SnubleFugl

Pipi og Nan's bryllup d.22/5 2010

172 posts in this topic

Orv, så kom tiden endelig hvor jeg kan starte min helt egen tråd. :loveboard:

Hvor har jeg glædet mig til det. Har vist været bryllupsskruk noget tid efterhånden :griner:-

Jeg hedder Anne-Mette og min tilkommende hedder Daniel, jeg er 25 og Daniel er 26. Vi har snart været sammen i 6 år, helt præcis dato for årsdag er den 13 juli. Vi blev for-forlovet (som jeg kalder det) for godt 3 år siden. Men nu er det altså the real deal :cheerleader3:

Frieriet:

Han friede den 20 april i år. Vi skulle på ferie i Thy, en hel uge i sommerhus med spa. Det kunne jo ikke blive andet end godt ;0)

Den aller første aften vi er afsted, siger han at han lige vil gå ud og tænde boblebadet. Jeg skulle bare blive siddende i stuen og vente. Jeg synes der går ret lang tid og råber ud til ham om det er i stykker eller noget. Han siger at der går 5 min. endnu, og at jeg bare skal komme derud når han siger til. Han ber' mig lukke øjnene og følger mig ud på badeværelset. Da jeg åbmer øjnene er der hele vejen over til boblebadet, strøet rosenblade og sat fyrfadslys så det danner en sti derhen. I vandet har han også strøet blade og sat lys på kanten. Hjemmefra har han haft ckokolade fondue og Asti med, det har han stillet op foran. Helt fantastisk syn, og masser af dejlige jordbær til fonduen...mums :cheerleader3:

Vi kommer ned i vandet og jeg spiser løs af jordbær og chokolade (maget stor svaghed =o)) Da vi er færdige med jordbærene rækker han hånden ned i skålen med ordene: Hov der er mere dernede. Lige da jeg ser han hiver æsken op tænker jeg: IH hvor er han sød, så har han også købt et smykke til mig.

Da han så møver sig på knæ, flader ti øren for frk. Sørensen. Han spørger om jeg vil gifte mig med ham. Får ytret et ja, efter at have tudet et par minutter. Jeg var helt mundlam og rørt. Jeg græd da oså resten af aftenen. Har bare ønsket det her så brændene.....så var helt paf da det endelig skete :blush:

Jeg har styr på en del ting allerede. Har kontaktet præsten, vi skal mødes med fotograf den 26 maj og vi skal snakke mad den 22 maj.

Farverne har jeg også styr på, og er begyndt at købe ting til dagen. :griner:- Man kan aldrig være for forberedt =o)

Edited by SnubleFugl
0

Annonce ♥

Hjertelig velkomen til...og stort tillykke med frieriet...hvor jeg elsker at læse om romantiske mænd...troede ikke der var sååå mange tilbage med er da blevet kloger siden jeg er kommet her ind...ss

glæder mig til at følge med i din planlægning.... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

SUK! Hvor er han dog skøn! :cheerleader3: kan godt forstå du sagde JA til ham. Sikke et romantisk frieri og rigtig hjertelig velkommen hertil. Glæder mig til at følge med i, hvad du finder på og allerede har fundet på! :cheerleader3:

Husk: Herinde ELSKER vi at høre om og ikke mindst SE billeder af de ting, som kommende brude løbende finder på.. :loveboard:

0

Annonce ♥

Tak for den varme velkomst :( Man kan jo ikke andet end at elske dette forum.

Har jo fulgt med herinde et stykke tid efterhånden :cheerleader3: Så det er skønt endelig at komme i gang.

Har jo valgt farver til brylluppet. Der blir' knald på......Pink, lime, teal (petroleum) og guld =o) Elsker bare fest og farver, og manden er helt med på den. Hvis der er nogen der har idéer, billeder eller andet til de teal indslag, så læg dem endelig ind. Gerne med info om pris og hvor det kan købes :)

Som jeg får styr på tingene, vil jeg prøve at ligge lidt billeder ind hen ad vejen. Så i også kan få del i min bryllups vision ;o)

Knus fra en meget lykkelig kommende brud :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hov Hov..............i skal da lige se min forlovelses ring. Den er lige i øjet, klassisk og tidløs.

