Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Karina/Peter

Karina og Peter 21 Februar bryllup og dåb

175 posts in this topic

Nu har jeg eftrerhånden luret en del her inde og selv om jeg er lidt sen på den ville jeg da også lige lave en lille planlægningstråd så jeg kan vise lidt af det vi har købt mm.

Kjolen er alligevel lagt ind vil så gerne vise den frem men får jeg nys om noget familie lure med bliver de slettet..

Det hele startede i december 2005 hvor jeg skrev til Peter på netdate.dk han var ikke lige minj type og alt for gammel GG han skrev pænt tilbage men regnede ej heller med noget pga min unge alder. Vi mødtes første gang 27december hvor han besøgte mig, jeg var hamrende nervøs da han bankede på og holda op en flor fyr der stod der i døren sommerfuglene var bestemt ike mindre nu. vi havde en rigtig hyggelig aften tror kl var omkring kl 2 om natten han kørte igen selv om han skulle på arbejde.. får helt den følelse i maven igen ved at sidde og skrive om det :cheerleader3: han kom omkring hver 3 dag han havde jo også sit arbejde at passe og boede ca 45min fra ham. var også hjemme og besøge ham nogen gange men ikke lige så mange for han havde bil det havde jeg ikke, d 26 februar bliver vi faste kærester :-) d 26 Juni på min fødselsdag fik vi ring på :cheerleader3: på daværende tidspunkt var han flyttet ind ja han flyttede på landet for min skyld :cheerleader3: min datter var vild med ham fra dag et. men først da vi havde været sammen i 1½år begyndte hun at kalde ham far (hun ser ikke sin biologiske far) i oktober i år 2008 fik vi en vidunderlig "lille" pige mere som skal døbes når vi skal vies og selvfølgelig skal min store pige være brudepige og det glæder hun sig utrolig meget til.

nu hvor jeg er kommet så sent igang med min egen tråd har jeg allerede en masse billeder jeg vil tilføje og så vil jeg bedst muligt opdatere når der sker noget nyt ikke mange timer man har til sig selv med 2 børn når den ene sover er den anden vågen :-(

Farve tema: Hvid, Lilla (Lavendel) Og lyserød/Fersken

Indbydelserne: er sendt men kan ses her

Sted: Selvskabslokaler spisesalen og kaffe stuen

Mad: Er bestilt, 3 retter hvor forretten bliver serveret hoved retten er buffe og dessert er også en slags buffe (Laver selv maden til børnene)

Drikkevare: rød/hvis-vin, øl, vand og velkomst er klaret

Musik: er booket

Kjolen: er købt der er billeder her, her og her og model billed her og billed med det "nye" <a href="http://"http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?s=&showtopic=53439&view=findpost&p=852204"" target="_blank">bånd</a>

Tilbehør: Slør, sko, lisbeth dahl paraply, skørter og taske er købt.

Kronen og øreringene er lånt fra min mor.

Brudepigerne: Min søsters kjole er i hus, min datters bolero og sko er købt og kjolen er her

Manden: det ved jeg ikke overraskelse :-)

Gaveæskerne: er her og her og samt pynt til æskerne her, her og andet pynt til bordene har ikke billed af lysene som de ser ud færdige

"Respetion": der er drikke vare købt og chips er købt så mangler vi gulerrøder og agurker købes dagen før samt dip (Mens vi er til fotograf)

Fotografen: er Klaret Peters arbejdskolega

Køkken folk: mine forældres venner.

Kørsel: Min fars dyt der er plads til alle, hjem af er det vores egen dyt.

Blomster: Klare min moster.

Blomsterbuket til mig og brudepiger samt knaphuls blomster: Klare manden spændende

Hår/Make up: Håret sætter min frisør inspiration her, her og her, make-up skal jeg desværre kre lidt efter.

Byllupskagen: Er fundet og valgt udseende og smag den er her vi skal bare have den i anden farve samt ikke så mange roser

Chokolade til kaffen: Klaret samt kaffen der til

Servietter: har fået bryllups servietterne nu venter jeg på dåbes servietterne.

Brudevalsen: Skal vi øve på d 7 Februar

Toastmaster: Min Ene onkel

Forlover: Peters far

Gudmor: min søster men svigermor bære vores datter ind i kirken da brudepigen ikke gør det kan jeg forstå på præsten.

Ringene: Bruge vi vores forlovelses ringe men min er der bare sat 2 sten i en for hver af vores piger den ses her

Lånt: Min mors krone samt øreringe

Blåt: den orginale strømpebåndet er meget ide forladt lige på det punkt.

Nyt: Min kjole samt mine sko

Gammel: Halskæde som er et arve stykke fra min højt elskede farmor.

Dåbskjolen: er klaret min konfirmations kjole blev syet om dengang den store skulle døbes, bånd lilla

Pynt: datteren har lavet er her og <a href="http://"http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?s=&showtopic=53439&view=findpost&p=852289"" target="_blank">ringpuden</a>

Mangler: Bh med gennem sigtige stropper, natmad.

Edited by Karina/Peter
0

Annonce ♥

brudepiger: Min søster og store datter. Har kjole til min søster mangler kun min datter.. vi håber at vi finder en mangen til eller få en syet hvis det kan betale sig har nemlig en anden i kikkedrten hvis det er.

post-36074-1230580690.jpg

post-36074-1230580703.jpg

Edited by Karina/Peter
0

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det forestående bryllup og barndåb!! :cheerleader3:

Sikke smukke kjoler!!

Tak for velkomsten :-)

og

Mange tak skal du have er også glad for vi endelig fandt en til min søster hun er en stor pige lige som mig (str 44) så det har ikke været nemt når det skulle være noget specielt.. det meget nemmere til børn :-)

0

dejligt at kunne følge med i den tråd efter vi har skrevet sammen...

skøn familie du har... :cheerleader3: og den er bare rigtig fin den kjole du har fået lavet til din søster...

knus

Velkommen i min tråd hehe

Må også snart få skrevet i din tråd :-)

Knus

0

Annonce ♥

Hvis du vil besvare folk skal du trykke på Quote under de besvarelser du vil besvare.. og så nede i bunden trykker du reply/besvar... så er de forskellige besvarelser indrammet med quote tags.. :cheerleader3:

Og du kan redigere i ´dine egne imlæg ved at trykke edit under besvarelserne du vil rette i :cheerleader3:

For at rette i Titlerne på feks din planlægningstråd.. skal du "fuld-redigere" den første besvarelse :cheerleader3:

0

Hvis du vil besvare folk skal du trykke på Quote under de besvarelser du vil besvare.. og så nede i bunden trykker du reply/besvar... så er de forskellige besvarelser indrammet med quote tags.. :cheerleader3:

Og du kan redigere i ´dine egne imlæg ved at trykke edit under besvarelserne du vil rette i :cheerleader3:

For at rette i Titlerne på feks din planlægningstråd.. skal du "fuld-redigere" den første besvarelse :cheerleader3:

Mange tak vil da lige prøve :-)

0

Annonce ♥

Lidt af det jeg har lavet :-)

Gaveæsker som skal indholde hjemmelavet chokolade hjerter med P og K på og på båndet skal der hånge sutsko lavet i perler glæde rmig til at se resultatet :-)

Samt en lille pose til gemmeren med ris som samtidig bliver pynt.

post-36074-1230592196.jpg

post-36074-1230592211.jpg

0

Vores kage kommer til at ligne den her roserne og draperigen bliver bare Lavendel istedet og ikke så mange roser og så på topkagen vil der ikke være en kage figur men et billed af dåbsbarnet samt der vil være lyserøde sommerfugle rundt omkring på kage det ihvertifald det jeg håber men snak snakke med hende d 19 januar.

post-36074-1230592397.jpg

Edited by Karina/Peter
0

Annonce ♥

Velkommen til

Hvor har du bare fået styr på en masse og det ser bare så flot ud. Tillykke med dit kommende bryllup og barnedåb..

Kh

Anette

Mange tak synes det lige omlidt og alligevel lang tid til. har været i gang siden november før det havde vi fødsel og mine forældres sølvbryllup at tage os af så føler mig lidt stresset :-)

stort tillykke til dig også, må være dejligt med så meget tid til planlægning :-)

Mvh

0

Annonce ♥

Velkommen til

Hvor har du bare fået styr på en masse og det ser bare så flot ud. Tillykke med dit kommende bryllup og barnedåb..

Kh

Anette

Mange tak synes det lige omlidt og alligevel lang tid til. har været i gang siden november før det havde vi fødsel og mine forældres sølvbryllup at tage os af så føler mig lidt stresset :-)

stort tillykke til dig også, må være dejligt med så meget tid til planlægning :-)

Mvh

ja jeg har lang tid, men jeg syntes det er svært ikke at komme igang.. Jeg holder receptionen og festen på et hotel og der skal jeg bare komme ca. et ½ år før og så sørger de for alt, jeg skal bare selv gå op i blomsterbutikken og bestille blomsterne som er incl. prisen på festen.

Så jeg skal kun sørge for invitationer, tøj og lidt småting så det gribler i mine fingre for at komme igang, men jeg må jo være lidt tålmodig endnu. Jeg bliver lidt misundelig når jeg ser alle I andre købe kjoler og være midt i det hele, men min tid kommer jo også snart. Så nu tager jeg på bryllupsmesser for at få lidt af mit bryllups-kuller dæmpet :ilovebryllupsklar:

Jeg tror du når det hele og det bliver et vidunderligt bryllup og barnedåb.

Godt nytår til dig og din familie

Anette

0

Velkommen til

Kh

Anette

Mvh

ja jeg har lang tid, men jeg syntes det er svært ikke at komme igang.. Jeg holder receptionen og festen på et hotel og der skal jeg bare komme ca. et ½ år før og så sørger de for alt, jeg skal bare selv gå op i blomsterbutikken og bestille blomsterne som er incl. prisen på festen.

Så jeg skal kun sørge for invitationer, tøj og lidt småting så det gribler i mine fingre for at komme igang, men jeg må jo være lidt tålmodig endnu. Jeg bliver lidt misundelig når jeg ser alle I andre købe kjoler og være midt i det hele, men min tid kommer jo også snart. Så nu tager jeg på bryllupsmesser for at få lidt af mit bryllups-kuller dæmpet :ilovebryllupsklar:

Jeg tror du når det hele og det bliver et vidunderligt bryllup og barnedåb.

Godt nytår til dig og din familie

Anette

Puha kan godt forstå dig det har også kriblet i mine fingre længe men har intet kunne pga en besværet graviditet så har haft en masse jeg skulle nå, du kan altid lave forskellige lay out så du findet det helt rigtige men det ikke meget når man får det hele forærende men så kan du nusse om småtingene der vil få en stor betydning.

Har været utrolig nervøs over kjolen fordi jeg først skulle føde og så finde en hvor man ikke kan se det overflødige som og stadig ikke ligne et party telt er mellem en str 44 og str 46 så det ikke nemt men fandt heldigvis en i str 40-46 som sidder som syet til mig.

tør ikke tage til bryllups messe det tror jeg bliver meget dyrt :-)

Er også sikker på vi vil få en vidunderlig dag med mange glædes tåre alle de homoner der stadig er i kroppen er meget let til tåre:-)

Mange tak i må også have en rigtig god aften og komme rigtig godt ind i det nye år..

Karina :-)

0