SnubleFugl

Pipi og Nan's bryllup d.22/5 2010

172 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke aktiv du har været i kulisserne ;)

Det lyder som en skøn oplevelse med papirarbejdet - det må jeg også snart prøve! Synes det har stået på listen længe, fordi det jo først må ske mindre end 4 måneder før - men det er jo også nu!!!

Flotte invitationer og smuk kage!!! Det er noget af en slat penge, men jeg er enig i klicheen ;) Man må vælge, hvad man VIL have på en bestemt måde og hvad man så kan spare på (hvis man ønsker det).

Hvad skal kagen smage af? Hvem har I bestilt den hos?

Vi er nemlig også i kage-overvejelser og var på smags-turne i Bella Center i weekenden - mums!

Det bliver i hvertfald pludselig meget virkeligt, når man skal skrive sit nye navn :cheerleader3:

Vi har bestilt kagen hos konditori Arlington. Vi valgte smagskombinationen: tobleronecreme og syrlig blodappelsinmousse. Det smager SÅ godt :cheerleader3:

Det er lidt sjovt fordi man har ligesom en idé om hvad man kunne tænke sig, men når først man får smagt det forskellige, er der vendt op og ned på alt :cheerleader3:

Ja, jeg synes også det er vildt med et nyt navn. Tror der bliver en tilvænningsperiode, hvor man skal huske at sige sit nye navn og lære at skrive under med det!

Vi prøvede at udfylde ægteskabserklæring og navneændring på nettet via borger.dk, men om det gad fungere - nej! :cheerleader3: grr, grr! Så nu gør vi det da bare på den gode gammeldaws facon med snail-mail.

Jeg tror, det er bryllupsplanlægningens motto, at man har en ide om noget, men når man først får kommet i gang med det, så ender man ofte med noget helt eller delvist andet (sådan var det også med min kjole!)

Flot bordopdækning! Hvis gerberaerne (som jeg også æææælsker og vil have i bordpynt og brudebuket :cheerleader3: ) fås i en farve grøn, der matcher de grønne lys, så grøn. Ellers den cremefarvede til at skabe lidt ro.

Har I overvejet, om grenene vil være generende for udsynet? Synes det er en fin ide, men det kan jo være lidt belastende, hvis man ikke kan se overfor-manden/-damen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes det er så farverig en oppyntning. Tror det bliver rigtig fedt med en ensfarvet dug.

Kan man få lime gerbere? i sådan en rigtig lime for så tror jeg helt klart det vil være det fedeste og vil passe lige ind med lysene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også ideen med de friske farver er rigtig god - men jeg må indrømme, at det førte jeg tænkte på, da jeg så bordet var fastelavn... :cheerleader3:

Hvis du gerne vil have grene på bordet med pynt på - måske det (måske kun blomster?) så skal sættes fast på selve grenene, istedet for at hænge i en snor??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tilbagemeldinger :cheerleader3:

Vi har prøvet grenene af, og det bliver ikke noget problem med at se igennem dem. Borddækningen blir' som den ser ud på billedet, dog med limegrønne gerbera (hvis man kan få dem :cheerleader3: ) istedet for de cremefarvede.

Jeg skal ind og prøve min kjole igen på fredag, er nemlig i tvivl om skørtet. Så jeg skal lige prøve en anden model. IH hvor jeg glæder mig til at gense min kjole :cheerleader3: ÆÆÆÆLSKER DEN!! Så håber jeg bare jeg ikke har taget på :cheerleader3: så jeg stadigvæk passer den som jeg skal :cheerleader3:

Nu kan dagen bare komme an.....synes alligevel også at tiden går stærkt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg prøvet kjolen igen, og nu hænger den sikkert hjemme hos mine forældre :iloveyou:

Den passede bare perfekt, og så fik jeg et andet skørt......det bliver så fint :)

Så fik jeg da i øvrigt også lige købt en taske til dagen. Jeg er så lettet. Jeg er diabetiker og skal derfor have en del med, så det med at finde en der var fiks og stadig rummelig nok, har været svært. Men nu er det lykkedes :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så fik jeg prøvet kjolen igen, og nu hænger den sikkert hjemme hos mine forældre :)

Den passede bare perfekt, og så fik jeg et andet skørt......det bliver så fint :)

Så fik jeg da i øvrigt også lige købt en taske til dagen. Jeg er så lettet. Jeg er diabetiker og skal derfor have en del med, så det med at finde en der var fiks og stadig rummelig nok, har været svært. Men nu er det lykkedes :iloveyou:

Godt at høre! :loveboard: Må vi se et billede af tasken? Og af kjolen med nyt skørt hvis du har? :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha skal lige ha' taget billeder af tasken, men selvfølgelig skal den da ligges ind :thumbsupsmileyanim:

Skørtet ændrer sådan set ikke på hvordan kjolen ser ud, jeg slipper bare for tyl der "stikker ud" når jeg går med kjolen oppe.

IH, og så er der KUN 100 dage til vi står i kirken og siger ja :balloons: Har bare SÅ mange sommerfugle i maven :blush:

Jeg går bare og er drøn-forelsket lige for tiden, det er bare så skønt :lol:

Så skal jeg lige have skrevet til præsten og spurgt om han kan godkende salmerne, og rækkefølgen af dem...Håber jeg virkelig han gør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej dato-søster :a1093: Har hvis ikke været herinde før, sikke mange ting du har styr på ;) Jeg er slet ikke kommet så langt endnu, men mon ikke jeg når det hele :)

Er helt vild med din kjole, og den sidder simpelt hen SÅ fantastisk på dig :bed::sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa maj-brude

jeg er også dato søster med jer :)

sikke nogle fine tråde I har lavet. Jeg er ikke god til at få skrevet så meget herinde.

Men jeg synes også efterhånden at det begynder at krible i maven.... nu er det ikke mere

så længe til :a1093:

Glæder mig vildt meget

Vh

Mona

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for dit besyv :)

Er selv rigtig glad for vores farvevalg, mange synes måske det er lidt for meget, men det passer til os og vores humør. Vi er glade mennesker, så hvorfor ikke vise det i borddækningen :cheerleader3:

Så er det jo meget snart kirketid....uha jeg har sommerfugle i maven nu. Samtiddig er der gang i gak og løjer fra venindernes side. Beskeder fra et nummer man ikke kan slå op, der fortæller om hvad jeg skal pakke til begivenheden :) De hygger sig gør de, og jeg blir' bare mere og mere spændt og nervøs :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha uha....så er der ikke længe til den store dag :cheerleader3: Ih hvor blir' det fedt at se det hele gå op i en højere enhed :cheerleader3:

Og så blev jeg sørme poltet den. 1. maj. Det var så sjovt og rigtig hyggeligt med kun de nærmeste tøser :cheerleader3: Ligesom jeg gerne ville have det, de kender jo én de skarn :cheerleader3:

Dagen startede med et totalt overraskelses angreb. Troede jeg skulle til Århus med min søs og min mor, men nej, der stod tøserne og ventede. Så blev der ellers spist morgenbrød og drukket shots (for mit vedkommende).

Så blev jeg efter at være blevet klædt ud, kastet i bilen igen. Så gik turen til et studie hvor vi skulle indspille 3 sange. Det var SÅ sjovt :loveflag:

Så skulle vi tilbage til min veninde og spise frokost, rigtigt lækkert med sandwich og hvad dertil hører. Så var det belevt tid til dildoparty, det er nogen af en hønsegård når 6 tøser skal se på silicone atrapper :cheerleader3: :carrot:

Så var det ellers op i byen gå-gade og sælge roser og kondomer....puha da da. Nå fik da skrabet 140kr. sammen :iloveyou:

Så spiste vi aftensmad på den kinesiske (mit ynglingsted), det var sgu lidt grænseoverskridende at sidde der majet ud, med så mange mennesker omkring sig :iloveyou:

Resten af aftenen og natten gik med druk og hygge. Super dejlig polterabend lige efter mit hjerte :loveflag:

Hov glemte da lige at nævne min tro følgesvend; Preben....Han blev simpelthen lænket til min arm, og forblev der resten af dagen*GGGG*

I får lige et par billeder af den utrolig smukke brud :) :tunge: ;)

post-25803-1273249762.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det sgu i dag det sker :cheerleader3::( :carrot: :bearhug:

Jeg glæder mig så meget til hele oplevelsen, tænk sig at blive gift med sin eneste ene :):blush:

Krydser fingre for at det ikke regner når vi skal fotograferes i det fri, ellers går det jo nok også :):cheerleader3:

Om få timer bliver jeg fru Jensen :cheerleader3: Jeg vil springe videre i dagen gøremål. Glæder mig til at starte beretning når vi er hjemme fra bryllupstur igen :)

Vi skrives ved skønne zillaer. Knus til jer alle :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer