mizzmig

Hvilken parfume

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Dette er da virkelig noget som jeg ikke har skænket en tanke :thumbsupsmileyanim:

Nu hvor jeg har læst denne tråd, vil jeg nok tænke lidt over det, men ellers havde jeg nok bare valgt noget af det jeg har i skuffen (hmmm... måske en af de 3 små flasker "amor" jeg fik af Jes efter hans forretningsrejse til Paris)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tre i tankerne:

Aqua'd'Gio - Giorgio Armani

Be Deliscious - DKNY

Bright Crystal - Versace

Svært at vælge. Der er SÅ mange skønne dufte :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af SnubleFugl
0

Del dette indlæg

Jeg skal have Chanel no5 "Eau Premiére" på.

Havde forelsket mig i den, men syntes at den var for dyr. Så kæresten foreslog (han har meget humor) at når jeg skulle i byen, så kunne jeg gå ind i Salling og "prøve" den, det var jo ganske smart, men det gør man jo ikke :thumbsupsmileyanim:

Så til jul, fik jeg min helt egen af kæresten og bruger den kun ved særlige lejligheder :thumbsupsmileyanim: Skøn skøn duft

Redigeret af Dinah1977
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var i matas og prøvede at dufte til Lacoste - Love of pink.

Den dufter virkelig dejlig og let, så nu er manden blevet enig med sig selv om at den synes han jeg skal bruge den dag :thumbsupsmileyanim: Så den skal jeg ned og have købt!!

Her er lidt tekst om den fundet på nettet:

Love Of Pink blev lanceret i 2009 og er Lacostes seneste duft i serien "Pink".

Det er en frugtigt, blomsteragtig duft med romantiske noter af magnolia.

Den henvender sig til et yngre publikum og er let og sprudlende glad!

Topnote: Blodappelsin, citron, passionsfrugt, kvædeblomst

Hjertenote: Magnolia, duftranke

Basisnote: Moskus, ceder, en antydning af vanilje

0

Del dette indlæg

Jeg var i matas og prøvede at dufte til Lacoste - Love of pink.

Den dufter virkelig dejlig og let, så nu er manden blevet enig med sig selv om at den synes han jeg skal bruge den dag :thumbsupsmileyanim: Så den skal jeg ned og have købt!!

Her er lidt tekst om den fundet på nettet:

Love Of Pink blev lanceret i 2009 og er Lacostes seneste duft i serien "Pink".

Det er en frugtigt, blomsteragtig duft med romantiske noter af magnolia.

Den henvender sig til et yngre publikum og er let og sprudlende glad!

Topnote: Blodappelsin, citron, passionsfrugt, kvædeblomst

Hjertenote: Magnolia, duftranke

Basisnote: Moskus, ceder, en antydning af vanilje

Nu er den også købt :cheerleader3: Og den kunne endda fås i 15ml, så den er lige til at have i tasken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det er noget, jeg har tænkt meget over, men jeg er også lidt af en parfum-o-holic! :thumbsupsmileyanim:

For mig er det vigtigt, at den dufter "hvid", frisk, ren og sådan lidt uskyldigt. Altså at den passer til en stor hvid brudekjole. Lige nu er jeg nede på to muligheder.

Nectarine Blossom & Honey by Jo Malone - den er helt fantastisk frisk, og dufter ren og uskyldig og sommerlig. Passer perfekt til et bryllup, synes jeg!

Insolence by Guerlain - som lige nu bare er min yndlingsparfume og altid gør mig glad. Den dufter dog mere lyslilla end hvid (jeg går meget op i hvilke farver en duft dufter af - ja, jeg er lidt mystisk) og er måske mere kompleks end uskyldig.

Tror det bliver Jo Malone, men vi må se.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er i tvivl. Tænker det enten bliver Pleasure fra Estee Lauder som jeg har brugt siden den kom frem for maaaange år siden eller også L'eu D'issey fra Issey Miyake....

post-20008-1243176499.jpg post-20008-1243176512.jpg

Tænker om det er bedre med en ny duft som overrasker kæresten...

Måske Paul Smiths Rose...

post-20008-1243176728.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg bruger normalt ikke parfume, så jeg har ikke nogen duft, som min kæreste "kender" på mig...

Jeg har valgt Paul Smith - Rose, som jeg synes er super god - og så passer den jo endda til vores tema, hvor røde roser er en gennemgående ting...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også jeg ender på Paul Smiths Rose. Den er fantastisk! Jeg elsker at dufte af roser!

Og senere på aften måske et skud af Stella fra Stella McCartney. Den dufter også skønt af roser og har lidt samme duft som Paul Smith - bare kraftigere, hvilket vil være fint når jeg får svedt en masse under dansen...

Menmenmen - der er stadig godt et år til, så jeg kan nå at ombestemme mig :)

0

Del dette indlæg

Jeg har også købt Paul Smiths "Rose" - og jeg kan godt forstå, hvorfor der er så mange herinde, der er vilde med den, for den er da bare SÅÅÅÅÅ skøn :balloons:

Så jeg glæder mig til at dufte skønt af roser på min bryllupsdag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da heldigt jeg har så lang tid inden brylluppet ellers ville jeg da aldrig nå at tænke over alle detaljerne :)

Men har foreløbig to på liste(og den kan meget vel ændre sig over det næste år)Men lige nu ser den sådan ud;

1) Escada - Moon Sparkel

2) amor (kan ikke rigtig huske hvem der har lavet den - men det skal være den røde)

3)Hugo boss XX

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer