sidst og så elsker jeg at være gravid bare ikke generne (var sygemeldt det meste af graviditeten) men det med at mærke livet inden i maven er bare så livsbekraftende..

lige hvad jeg husker af er der ikke nogen tegne film hvor de gifter sig med langt slør :-)

måske en alm film kan gå må undersøge det.

0

Har også gemt linkene med de perlesutsko - der kommer jo nok børn en dag :ilovebryllupsklar:

Jeg bøvler selv lidt med at være skruk - har lige fået en nevø til, som er så lille og fin som en baby nu skal være og så er min bedste veninde gravid og skal føde i næste måned... Men siger til mig selv, at vi skal giftes først og jeg skal have min uddannelse færdig..

Faktisk var det min kommende mand der ville gøre det i den rigtige rækkefølge med at man gifter sig først før der kommer børn.

0

Annonce ♥

Det ikke nemt at være skruk og vente det tog os ca 2 år at lave Melissa puha det hårdt når alle omkring en venter sig..

ja bryllup bliver efter ungerne uddannelse ved ikke hvad det skulle være så er lidt på spanden der men anbefaler og alle at få uddannelse før børn da det er hårdt at skal passe begge dele min mor tog sin uddannelse da min søster og jeg gik i skole det var ikke sjovt man så hende stort set aldrig :-(

Synes lige i skal have et kanont plet skud vi fik taget i går :-)

post-36074-1231161743.jpg

0

Hej jeg tænkte på om du havde købt kjole til din datter?

hos *FORRETNINGEN ER UDELUKKET FRA VORES SITE* er der en kjole det kunne minde en smugle om den din søster har fået

<a href="http://www.*FORRETNINGEN ER UDELUKKET FRA VORES SITE*/index.php?m=produkter&cat=23&id=51" target="_blank">Her er et link</a>

forresten, kanont billede af din datter hun er da bare skøn ;)

Edited by Carina88
0

hos *FORRETNINGEN ER UDELUKKET FRA VORES SITE* er der en kjole det kunne minde en smugle om den din søster har fået

<a href="http://www.*FORRETNINGEN ER UDELUKKET FRA VORES SITE*/index.php?m=produkter&cat=23&id=51" target="_blank">Her er et link</a>

Hey

Kan desværre ikke få linket til at virke men har ikke købt kjolen endnu er tæt på :-) så venter lige med at købe til jeg har set den du vil vise :-)

Ja hun er bare for dejlig men det begge mine unger nu (sybes alle forældre ikke det om deres børn hehe)

0

Hey

Kan desværre ikke få linket til at virke men har ikke købt kjolen endnu er tæt på :-) så venter lige med at købe til jeg har set den du vil vise :-)

Ja hun er bare for dejlig men det begge mine unger nu (sybes alle forældre ikke det om deres børn hehe)

Hmm mystisk, men har lige sendt en pm..

jo det er meget rigtigt, men det er da et pletskud i har fået taget af den yngste ;)

0

Annonce ♥

er jeg den eneste der ikke kan komme ind i det link carina88 har sendt???

ja hun er utrolig dejlig og nem:-)

Jeg kan heller ikk komme ind på det der link - det er vist ikk skrevet korrekt

tak fik et over pm også men det vil bare ikke virker total nedtur :-( for er det kjolen vil jeg jo ikke købe en anden :-)

0

Øv øv øv

Peter havde valgt at bruge sin stedfar til forlover men det passer bestemt ikke hans rigtige far så nu det et kæmpe problem vi hade pænt spurgt om han ville være toastmaster og så kom er en masse spørgsmål men ingen svar ud over at en forlover ikke kunne være toastmaster også som åbenbart skulle være ham, så nu vil peter føje ham og vi må lede efter en anden mulig toastmaster øv har bare lyst til at aflyse det hele hvad med at være glad og respektere vores beslutninger er det så svært..

undskyld skulle lige ud med det..

En lidt ked Karina

0