AkaGitte

Gitte & Jesper's Bryllup, 19. september 2009

1,705 posts in this topic

Annonce ♥

hold op hvor har du shoppet søde gitte, men nu er det jo også lige om lidt at i skal giftes.

Super ide med perlerne i buketten. Og ELSKEEEEEER dine makeup ting... Gode ting du har købt.

Og sikke din kære tilkommende har købt ind i tyskland.... Sikke en fest i skal ha....

:):):):):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Man er væk et øjeblik og så er der bare sket så meget!!

Hold da op!

Men Kære Gitte,

Hvordan folder du de der fine servietter? Har du et link til en "how to" eller sådan noget?

0

Annonce ♥

Super gode indkøb i har fået gjort begge to - sidder jo her og bliver helt sliksulten! :cheerleader3: Er sikker på at du nok skal blive super glad for den foundation - den er bare SÅ dejlig og kan se du også bruger MaxFactor mascara... den båd vipper jeg også i - jeg sværger dog til Masterpiece og Masterpiece Max... :)

Uhh nu er der KUN 15 DAGE tilbage!!! :) :) :)

0

hold op hvor har du shoppet søde gitte, men nu er det jo også lige om lidt at i skal giftes.

Super ide med perlerne i buketten. Og ELSKEEEEEER dine makeup ting... Gode ting du har købt.

Og sikke din kære tilkommende har købt ind i tyskland.... Sikke en fest i skal ha....

:):):):):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hehe, ja... skulle have det sidste på plads...

Synes også bare de var super smukke, så dem købte jeg.. gav 15 kr.. :cheerleader3:

Tak for de søde ord..

0

Hold da op!

Men Kære Gitte,

Hvordan folder du de der fine servietter? Har du et link til en "how to" eller sådan noget?

Hejsa, hehe ja, det rykker herinde nu...

Hmm, jeg har det et sted i min planlægningen... Skal nok lige se om jeg kan finde det når jeg får fri fra arbejde... Jeg lånte en bog på biblo, det var deri jeg fandt den...

Sikke mange og lækre indkøb Gitte. Men nu er du vist også ved at være klar? :)

Mange tak søde.... Hmmm både og... var helt vildt godt med.. MEN MEN MEN, nu skal bordplan planche og menuhæfter med hvem er hvem lige laves om... :):( Hans far og bonusmor er gået fra hinanden.. Så nu kommer hun ikke + hendes børn... Så nu er jeg lidt stresset, for har kun næste weekend at lave tingene i + alt det andet der mangler.. ÆV!

0

Annonce ♥

Super gode indkøb i har fået gjort begge to - sidder jo her og bliver helt sliksulten! :cheerleader3: Er sikker på at du nok skal blive super glad for den foundation - den er bare SÅ dejlig og kan se du også bruger MaxFactor mascara... den båd vipper jeg også i - jeg sværger dog til Masterpiece og Masterpiece Max... :)

Uhh nu er der KUN 15 DAGE tilbage!!! :) :) :)

Hehheh... Det er også MEGET svært at de Quality lige står ved siden af mig på kontoret.. HAHA!!.... Men jeg holder mig....

Havde den på igår (foundation) den er virkelig super...!!! Kan godt lide den ikke er så fedtet....!

Jaaaa... og i dag KUN 14 dage!!!!!!!! Weee!!!

0

mmmmmmm, 6 kg!!!!

Sikke en masse i har fået købt jer...

Sådan noget slik købte vi også.. Dog kun en bøtte og den blev heller ikk tømt....

Jaaa, dejligt at få det på plads..! :)

Oki, vi købte to for at være sikker... :)

0

Hold da op!

Men Kære Gitte,

Hmm, jeg har det et sted i min planlægningen... Skal nok lige se om jeg kan finde det når jeg får fri fra arbejde... Jeg lånte en bog på biblo, det var deri jeg fandt den...

Mange tak søde.... Hmmm både og... var helt vildt godt med.. MEN MEN MEN, nu skal bordplan planche og menuhæfter med hvem er hvem lige laves om... :):( Hans far og bonusmor er gået fra hinanden.. Så nu kommer hun ikke + hendes børn... Så nu er jeg lidt stresset, for har kun næste weekend at lave tingene i + alt det andet der mangler.. ÆV!

ærgeligt at det lige kommer nu - at de går fra hinanden...

Pas nu på med at stresse.. er sikke på at du nok skal nå det.

0

Annonce ♥

Hold da op!

Men Kære Gitte,

ærgeligt at det lige kommer nu - at de går fra hinanden...

Pas nu på med at stresse.. er sikke på at du nok skal nå det.

Jaaa, det skal nok gå... Men puuuu, føler bare ikke jeg når at blive færdig...

0

Puuhaaaaa, kun 12 dage tilbage nu!!!!!

Ogg weee.... ved godt det måske er lidt mærkeligt... men jeg har fået det kvindelige... hehe... Så nu har jeg det ikke på dagen..! JUBIII!!!... Det passede lige med det skulle komme d. 15.. Der fik jeg det sidst... Men nææææ... Det er der og slutter inden den store dag..!! JUBIII!!! :) Hehehe...

0

Annonce ♥

Uh, nu er det jo lige om lidt, men kan se, du er godt med - super indkøb! Ærgerligt med afbud (og baggrunden for det), håber du får planen til at op, så alle er tilfredse alligevel :)

jaaa, og neej... Har været nødt til at lave en oversigtsplan med hvornår jeg skal lave tingene. og hvis jeg ikke overholder den, når jeg det ikke... Det var lige halvdelen af mit arbejde der skal laves om... skal være på arbejde til kl. 19 i aften, så er nødt til at ordne kirkehæfterne nu.. hehe... skal møde kl. 10... Men når det nok.... hehe...

0

Annonce ♥

:) M I L E P Æ L :ilovebryllupsklar:

10 DAGE

!!!KUN 2 HÆNDER!!!

Har den kommende gemal fået amputeret sine arme? ;)

Uha det er spændende, gid det var mig der kunne sige kun 10 dage :denmarkflag:

hehe.... det er også lidt stressende... at der kun er så kort tid nu..

0

jaaaaaa.... kun sølle 10 dage :) Hvor er det vildt! Nu kommer det godt nok tæt på Gitte!! Mine kriller i maven har bestemt meldt sig på banen nu!!

:ilovebryllupsklar::denmarkflag::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Jaaa, det er SÅ vildt..... folk når de ser mig... Så siger de også vi ses på næste lørdag... Uhh kuldegysninger.. Hehe..

Heheh jaaaa.... det er dejligt med det kriller ikke.. hehe..

0