Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Karina/Peter

Karina og Peter 21 Februar bryllup og dåb

175 posts in this topic

WAW hvor er den bare flot

ej du ser bare så godt ud i den, den sidder bare så godt på dig....

er bare helt vild med den, hvis jeg må så kunne jeg godt finde på at nuppe iden med din farvet bånd ;)

tror det er normalt man kommer i tvirvl om kjolen, det er jeg også selv... men jeg syntes den ser så flot ud på dig, den er enkel med mange detaljer uden at være for meget...

den er bae så smuk og det er du også ...

0

Annonce ♥

Rigtig flot kjole, der virkelig sidder godt ved barmen og giver dig en flot talje. Jeg er vild med alle broderierne og perlerne og så med, at du har gjort kjolen til din egen ved at ændre farven på båndet :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

super flot kjole kan godt lide detajlerne med perlerne og tylet uden over kjolen.. Og er vild med detalgen med båndet bag på- det er da unique... FEDT... har selv lige overvejet om jeg skal gøre det samme med min kjole efter at have set din.. nu må jeg se når jeg skal prøve den igen. :cheerleader3:

er sikker på du bliver en smuk brud med alle de accsories og udstyr du allerede har på plads.

mvh. Tina

0

Jeg synes du får en helt fantastisk flot talje og barm i kjolen :cheerleader3:

Og derudover er den da bare så smuk til dig. Halternecken klæder dig altså også super godt, synes du ser, hvordan siger man... delikat ud ;)

Er ked af at høre du er i tvivl om kjolen, for det er aldrig sjovt. Har selv lige haft sådan en periode inden jeg hentede kjolen i fredags. Nu har jeg dog ingen tvivl længere og tror det er fordi at efter jeg hentede den har jeg prøvet a være mere rolig omkring det hele. Det er trods alt bare en kjole :ilovebryllupsklar: og selvfølgelig er det jo KJOLEN, men tror nu godt at den mavefornemmelse alle taler om kan være lidt opreklameret. Vi er alle forskellige og reagerer forskelligt på store og vigtige tinge i vores liv. og derfor tror jeg det vigtigste er at prøve at lukke andres meninger ude og fokusere så meget du kan på dig selv og det du vil have ud af dagen.

Håber du kan bruge mit lidt lange svar til noget :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Rigtig flot kjole, der virkelig sidder godt ved barmen og giver dig en flot talje. Jeg er vild med alle broderierne og perlerne og så med, at du har gjort kjolen til din egen ved at ændre farven på båndet :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

super flot kjole kan godt lide detajlerne med perlerne og tylet uden over kjolen.. Og er vild med detalgen med båndet bag på- det er da unique... FEDT... har selv lige overvejet om jeg skal gøre det samme med min kjole efter at have set din.. nu må jeg se når jeg skal prøve den igen. :cheerleader3:

er sikker på du bliver en smuk brud med alle de accsories og udstyr du allerede har på plads.

mvh. Tina

mange tak glæder mig også til at se den med det rigtige bånd i og ikke kun en computer model hehe..

Tina giv lige et prej hvis du smider farve i din det vil jeg nemli gerne se :-)

0

hej Karina

Jeg synes at du har fået dig en rigtig flot kjole.... Og det lilla bånd giver noget extra sammen med jeres farvetema...

Flotte gaveæsker...

Har du så modtaget de der perlesutter og ser de godt ud??

må lige svare jer alle over flere gange kan stadig ikke hitte ud af at svare på flere af en besked :-)

Lilla har altid været min farve så klart vores tema skulle have samme farve så kom den lyserøde så lige ind over da vi skulle købe brydepige kjoler hehe.. Glæder mig også til at se hvad familien siger til mit bånd :-)

Jeg har ikke modtaget sutterne endnu men regner med hun har sendt dem i dag eller i lørdags så venter spændt glæder mig til at se dem..

takker er også selv glad for de gaveæsker de har dælme også taget tid så nu mangler vi kun sutskoene :-)

0

er bare helt vild med den, hvis jeg må så kunne jeg godt finde på at nuppe iden med din farvet bånd ;)

tror det er normalt man kommer i tvirvl om kjolen, det er jeg også selv... men jeg syntes den ser så flot ud på dig, den er enkel med mange detaljer uden at være for meget...

Tak søde..

Du er velkommen til at snuppe iden med båndet :-)

er meget i tvivl har nemlig kun prøvet den her blev forelsket med det samme og følte ikke behov for at prøve anden den er så også købt brugt privst, så måske det fordi jeg ser alle de billeder af alle andre der er ude og prøve har ikke læst om en endnu der har købt brugt privat :-)

men uanset hvad har jeg ikke råd til at købe ny kjole..

du er så sød for dine komplimenter hele tiden :-)

0

Jeg synes du får en helt fantastisk flot talje og barm i kjolen :cheerleader3:

Og derudover er den da bare så smuk til dig. Halternecken klæder dig altså også super godt, synes du ser, hvordan siger man... delikat ud ;)

Er ked af at høre du er i tvivl om kjolen, for det er aldrig sjovt. Har selv lige haft sådan en periode inden jeg hentede kjolen i fredags. Nu har jeg dog ingen tvivl længere og tror det er fordi at efter jeg hentede den har jeg prøvet a være mere rolig omkring det hele. Det er trods alt bare en kjole :ilovebryllupsklar: og selvfølgelig er det jo KJOLEN, men tror nu godt at den mavefornemmelse alle taler om kan være lidt opreklameret. Vi er alle forskellige og reagerer forskelligt på store og vigtige tinge i vores liv. og derfor tror jeg det vigtigste er at prøve at lukke andres meninger ude og fokusere så meget du kan på dig selv og det du vil have ud af dagen.

