FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mere hårpynt - nu til mig!! :cheerleader3:

I dag blev jeg så vækket af postens voldtægtsforsøg på min dørklokke. Ak, hvorfor fik vi også sat nye batterier i klokken lige uden for soveværelset?

Jeg gad egentlig ikke.. men ved tanken om, at det måske var mine to hårdimser måtte jeg alligevel op..

Så hurtigt i mine grå mumlebukser (sådan nogle jogging-dimser) og så en sandfarvet trøje over den lysgrønne top, jeg havde sovet i... og hårelastikken ud... totalt fedtet morgenhår.. I guder, det må have været et smukt syn!! Posten så liiiiiiiidt bekymret ud :grin2:

Nåh men altså... pludselig stod jeg med denne pakke i hånden...... Og var NØDT til at fotografere bagsiden... Noget til MIG.... fra Hong Kong.. det altså næsten omme på den anden side af verden!!!

Weee... og med morgenhår og det hele.. ind til spisebordet og tage billeder... *klips* *klips*

post-36725-1256036473.jpg

post-36725-1256036482.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her den anden... og dem begge :cheerleader3:

Og de har bare 100!! levet op til forventningerne. IH hvor er de smukke :cheerleader3:

Så det bare med at vælge, hvilken jeg skal have i...

Jeg har også bestilt 6 små hår"twisters" med perler og formet som små blomsterhoveder ala den, der sidder på den sidste tiara her..

Vente vente.. mangler stadig 3-4 pakker af potsen...

post-36725-1256036787.jpg

post-36725-1256036792.jpg

0

Del dette indlæg

Jaaaah...pakker, så ER man nødt til at stå op og iføre sig mumlebukser. :cheerleader3:

Skønne sager han havde med til dig, det er så hyggeligt når tingene er pakket fint ind. Kan godt huske min første pakke med kinaskrift på, det var lidt specielt og jeg gemte faktisk indpakningen længe. :cheerleader3:

Og tak for billeder, det kan jo være svært at huske at man liiiiige skal tage billeder til zillaerne inden man flår pakken op. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jaaaah...pakker, så ER man nødt til at stå op og iføre sig mumlebukser. :cheerleader3:

Skønne sager han havde med til dig, det er så hyggeligt når tingene er pakket fint ind. Kan godt huske min første pakke med kinaskrift på, det var lidt specielt og jeg gemte faktisk indpakningen længe. :cheerleader3:

Og tak for billeder, det kan jo være svært at huske at man liiiiige skal tage billeder til zillaerne inden man flår pakken op. :cheerleader3:

:cheerleader3: Jeg var jo bare sprunget op af sengen og så var der en blære, der skulle tømmes.. UHA hvor var jeg tæt på at tage pakken med der ud, men.... billeder.. I vil jo have billeder..., så måtte lige lade pakken ligge på kommoden imens :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fin hårpynt til både dig og svigermor. Skal vi ikke se dem i håret? :cheerleader3:

:cheerleader3: Har ik en rygende fis styr på, hvordan de skal sidde.. haha, jeg har prøvet, men nej nej... jeg har fortalt, at jeg har 9 tommeltotter, ik??

0

Del dette indlæg

Du fik en af pakkerne i går, og så er det først nu du lægger billeder ind??? :cheerleader3:

Hmm... Du kan vel tilgive så, når der er så mange billeder...

Super flotte ting du har købt. Og jeg kan godt forstå din sviger mor. LILLA ER EN FANTASTISK FARVE!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du fik en af pakkerne i går, og så er det først nu du lægger billeder ind??? :cheerleader3:

Hmm... Du kan vel tilgive så, når der er så mange billeder...

Super flotte ting du har købt. Og jeg kan godt forstå din sviger mor. LILLA ER EN FANTASTISK FARVE!!!!

:cheerleader3: skal være den første til at beklage og tænkte nok, at jeg ville få slag for, først at vise dem nu... men bedre sent end aldrig, ik? Altså.. det er jo kun svigermors.. det jo ikke mit ;)

Rigtig fin hårpynt til både dig og svigermor. Skal vi ikke se dem i håret? :cheerleader3:

:cheerleader3: Har ik en rygende fis styr på, hvordan de skal sidde.. haha, jeg har prøvet, men nej nej... jeg har fortalt, at jeg har 9 tommeltotter, ik??

:cheerleader3: Kender det godt :cheerleader3:

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Piger piger piger :thumbsupsmileyanim: Jeg har fået hele 3 pakker mere...

Vil I se med??

Mere hårpynt og charms til gaveæskerne

Tror jeg starte med de to pakker, der kom i dag.

Blev helt overrasket, da jeg åbnede postkassen, for havde helt glemt, at der ventede to pakker.

Her ser I de to, som jeg fik i dag, samt hvad der lå i den lille pakke..

post-36725-1256677133.jpg

post-36725-1256677142.jpg

0

Del dette indlæg

og her er så indholdet.. to lilla spænder, til svigermor :thumbsupsmileyanim: Om hun så vil have dem eller sommerfuglene i.. ja eller begge.. det må tiden vise :cheerleader3:

Det kommer også an på, hvad der er pænest i hendes hvide/lysgrå hår Men søde er de... selvom jeg nok mest sværmer om sommerfuglene..

Beklager de ser lidt mørke ud, men hvis jeg prøvede med blitz blev de slørede, som smykker jo gør..

post-36725-1256677247.jpg

Redigeret af FrkHelle
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer