Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så må jeg vist hellere vise min 4. kjole... Den er jo meget lig med kjole 2, men endnu mere mig...

Her er kjolen forfra

3502172372_e0ee5071a8.jpg?v=0

Så et bagfra

350217...e196839.jpg?v=0

Så bestilte jeg jo en slags bolero. Den er usædvanlig og lidt af et eksperiment, men jeg tror måske at den vil blive brugt.

3502172408_18a26dde6f.jpg?v=0

3502172324_e13cbbd68c.jpg?v=0

Der er 5 lag tyl på kjolen og jeg overvejer om der måske skal draperes noget og sættes fast med flotte brocher?!!

3502172366_9b682c1ddf.jpg?v=0

Eller også skal jeg lave et slags overskirt i silke? (jeg holder bare lidt stof op foran kjolen)

3502172354_debb8b1289.jpg?v=0

Det var så billederne herfra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så må jeg vist hellere vise min 4. kjole... Den er jo meget lig med kjole 2, men endnu mere mig...

Her er kjolen forfra

3502172372_e0ee5071a8.jpg?v=0

Så et bagfra

350217...e196839.jpg?v=0

Så bestilte jeg jo en slags bolero. Den er usædvanlig og lidt af et eksperiment, men jeg tror måske at den vil blive brugt.

3502172408_18a26dde6f.jpg?v=0

3502172324_e13cbbd68c.jpg?v=0

Der er 5 lag tyl på kjolen og jeg overvejer om der måske skal draperes noget og sættes fast med flotte brocher?!!

3502172366_9b682c1ddf.jpg?v=0

Eller også skal jeg lave et slags overskirt i silke? (jeg holder bare lidt stof op foran kjolen)

3502172354_debb8b1289.jpg?v=0

Det var så billederne herfra :thumbsupsmileyanim:

Ej hvor er den bare flot :-)

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er den lækker og den sidder helt fantastisk godt på dig...WOW!!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også helt vild med den bolero du har fået med...den giver en fed effekt og gør kjolen mere dramatisk...hvorimod kjolen er rigtig sød uden!!! :cheerleader3:

Umiddelbart synes jeg ikke at der skal et ekstra skørt af silke på, men evt nogle draperinger med flotte brocher....men igen, den er altså også smuk som den er!!!! :cheerleader3:

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj hvor er den sidste kjole bare smuk!!! Har du et model-billede billede af den, altså et billede som du har vist med de andre kjoler.

Hvad har denne kjole kostet alt i alt og hvad har boleroen kostet?

Hejsa

Jamen egentlig er det kjole 2, som jeg har ændret toppen på, uden tyldraperingen og så med 2 ekstra lag tyl. Den er virkelig skøn... Boleroen er min egen idé udfra andre Boleroer/wraps jeg har set på etsy.com. Ved ikke helt hvad de tager for den. Jeg sendte bare et billede og spurgte om de kunne lave den.
Jeg fik kjolen her billigt, da de ved en fejl havde sat en lynlås i stedet for lace-up i kjole 1. Men en tilsvarende uden "rabat" vil ca. 4000 inkl fragt, told og moms thumbsupsmileyanim.gif Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

på den måde... ja okay, så er jeg med... den er sindsyg flot. Er rettelserne lavet i danmark eller hos landy

De er lavet ved Landy.

Ihhh, når jeg kigger på billederne igen i dag bliver jeg vildt glad. Synes jeg er så tæt på perfekt til mig som jeg kan håbe på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Den er altså også bare så flot til dig...

men prøv evt at tage lidt make-up på og sæt håret og tag nogle fine sko på og tage billedet uden for. Så kan du rigtigt se hvordan den klær dig.

Sendte du den anden retur til Landy så de kunne lave den? De sygt dygtige syntes jeg, jeg er virkelig imponeret over deres kjoler, wow altså

Nej aftalen blev at jeg bare beholdte den med lynlås (altså kjole 1) og så fik en ny kjole efter eget valg til den lave pris. Jeg har jo så senere solgt kjole 1, der i øvrigt på trods af lynlås sad perfekt.

0

Del dette indlæg

Det er jo en helt fantastisk kjole (det er de andre forøvrigt også;))

tror det kunne være en super ide med at drapere lidt silke rundt oven på tyllet, hvis det ikke kommer til at se for tungt ud, for at ligesom at bryde det - som du gør på det sidste billede. Wauv!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej !

Skulle da lige kigge! Jeg er VILD med den sidste kjole du har fået med boleroen! Det ser HAMMERgodt ud sammen! Jeg syntes ikke du skal drapere noget som helst - lade den være med de LÆKRE sko - din FEDE frisure (som faktisk var det jeg havde til galla i 3.g - vi er altså ret ens!!!) Og så evt. en fed blomst/fascinator/birdcage slør?!?!

Penelope er SÅÅÅ sød - må vi se de resterende to også?! :hug:

Anna

0

Del dette indlæg

Hej !

Skulle da lige kigge! Jeg er VILD med den sidste kjole du har fået med boleroen! Det ser HAMMERgodt ud sammen! Jeg syntes ikke du skal drapere noget som helst - lade den være med de LÆKRE sko - din FEDE frisure (som faktisk var det jeg havde til galla i 3.g - vi er altså ret ens!!!) Og så evt. en fed blomst/fascinator/birdcage slør?!?!

Penelope er SÅÅÅ sød - må vi se de resterende to også?! :hug:

Anna

Jeg er også kommet frem til at bare have tylskørtet som det er og peppe op med boleroen, der er super nem lige at tage af og på...

Penelope er bare en darling og de andre 2, Victoria og Filippa Olivia er lige så skønne øjesten. Finder lige et billede af dem - Hov, der kom Penelope igen

post-36326-1241612924.jpg

post-36326-1241612956.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de pæne ord.

Jeg havde 1000 ideer til hvad man kunne gør med indbydelserne og var super inspireret herindefra, men tvang mig selv "back to basic", da det passer bedst med vores "tema" - altså enkelt og hvidt.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha... Jeg er SÅ vild med din kjole!!!!!!!! Den er da fantastisk!! Jeg er vild med, at den er så enkel. Jeg synes ikke du skal ændre på den. Den er virkelig smuk! Jeg synes det er en rigtig flot frisure, du har kig på. Er det dig eller ham der styrer buketbestillingen? Tænker, om han kender dine ønsker/idéer? Jeg har kigget på mange forskellige buketter, emn da jeg så dit billede af den med de røde liljer, der er samlet til én stor og med det grønne... Jeg tog luft ind, så kæresten kom og spurgte om jeg var ok. Jeg viste ham billedet og kunne slet ikke finde ord. Det var helt vildt! Så jeg tror, det bliver sådan noget jeg skal ha. Jeg kan rigtig godt li din stil, meget fint og meget enkelt. And don't get me started on the shoes... Uha uha UHA..................... Kan huske jeg lige har set Carrie med dem i sølv og jeg var vild med dem. Og så kommer du lige med billeder af dem i min yndlings blå! Uha..........

Og så må jeg da lige give din en kompliment for de dejlig piger! De er alle lige til at ta op og kramme :cheerleader3::cheerleader3::loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer