anja mosevang

Børn til bryllup

87 posts in this topic

For os er det en selvfølge at børnene bliver inviteret med. Kunne slet ikke forestille os det anderledes. Den slags fest vi ønsker at holde er børn ikke i vejen, men hvis folk ikke ønsker at ders børn skal med bliver det deres eget valg :)

0

Annonce ♥

Hejsa :)

Er ny herinde, men tænkte jeg lige ville give lidt feedback anyway :biggrin:

Vi har valgt at have børn med til vores bryllup, da vi selv har 2 og der er rigtig mange børn i familien.

Vi sørger dog for at have lidt plads med et fjernsyn, dvd og lidt legetøj hvis det skulle blive lidt for meget :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vi skal ikke have børn med til festen af flere grunde:

1) Det er en voksenfest og vi vil gerne lade det forblive således

2) ikke alle der skal med, har været lige heldige med deres børneopdragelse og jeg vil simpelthen ikke have ødelagt min dag pga. det :)

3) det ville koste 15.000 ekstra :bearhug:

0

Interessant at læse andres tanker om emnet.

Vi er også netop gået i gang med at planlægge bryllup. Vi har selv et barn og hun skal med til festen. Mest fordi at hun stadig er ret lille og fordi så kan dem der hjælper med at passe hende også komme med til festen.

Vi har besluttet os folk gerne må have børn med til festen. Så er det op til dem selv om de vil have børnene med eller ej.

0

Jeg er også meget i tvivl om vi skal have børn med... Jeg vil jo gerne have vores egen datter med og vi har snakket om at vores barnepige skal med så hun kan holde lidt øje med hende... Men da det er et nytårsbryllup er jeg i tvivl om folk overhovedet vil med hvis deres børn ikke er inviteret... Og samtidig har jeg jo heller ikke lyst til at isa vore datter skal komme til at kede sig... Åh det er altså ret svært...

0

Vi har ca 10 børn med plus vores egne.

For os er det en familiefest.

Dog har vi valgt, at det kun er mine søsters børn der er med og ikke veninders børn.

Vi har et stort lokale som bliver børnerum. Her er der borde og sofaer. Vi sætter nok et tv og dvd op, og laver børneposer tilpasset deres alder og køn.

De sidder med ved bordet, og får samme mad som os andre ( helstegt pattegris med buffet).

0

Annonce ♥

Vi skal som udgangspunkt ikke have børn med. Vi har ikke selv børn, og jeg er så meget en legetante, at jeg ville rende rundt efter diverse børn hvis det var. Det ville være min måde at flygte fra opmærksomheden på, og det skulle jeg helst ikke denne dag.

Så der kommer kun to børn med og det er Bjørk på 5½ mdr til brylluppet og lille Simon på knap 4 mdr til brylluppet. vi har sat en grænse der hedder 1 år. Så Simons søskende f.eks. kommer ikke med. To andre af mine veninder har børn der lige når at fylde 1 år inden brylluppet (begge i april, brylluppet er i maj) og de er ikke inviterede.

0

Vi har valgt et bryllup uden andres børn! Vi har selv tre piger og de deltager selvfølgelig. Den yngste er 10 år. Vores egen er med fordi vi ønsker at dele dagen med dem. De er selvkørende og vi kan stadig feste.

Men igen kommer det vel an på, hvilken fest man ønsker at holde.

Vi ønsker et bryllup, hvor vi fester til den lyse morgen 😃 dette mener vi ikke, at man vil gøre hvis der er børn tilstede. De bliver trætte og måske krævende. Vi har netop også deraf valgt et location, hvor gæsterne har mulighed for at overnatte.

Men forstår skam dit dilemma! Håber dog at du blev "lidt" klogere 🌷

0

Vi har valgt et bryllup uden andres børn! Vi har selv tre piger og de deltager selvfølgelig. Den yngste er 10 år. Vores egen er med fordi vi ønsker at dele dagen med dem. De er selvkørende og vi kan stadig feste.

Men igen kommer det vel an på, hvilken fest man ønsker at holde.

Vi ønsker et bryllup, hvor vi fester til den lyse morgen 😃 dette mener vi ikke, at man vil gøre hvis der er børn tilstede. De bliver trætte og måske krævende. Vi har netop også deraf valgt et location, hvor gæsterne har mulighed for at overnatte.

Men forstår skam dit dilemma! Håber dog at du blev "lidt" klogere 🌷

0

Annonce ♥