SnubleFugl

Pipi og Nan's bryllup d.22/5 2010

172 indlæg i dette emne

Annonce ♥

WEEEEEEE...................Så fik jeg prøvet brudekjoler.............Og jeg fandt også den rigtige :blush::thumbsupsmileyanim:

Jeg var i Bride Fashion i Virum, og nej hvor er de bare søde og hjælpsomme. Fik den bedste behandling man kan ønske sig :cheerleader3::badgirl:

Jeg vil på det varmeste anbefale en tur til Virum hvis man skal kigge kjoler.

Og nu til kjolen, kan først tage et billede næste gang vi kommer til Virum igen. Det er en Pronovias model Ronda, og jeg føler mig SÅ smuk i den. Sikke en følelse, blir' helt varm indeni af at tænke på den igen. Dey er MIN kjole! :iloveyou:

Model billede kommer her:

post-25803-1242724781.jpg

Jeg vil straks ligge billider ind når jeg har været i den igen. Kan slet ikk lade vær :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WEEEEEEE...................Så fik jeg prøvet brudekjoler.............Og jeg fandt også den rigtige :iloveyou::thumbsupsmileyanim:

Jeg var i Bride Fashion i Virum, og nej hvor er de bare søde og hjælpsomme. Fik den bedste behandling man kan ønske sig :cheerleader3::)

Og nu til kjolen, kan først tage et billede næste gang vi kommer til Virum igen. Det er en Pronovias model Ronda, og jeg føler mig SÅ smuk i den. Sikke en følelse, blir' helt varm indeni af at tænke på den igen. Dey er MIN kjole! :respekt:

Jeg vil straks ligge billider ind når jeg har været i den igen. Kan slet ikk lade vær :badgirl:

Hvor er den smuk..... :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal altså ha' lidt hjælp til det buketsmykke... Hvad hedder det inde på den side? :cheerleader3:

Skal da straks hjælpe =o)

På start siden i venstre side er der en kattegori der hedder bouquet jewelry. Så står der ellers kategorier derned ad. Bogstaverne ligger under Initials. Håber du kan kloges af det :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg skal altså ha' lidt hjælp til det buketsmykke... Hvad hedder det inde på den side? :cheerleader3:

På start siden i venstre side er der en kattegori der hedder bouquet jewelry. Så står der ellers kategorier derned ad. Bogstaverne ligger under Initials. Håber du kan kloges af det :thumbsupsmileyanim:

Knus

Ej jeg kan simpelthen ikke finde det. Når jeg går ind på www.weddingfactoryoutlet.com er der ikke en liste i venstre side. De er alle sammen i toppen, midt for.

0

Del dette indlæg

WEEEEEEE...................Så fik jeg prøvet brudekjoler.............Og jeg fandt også den rigtige :blush::thumbsupsmileyanim:

Jeg var i Bride Fashion i Virum, og nej hvor er de bare søde og hjælpsomme. Fik den bedste behandling man kan ønske sig :cheerleader3::badgirl:

Og nu til kjolen, kan først tage et billede næste gang vi kommer til Virum igen. Det er en Pronovias model Ronda, og jeg føler mig SÅ smuk i den. Sikke en følelse, blir' helt varm indeni af at tænke på den igen. Dey er MIN kjole! :iloveyou:

Jeg vil straks ligge billider ind når jeg har været i den igen. Kan slet ikk lade vær :respekt:

Jeg eeeelsker også bare den kjole....den er simpelthen så smuk!!! Tillykke med den..... :)

Redigeret af Missfrance
0

Del dette indlæg

Jeg skal altså ha' lidt hjælp til det buketsmykke... Hvad hedder det inde på den side? :iloveyou:

Knus

Ej jeg kan simpelthen ikke finde det. Når jeg går ind på www.weddingfactoryoutlet.com er der ikke en liste i venstre side. De er alle sammen i toppen, midt for.

Ih nej.... :cheerleader3: det er fordi jeg har gvet dig den forkerte adresse. Det må du altså undskylde. Den hedder weddingfactorydirect.com ikke outlet tl sidst.

Var lidt træt sidste gang jeg skrev den anden adresse.

Nu skulle det virke :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var i Bride Fashion i Virum, og nej hvor er de bare søde og hjælpsomme. Fik den bedste behandling man kan ønske sig :cheerleader3::)

Og nu til kjolen, kan først tage et billede næste gang vi kommer til Virum igen. Det er en Pronovias model Ronda, og jeg føler mig SÅ smuk i den. Sikke en følelse, blir' helt varm indeni af at tænke på den igen. Dey er MIN kjole! :respekt:

Jeg vil straks ligge billider ind når jeg har været i den igen. Kan slet ikk lade vær :badgirl:

Jeg eeeelsker også bare den kjole....den er simpelthen så smuk!!! Tillykke med den..... :)

Tusind tak :) Er vist også lidt små forelsket i din kjole. Nørj den er flot. Elsker den stil :iloveyou:

0

Del dette indlæg

WEEEEEEE...................Så fik jeg prøvet brudekjoler.............Og jeg fandt også den rigtige :iloveyou::thumbsupsmileyanim:

Hej :).

