SnubleFugl

Pipi og Nan's bryllup d.22/5 2010

172 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

FY SLEMME MIG!!! :cheerleader3: Jeg har ikke fået ønsket dig velkommen og tillykke med det forestående bryllup!!! :thumbsupsmileyanim:

So here goes: VELKOMMEN TIL OG STORT TILLYKKE!! :cheerleader3:

Har lige læst din tråd igennem og vil da lige sige:

-SKØØØØØØNT FRIERI :)

-WOW sikke en kjole og SIKKE EN FIGUR du har i den :)

-VILDT SMUKKE RINGE, kan godt forstå at du glæder dig, til at få dem hjem :mailbox:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FY SLEMME MIG!!! :hug: Jeg har ikke fået ønsket dig velkommen og tillykke med det forestående bryllup!!! :cheerleader3:

So here goes: VELKOMMEN TIL OG STORT TILLYKKE!! :)

Har lige læst din tråd igennem og vil da lige sige:

-SKØØØØØØNT FRIERI :)

-WOW sikke en kjole og SIKKE EN FIGUR du har i den :thumbsupsmileyanim:

-VILDT SMUKKE RINGE, kan godt forstå at du glæder dig, til at få dem hjem :mailbox:

Tusind tak for velkomst og komplimenter :cheerleader3: Det kan man ALTID bruge :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

For dulen...hvorfor har jeg ikke været inde på din planlægningstråd før?

Men nu har jeg læst den og har virkelig nydt den. Et tillykke med det kommende bryllup. Det ser jo godt ud det hele. Vidundelig kjole - fantastiske ringe. Flot flot flot.

Glæder mig til at følge dig... og sjæle lidt inspirationsbilleder...hi hi

0

Del dette indlæg

Nå så sker der lidt igen. Har lige fundet et billede af mit strømpebånd. Det er af mærket spoylt fra Envy serien og jeg ÆÆÆLSKER det :cheerleader3:

post-25803-1244645352.jpg

Passer jo også lige ind i farve temaet :thumbsupsmileyanim:

Er altså heeeeeeeeelt PJATTET med det strømpebånd! Hvor har du købt det???? :):)

Synes også det er nogle smukke, smukke ringe I har valgt!

/Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare helt vild med dine sko (blandt andet!!) Hvor har du købt dem? Nogle siger, man skal holde sig remme hen over foden, men de er lige min stil :cheerleader3:

Jeg har købt dem på ebay...en butik der hedder Terriers Playnet. Tror stadig de har dem :) De er i øvrigt super behagelige at ha' på.

0

Del dette indlæg

De ser bare GODT UD, ringene :cheerleader3:

Ved du hvad der ryger på i told?

Nej, jeg aner det ikke.....vi ville bare ha' de ringe og så må det koste hvad det vil :)

Men er ret spændt på udfaldet =o)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå så sker der lidt igen. Har lige fundet et billede af mit strømpebånd. Det er af mærket spoylt fra Envy serien og jeg ÆÆÆLSKER det :)

post-25803-1244645352.jpg

Passer jo også lige ind i farve temaet :cheerleader3:

Er altså heeeeeeeeelt PJATTET med det strømpebånd! Hvor har du købt det???? :):thumbsupsmileyanim:

Synes også det er nogle smukke, smukke ringe I har valgt!

/Lene

Endnu en gang et Ebay fund, elsker den hjemmeside :cheerleader3: Prøv at søge på Spoylt garter, så kan det være du finder noget :cheerleader3: God jagt

0

Del dette indlæg

Så sker der lidt igen....har nemlig fået købt mig et par støvler. Takket være en bruger herinde der gjorde opmærksom på ophørsudsalg i snehvide brudekjoler :)

Her kommer lige et billede

post-25803-1254722468.jpg

Synes der så fine :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg da vist ikke været forbi før. Det ser da ud til, at du er kommet rigtig godt i gang med alt dit udstyr, sikke en masse fine ting. Jeg kan ikke undlade også at kommentere kjolen, for den sad da helt forrygende på dig!

Dine dansesko ser lækre ud, jeg har også selv kigget hos den butik, synes de har et rigtig godt udvalg.

0

Del dette indlæg

Her har jeg da vist ikke været forbi før. Det ser da ud til, at du er kommet rigtig godt i gang med alt dit udstyr, sikke en masse fine ting. Jeg kan ikke undlade også at kommentere kjolen, for den sad da helt forrygende på dig!

Dine dansesko ser lækre ud, jeg har også selv kigget hos den butik, synes de har et rigtig godt udvalg.

Tusind tak for roserne :) Dem kan vi jo godt lide ;o)

De sko er også utroligt lækre at have på, og det er vist ikke sidste gang jeg handler der :)

0

Del dette indlæg

Fede støvler :) Bare jeg kunne gå i så høje hæle :)

Tark, ja jeg synes også bare de er for fede. Kan godt lide det lidt gamle stil de har over sig.

Hælen er 6.5cm. høje....så synes ikk det er så galt ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer