Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Karina/Peter

Karina og Peter 21 Februar bryllup og dåb

175 posts in this topic

Mange tak alle sammen er desværre bare meget skuffet det iorden hvis en eller to var gået fra hinanden men HELE 9 par er gået fra hinandne nogen af dem når jeg tog dem da jeg skulle tælle :-( øv øv skod aften..

KAn du ikke skrive til hende du har købt dem af?

0

Annonce ♥

Mange tak alle sammen er desværre bare meget skuffet det iorden hvis en eller to var gået fra hinanden men HELE 9 par er gået fra hinandne nogen af dem når jeg tog dem da jeg skulle tælle :-( øv øv skod aften..

KAn du ikke skrive til hende du har købt dem af?

Har jeg gjort vente på svar så må vi se vil prøve om jeg selv kan reperere dem ellers bor hun ikke så forfærdeligt langt væk ca 15 KM

0

ej hvor ærgeligt, at hele 9 er gået fra hinanden..

Kan det skyldes, at det er fordi at de er så små?

ja det ernormt ærgeligt, jeg tror det fordi hun ikke har fået bundet slutknuden godt nok.. men vil se om jeg gider kikke på det i aften..

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ringene..

de er oprideligt vores forlovelses ringe men i min ring er der blevet lavet en ændring der er nemlig kommet 2 lillae sten i en for hver af vores piger og er så glad for den, den er bare blevet flot :-)

ej hvor er den flot, og hvor er det bare en go ide, med de lilla sten fra pigerne... ej jeg er bare helt vild med din ring, super enkel, men alligvel er der noget helt særligt og unikt ved dem...

og idag er der kun 21 dage tilbage ;)

tiden går stærkt

håber du er ved at være ovenpå igen

0

Rigtig flot kjole, der virkelig sidder godt ved barmen og giver dig en flot talje. Jeg er vild med alle broderierne og perlerne og så med, at du har gjort kjolen til din egen ved at ændre farven på båndet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

super flot kjole kan godt lide detajlerne med perlerne og tylet uden over kjolen.. Og er vild med detalgen med båndet bag på- det er da unique... FEDT... har selv lige overvejet om jeg skal gøre det samme med min kjole efter at have set din.. nu må jeg se når jeg skal prøve den igen. :cheerleader3:

er sikker på du bliver en smuk brud med alle de accsories og udstyr du allerede har på plads.

mvh. Tina

mange tak glæder mig også til at se den med det rigtige bånd i og ikke kun en computer model hehe..

Tina giv lige et prej hvis du smider farve i din det vil jeg nemli gerne se :-)

og det skal jeg nok- men det bliver først til sommer- da jeg først for kjolen hjem omkring juni. :cheerleader3: så der er du jo længe gift inden ;-) ( det er jo lige om hjørnet du skal giftes.. glæder mig til at se billeder og beretning )

mvh. Tina

0

Rigtig flot kjole, der virkelig sidder godt ved barmen og giver dig en flot talje. Jeg er vild med alle broderierne og perlerne og så med, at du har gjort kjolen til din egen ved at ændre farven på båndet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

super flot kjole kan godt lide detajlerne med perlerne og tylet uden over kjolen.. Og er vild med detalgen med båndet bag på- det er da unique... FEDT... har selv lige overvejet om jeg skal gøre det samme med min kjole efter at have set din.. nu må jeg se når jeg skal prøve den igen. :cheerleader3:

er sikker på du bliver en smuk brud med alle de accsories og udstyr du allerede har på plads.

mvh. Tina

mange tak glæder mig også til at se den med det rigtige bånd i og ikke kun en computer model hehe..

Tina giv lige et prej hvis du smider farve i din det vil jeg nemli gerne se :-)

og det skal jeg nok- men det bliver først til sommer- da jeg først for kjolen hjem omkring juni. :cheerleader3: så der er du jo længe gift inden ;-) ( det er jo lige om hjørnet du skal giftes.. glæder mig til at se billeder og beretning )

mvh. Tina

Hey

Ja det lige omlidt det helt vildt..

tror nu ikke jeg forsvinder selv om jeg har haft min dag snakker jo med nogen stykker inde så skal jo følge lidt med hehe :-)

Mvh Karina

0

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle super søde sko, du har fundet til din datter :fløjt: Glæder mig til at se hende med kjole og sko nu, hvor kjolen er kommet hjem :thumbsupsmileyanim::boohoo:

Har du hørt fra hende med sutskoene, for det må da bare ikke ske :)

Din ring er rigtig flot og jeg er vild med symbolikken i de to lilla sten :td::blush:

0

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle super søde sko, du har fundet til din datter :fløjt: Glæder mig til at se hende med kjole og sko nu, hvor kjolen er kommet hjem :thumbsupsmileyanim::boohoo:

Har du hørt fra hende med sutskoene, for det må da bare ikke ske :bestwishes:

Din ring er rigtig flot og jeg er vild med symbolikken i de to lilla sten :td::blush:

Er også helt vild med de sko og så er de enda af lædder så de kan holde længe..

glæder mig også helt vildt til at hente hende i børnehaven hun har længe snakket om den kjole..

ang sutskoene har jeg sendt dem retur og har fået dem i dag :-) og hun havde enda lagt penge for portoen i så super service kan klart anbefales..

er bare så glad for min ring en som jeg siger til peter hvis vi skal have flere børn går det ikke med en mere så vil det ikke passe i ringen :)

0

:thumbsupsmileyanim::boohoo:

Kjolen passer perfekt og den er så flot det bare så super.. men men men skoene var alt alt for store så måtte alligevel afsted men så fik vi også lige købt sko til manden så det var dejligt nok...

et billed med bare arme og et med hendes bolero og de sko der er alt for store .

post-36074-1233862195.jpg

post-36074-1233862222.jpg

0

Annonce ♥

Ej hvor er den fin, og hvor er hun bare sød, som hun strå der og stråler ;)

synd med skoene, men intet er ikke så skidt at det ikke er godt for noget ;)

Ja det var så han eget kort det gik ud over.. her i huset er det nemlig ham der er dyrest omkring bryllupet med tøj osv hehe

hun blev vildt glad da jeg sagde kjolen var kommet fik hun lov var hun løbet hjem hehe.

Rigtig sød kjole!!

Og sikke en køn datter! Hun har da et herligt smil!!!

Mange tak for komplimenterne er ogs en meget stolt mor hende har jeg lavet godt (hun har det ihvertifald ikke efter sin far peter er ikke hendes fader)

:thumbsupsmileyanim: hehe fik svaret 2 på engang juhuu så lærte jeg også noget i dag wee

0

Hej Karina

Så fandt jeg din tråd herinde. Wauw hvor ser det hele bare godt ud, du har jo stort set styr på alt til bryllupet og dåben. :) Jeg tager godt nok hatten af for at du har nået alt det med 2 små piger i huset :lol:

Mon man må komme til globryllup og se dig i din smukke kjole.... :)

Krammer fra Maria

0