Nøøøøøøøøøøøøøj en smuk kjole, du har fået købt, piiiiiiiiiiiiiiiiiiiift :blush:

Glæder mig til billederne af dig i kjolen.

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

WEEEEEEE...................Så fik jeg prøvet brudekjoler.............Og jeg fandt også den rigtige :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Jeg var i Bride Fashion i Virum, og nej hvor er de bare søde og hjælpsomme. Fik den bedste behandling man kan ønske sig :thumbsupsmileyanim::loveflag:

Og nu til kjolen, kan først tage et billede næste gang vi kommer til Virum igen. Det er en Pronovias model Ronda, og jeg føler mig SÅ smuk i den. Sikke en følelse, blir' helt varm indeni af at tænke på den igen. Dey er MIN kjole! :loveboard:

Jeg vil straks ligge billider ind når jeg har været i den igen. Kan slet ikk lade vær :rolleyes:

[/quo

Virkelig smuk kjole. Du kommer til at slå benene væk uden din kommende mand. Smuk, smuk, smuk :cheerleader3:

Var også selv i Virum, vildt søde. :thumbsupsmileyanim:

I modsætning til andre steder :td:

0

Del dette indlæg

Helt enig i dine sidste sætninger.......Var selv inde og prøve kjoler i noget jeg her vælger at kalde "brudehuset". Har simpelthen ikk oplevet noget værre. En enormt dårlig stemning lige fra vi kom ind af døren.

Utrolig pengefikseret var det også.....jeg pegede på en kjole der hang på en gine, hvorefter hun svarer:

"Den der koster omkring tyve tusind, og vi skal jo ikke friste svage sjæle" :thumbsupsmileyanim:

Nørj jeg var gal.....så det blev en kort omgang.

Jeg havde på ingen måde nævnt noget om et budget!!

Så ja.....Bride Fashion styrer for hårdt i forhold til andet =o) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også allerede købt lingeri til dagen. Det er det lækre corsage sæt fra Rigby and Peller. Det sidder som en drøm :thumbsupsmileyanim:

Har været forelsket i det sæt siden første gang jeg så det, og så fandt jeg det på ebay lige i min størrelse :thumbsupsmileyanim:

Billede kommer her:

post-25803-1242929749.jpg

Jeg synes bare det er SÅ lækkert :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Er SÅ GLAD :cheerleader3::boohoo:()()

Kjolen blev købt i dag, og jeg var selvfølelig i den igen :bearhug: Elsker den kjole!! Kan bare mærke at den vokser mere og mere på mig, for hver gang jeg får den på......iiiiihhhh, der er LANG tid til den skal bruges ;)

Billeder følger senere skal lige ha fundet kabler til fonen.

Glæder mig sån' til at høre jeres meninger :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW! :cheerleader3: Fantastisk kjole... og hvor sidder den bare fuldstændig fantastisk på dig! Kan godt forstå det er drømmekjolen :bearhug:

Hvis jeg ikke var fuldstændig forelsket i min egen kjole, så var det bestemt også noget i den stil jeg havde kig på... er bare bedst uden blonder :boohoo:

Og sjovt hvordan vores inspirations-makeup ligner hinanden - GOD STIL ()()

Tror lige jeg skal til at følge lidt med jer, selvom det er begrænset hvad jeg kan nå at ændre til om 2 1/2 uge!!

0

Del dette indlæg

WOW! :boohoo: Fantastisk kjole... og hvor sidder den bare fuldstændig fantastisk på dig! Kan godt forstå det er drømmekjolen :(

Hvis jeg ikke var fuldstændig forelsket i min egen kjole, så var det bestemt også noget i den stil jeg havde kig på... er bare bedst uden blonder :bearhug:

Og sjovt hvordan vores inspirations-makeup ligner hinanden - GOD STIL :boohoo:

Tror lige jeg skal til at følge lidt med jer, selvom det er begrænset hvad jeg kan nå at ændre til om 2 1/2 uge!!

Tusind tak....og i lige måde. Elsker simpelthen det snit. Fedt med det bånd under brystet :cheerleader3:

2 1/2 uge.......bare det var mig ()() Blir' da fantastisk.

Har altid elsket den der old hollywood glamour stil :boohoo: Får man aldrig nok af =o)

Må lige benytte mig af chancen til at rose dine super skønne og sexede sko :( Så fede!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer