Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Karina/Peter

Karina og Peter 21 Februar bryllup og dåb

175 posts in this topic

Hej Karina

Så fandt jeg din tråd herinde. Wauw hvor ser det hele bare godt ud, du har jo stort set styr på alt til bryllupet og dåben. :) Jeg tager godt nok hatten af for at du har nået alt det med 2 små piger i huset :lol:

Mon man må komme til globryllup og se dig i din smukke kjole.... :)

Krammer fra Maria

Hey Maria

Ja gemmer mig her inde eller nowet..

Må ærlig indrømme er ved at få lidt sved på panden den lille sover ikke om natten så er utrolig træt og så har vi lige fundet ud af der er en fejl i alle 80 kirkehæfter så det en OMMER :)

Du kan tro du må komme til globryllup ville være så fedt at se dig og evt de andre i kirken.. du er jo også en gammel Zilla gg.

Vi ses imorgen..

Knuser Karina

0

Annonce ♥

Hvor bliver hun bare fantastisk fin på dagen og med garanti rigtig stolt over det fine tøj også :lol::)

Du kan tro hun er stolt hun har også lavet ring pude i børnehaven, håber præsten godkender hun må komme op med ringene til os når det er de skal bruges..

Tror et eller andet sted er hun også hamtende nervøs for om hun nu gør det godt nok der er jo en prinsesse gemt i os alle :-)

0

Var ovre i selvskabslokalerne i går og fik lige taget lidt billeder det ikke så kønt med med musikkens lys og alle de fest klædte mennesker så skal det nok blive pænt (har ikke budget nok til at sætte hvidt stof over stole eller loft)

de første er Spisesalen

min søster og jeg var ved at finde ud af hvordan det skulle stå så jeg kunne få lavet bordplan.

post-36074-1234368200.jpg

post-36074-1234368218.jpg

0

Annonce ♥

kaffestuen det bliver kun lige et pitstop mellem maden og kagen/kaffen da der bestemt ikke er plads til at vi skal stå og skære kagen der så folk kan lige trække benene lidt og få en tår mens der flyttes rundt på bordene i salen.

og så vil jeg sætte tv og dvd op til børnene de er heldigvis "kun" 3 som ligger i samme aldersgruppe som Jessica så det kanont.

ej heller køn men bedre end haven (frysende smiley)

post-36074-1234368424.jpg

post-36074-1234368433.jpg

0

Er kommet lidt sent ind i din tråd, men hold da op!

Hvor er det bare nogle super smukke kjoler I alle skal have på. I bliver da så lækre. Er vild med at dit slør fylder mere end kjolen og også lækkert med lilla bånd i ryggen.

Alt i alt - totalt gennemført.

Glæder mig til at følge resten.

Kram Anja

0

Sikke meget du har fået lavet...

ej hvor er det træls melissa ikke sover igennem. håber virkelig det bliver bedre for jer begge..

super med salen, så slem er den heller ikke, det lokale forsamlingshus har brune paneler på vægende, op til 1,5 meter også er resten af vægende orange

det ser ikke skide godt ud smil

hvor er chokoladerne bare blevet fine, og rigtig kært i har lavet nogle med melissas navn på også

de største knuser til dig og familien'

knuser

0

Så har fik fikset båndet til kjolen det vil bliver længere end på billede med har hverken strammet eller lign men som en zilla må man jo lige have et billed af det færdige resultat :-)

Billede viser desværre ikke båndet orginale farve men det håber jeg kommer på bryllups billederne :-)

post-36074-1234372601.jpg

0

Annonce ♥

Så der datterens ringpude som hun har lavet i børnehaven sammen med sin støtteperson. nu skal der bare gøret så ringene kan sidde på :-)

Behøver jeg at sige jeg er glad for resultatet og er stolt af min datter ?? :lol:

sikke smuk din kjole er, og nej hvor ser det bare godt ud med det farvet bånd i kjolen..

og WAW hvor er det en fin pude... syntes virkelig den er smuk og meget personlig

0

Så der datterens ringpude som hun har lavet i børnehaven sammen med sin støtteperson. nu skal der bare gøret så ringene kan sidde på :-)

Behøver jeg at sige jeg er glad for resultatet og er stolt af min datter ?? :lol:

Ej hvor er den fin. Og hvor må hun være stolt når hun selv har lavet den. :)

0

Annonce ♥

Ej hvor er den fin. Og hvor må hun være stolt når hun selv har lavet den. :)

Hun er rigtig stolt, det er hun i det hele taget over hun skal være brudepige så nu håber vi hun må gå med ringpuden for at sætte prikken over i`et:-)

0

Nej hvor er den fin :)

0

Krise

Min kommende har lige fortalt mig her til aften at vi nu sidder 3 dage før bryllupet og sikkert ikke har nogen brudebuket, brudepigebuketter samt knaphuls blomster.

Peter var forbi i dag og hende som skal lave buketterne som har info osv har de ikke set noget til i TO dage og de har ingen blomster fået så det begrænset med hvor mange de ligger ind med så nu skal han se om de har fået fat i hende imorgen (Og hun er ejeren) og har de ikke det skal han finde et nyt sted der kan levere..

3 dage før den store dag. har sagt til peter det gør ikke så meget men kan se det går ham virkelig på så er så ked ved f.... ikke hvad jeg skal gøre er knust inden i..

sry skulle lige ud med noget...

Edited by Karina/Peter
0

Annonce ♥

Sender lige en masse :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det uprofessionelt og helt igennem fejt og luset, håber hun har ern rigtig god undskyldning, men det hjælper selvfølgelig ikke på det faktum at I kommer til at mangle blomster på jeres store dag.

Håber I finder en løsning inden på lørdag...

0

Nej nej nej sådan noget må bare ikke ske! Håber virkelig, at I finder en løsning. Mon ikke, hvis I finder en større forretning, at de kan hjælpe jer i nød?

Da min søster skulle giftes fik vi torsdag aften at vide, at naboerne var sprunget fra æresporten. Nogle fik travlt! Heldigvis var der en blomsterforretning, der nærmest smed alt, hvad de havde i hænderne for at hjælpe os med at lave granport og supplere op med blomster (vi pyntede den selv).

Og så vil jeg da lige sige, at jeg har kigget din tråd. Synes både din og din datters kjoler er vildt fantastiske!! Og ringpuden.. Den er bare så fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

0

Ej, hvor er det bare total dårligt!!! Det kan man da ikke byde folk :thumbsupsmileyanim:

Det er virkelig uprofessionelt at de ikke har mere styr over det end som sådan og kan bestemt godt forstå hvis i er ude o tovene lige nu...

Hvor er det bare ærgerligt! Håber virkelig det hele løser sig i tide :cheerleader3:

0

HVor er det synd, jeg håber I finder en løsning, hvis butikken ikke ved noget imorgen formiddag så skynd jer at find en anden blomsterbutik..

Sender jer en masse varme tanker og ønsker om I finder en god løsning..

Kh

Anette

0

Annonce ♥

Tak alle sammen

ja vi synes også det er vildt uprofessionelt og har de ikke et svar imorgen formiddag køre Peter ned og får de ting vi har afl af billeder farveprøver mm og så sætter vi aldrig benene der mere og så får de lige afvide hvad vi synes om dem oven i.. det var bare den bedste for nemmelse vi havde der men heldigvis er der 5 andre i nærheden så håber vi kan nå at finde en løsning ellers må man jo ty til en bukket fra føtex eller kvickly men som peter siger så ryger hele betydningen ved det hele og kan kun give ham ret, man kan virkelig mærke det går ham på selv om han ikke giver udtryk for det..

kan bare ikke forstå hvorfor de ikke slår på tråden vi alle ved der kan ske en masse under denne krise så det mindste ar sgu da at de ringede, tænk hvis peter havde stået lørdag kl 11 for at hente dem og først fået besked der :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: puha bliver dårligt humør tanken. så nu går jeg i seng er vildt træt i hovedet..

Husk alle sammen tjek jeres blomsterhandler inden bryllupet...

0