Han er simpelthen fantastisk den mand :)

post-25803-1242379374.jpg

Synes bare den er så sød =o)

0

Så har jeg fået købt prismer i teal/blågrøn, og kunstige orkidé hoveder i pink og lime. Vi skal selv lave borddekorationerne.....noget ala det herpost-25803-1242584779.jpg

Og så bare i farverme vi har valgt.

Jeg er tidligt i gang fordi jeg starter på en HG til august, og jeg ved at lektierne vil tage min tid.

Mit forløbige ønske om en buket ser sådan ud.

post-25803-1242584889.jpg

Igen bare i de rigtige farver. Jeg har bestilt et krystal bogstav til buketten. Et såkaldt buket smykke. Blir så et D, da manden jo hedder Daniel.

Tror at det blir' lækkert :thumbsupsmileyanim:

0

Her kommer lige et billede af buket smykketpost-25803-1242585189.jpg

Og så skal jeg prøve kjoler i morgen. Nørj hvor jeg glæder mig. Ligger lidt billeder ind af modeller når jeg har været afsted.

Blir' en rigtig hygge tur med min mor og min storesøs :thumbsupsmileyanim:

0

Hey..

Har vist ikke fået budt velkommen.. såh.. VELKOMMEN TIL.. og tillykke med det hele..

Rigtig fin ring.. er bare total min stil.. hehe..

Glæder mig til at se billeder imorgen.. glæd dig.. det er en kæmpe oplevelse..

Knus

0

Annonce ♥

Og så skal jeg prøve kjoler i morgen. Nørj hvor jeg glæder mig. Ligger lidt billeder ind af modeller når jeg har været afsted.

UH!!! Hvor får man fat i sådan et smykke?? :cheerleader3::blush::iloveyou:

0

UH!!! Hvor får man fat i sådan et smykke?? :cheerleader3::blush::iloveyou:

Det vil jeg også gerne vide :respekt::):badgirl:

0

Hey..

Har vist ikke fået budt velkommen.. såh.. VELKOMMEN TIL.. og tillykke med det hele..

Rigtig fin ring.. er bare total min stil.. hehe..

Glæder mig til at se billeder imorgen.. glæd dig.. det er en kæmpe oplevelse..

Knus

Tak for den fine velkomst =o)

Jeg har tænkt mig at nyde det i fulde drag :thumbsupsmileyanim: Kan bare slet ikke vente.

Knus

0

Annonce ♥

Smider lige et billede af min skønne mand, og mig selv (sagde hunden)

Så i kan se girafferne :thumbsupsmileyanim:post-25803-1242593086.jpg

Det er taget på en kroferie forige år.

Og så lige et af vores skønne vaps.....Vores dejlige gamle gårdhund Spike. Han er 13, blir' 14 den 24 december i år :cheerleader3:post-25803-1242593493.jpg

0

Hjælp hjælp hjælp!!! Dit link vil ikke åbne! Hjælp hjælp hjælp...

ÅH nej altså!!! Jeg dur' ikke til det her. Nå...det er denne side: www.weddingfactoryoutlet.com

God gammeldaws sort på hvidt, det ved man hvad er :thumbsupsmileyanim:

God jagt =o)

0

ÅH nej altså!!! Jeg dur' ikke til det her. Nå...det er denne side: www.weddingfactoryoutlet.com

God jagt =o)

ALTSÅ!!! Jeg er træt tydeligvis.....

Her er den rigtige: weddingfactorydirect.com

Og nu er den dobbelt tjekket......

Sikke noget....undskyld besværet :cheerleader3:

0

God jagt =o)

Ja, se dén virkede straks meget meget bedre ;) Må hellere gemme dankortet væk med det samme... Hvad hedder sådan et smykke derinde?

Edited by Tina+Daniel
0