Håber du kan bruge mit lidt lange svar til noget :loveboard:

Selv min mor og søster siger det er kjolen men som jeg også lige har skrevet i svaret til Carina88 er det den første og eneste kjole jeg har prøvet og havde da også sommerfulge i maven og følte mig såå smuk men dte nok fordi jeg ikke har prøvet andre men nu gør jeg den personlig ved at skifte bånd osv uanset hvad bliver jeg smuk på dagen det jeg sikker på for min kommende mand gør mig smuk som jeg er :-)

nu har jeg heldigvis kjolen ca 200m fra mig så kan altid tage op og prøve den når jeg tvivler meget. selv Peter siger jeg bliver smuk selv om jeg ikke har set kjolen men han stole rpå mig, har desværre bare konstateret de kjoler han synes er pæne ikke ligner min.. nok derfor jeg er blevet så usikker :-(

men er glad for det du skriver et eller andet sted fjerner det lidt min tvivl men tror føst tvivlen fjernes helt når Peter forhåbenligt siger jeg er smuk.. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tak søde..

er meget i tvivl har nemlig kun prøvet den her blev forelsket med det samme og følte ikke behov for at prøve anden den er så også købt brugt privst, så måske det fordi jeg ser alle de billeder af alle andre der er ude og prøve har ikke læst om en endnu der har købt brugt privat :-)

Jeg har det på nødagtig samme måde som dig, angående kjolen.. jeg bliver helt misundelig når jeg høre om alle de kjole beretninger der er, og føler mig snyt for det, men igen det er jo mit eget valg.. jeg købte kjole via netten, og har kun prøvet den..

men jeg har heller ikke råd til at købe en ny..

men når alle siger den ser flot ud på mig, må jeg jo bare høre efter dem og tror på det, det har hjulpet mig... knus

og din kjole er altså gudesmuk på dig

tak og i lige måde, er så glad dor dine kommentare også;)

0

Tak søde..

Jeg har det på nødagtig samme måde som dig, angående kjolen.. jeg bliver helt misundelig når jeg høre om alle de kjole beretninger der er, og føler mig snyt for det, men igen det er jo mit eget valg.. jeg købte kjole via netten, og har kun prøvet den..

men når alle siger den ser flot ud på mig, må jeg jo bare høre efter dem og tror på det, det har hjulpet mig... knus

Tak søde du er så god til at hjælpe..

tror også jeg bar har brug for at høre den er pæn nok tror også det er derfor jeg har lagt billeder her ind for at sikre mig om den nu er god nok :-) det bare svært at holde det skjule for Peter vi deler alt puha.

0

Wow, jeg synes, det er en super flot kjole! Jeg er selv ude efter noget i det snit, tror jeg. Synes at den der V-neck/halterneck er super flot - især når man har lidt at gøre godt med foroven ;)

Må man spørge, hvor du har købt den og hvad mærke det er?

0

Wow, jeg synes, det er en super flot kjole! Jeg er selv ude efter noget i det snit, tror jeg. Synes at den der V-neck/halterneck er super flot - især når man har lidt at gøre godt med foroven ;)

Må man spørge, hvor du har købt den og hvad mærke det er?

Mange tak dejligt at høre..

Kjolen er købt brugt men har følgende data om den

Alfred Angelo Wedding Dress Style: 1587

Designer: Alfred Angelo Wedding Dresses

Description : Alfred Angelo Wedding Dress: Net Over Satin Re-Embroidered Lace, Pearls, Sequins Princess Line Dress Halter Neckline Lace-Up Corset Back Semi-Cathedral Train Optional Modesty Piece. Farve: Ivory

Snørre i ryg

str.: passer fra 40-46

der er så en "kile" i ryggen som gør den kan varieres i str..

fik afvide nyprisen var 10.000 om det er rigtigt ved jeg ikke.

og så lige modellos billed

post-36074-1232457840.jpg

0

Annonce ♥

Tak søde..

Tak søde du er så god til at hjælpe..

tror også jeg bar har brug for at høre den er pæn nok tror også det er derfor jeg har lagt billeder her ind for at sikre mig om den nu er god nok :-) det bare svært at holde det skjule for Peter vi deler alt puha.

må lige sige at jeg syntes den er flotter på dig en den er på modellen... ville ønske jeg kunne komme i sådan en kjole, men det forbyder mine bryster mig.. ;)

0

så der under 1 mdr tilbage jubiii..

Carina88

takker synes også selv den sidder bedre på mig end modellen der ser den lidt flad ud.. mit største problem da jeg kikkede efter kjole var at mine babser var for store så ifølge dem skal jeg bruge str 44 men resten af kropppen er mellem 40-42 total nitte men dte lykkes heldigvis..

Synes din kjole er helt fantastisk den skal du være glad for..

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de sutsko bare søde og sikke et arbejde at lave dem. Godt sådan noget kan købes, hihi.

De er helt sikkert i gemmerne, til når jeg får børn eller min kusine (der er gravid)

ja de er super søde glæder mig til at sætte den på gvaeæskerne..

0

Ej de er da flot lavet... Det er bestemt pengene værd..

Og jeg kan godt se at de store kommer til at fylde lidt for meget i æskerne...

Men de små er nu også meget søde...

helt bestemt de er pengene værd der var desværre to sæt der var gået fra hinanden så det skal jeg lige se om jeg kan fikse..

de skal ikke ned i æskerne men sættes fast med en sytråd til gavebåndet der er på..

synes de små er sødere end de store, de store er mere trekantet end de små der er mere runde. :-)

0