Malene O snart T

Så blev vi mand og kone..

173 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Du bliver SÅ smuk i din kjole at jeg ville ønske jeg kunne have været der og se det... I stedet vil jeg ønske dig et KÆMPE tillykke med på lørdag og alt det bedste for din og jeres fremtid; jeg er sikker på at I får en oplevelse af de man aldrig glemmer! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Til Pilgrim :bearhug:

Jeg lægger billeder ind af den jeg har liggende herhjemme når brylluppet er ovre, jeg kan ikke lige helt se mig tid til det endnu :griner:- Håber du forstår, men det jeg har er total magen til det du kan se på dette billede.

post-37881-1253799704.jpg

0

:thumbsupsmileyanim: Til Pilgrim :bearhug:

Jeg lægger billeder ind af den jeg har liggende herhjemme når brylluppet er ovre, jeg kan ikke lige helt se mig tid til det endnu :) Håber du forstår, men det jeg har er total magen til det du kan se på dette billede.

Tak Malene, det er sødt af dig og ingen rush! Jeg har tid nok og kan godt forstå, du har vigtigere ting at tage dig til, for det er jo LIGE OM LIDT, du skal gå ned ad kirkegulvet :griner:-:hug:

0

Hold da op hvor er du bare r*v-lækker i den kjole! Du er simpelthen SÅ smuk!! :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig helt vildt til at se billeder fra den store dag som jo er lige om hjørnet :bearhug:

Jeg synes også dine invitationer er rigtig søde så jeg har tyvstjålet en kopi af dem - håber det er ok?!

0

Annonce ♥

Hold da op hvor er du bare r*v-lækker i den kjole! Du er simpelthen SÅ smuk!! :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig helt vildt til at se billeder fra den store dag som jo er lige om hjørnet :griner:-

Jeg synes også dine invitationer er rigtig søde så jeg har tyvstjålet en kopi af dem - håber det er ok?!

Du låner bare alt hvad du kan, det er jo det vi er her for :bearhug:

0

Digt til K's morgengave:

Jeg tænker på dig

Jeg føler for dig

Jeg elsker dig

Mærker det i min krop

Mærker forelskelsen

Mærker kærligheden

Du fylder mine tanker

Mit hjerte og min hjerne

Savner dig når vi ikke er sammen

En sitren i min krop

En længsel

Du betyder alt for mig

Du er der i tykt og tyndt

Bakker mig op

Når livet synes hårdt

Lever dig med når livet er en leg

Tillykke på denne store dag

Som kun er der 1 gang i dit liv ;)

Min skat… Jeg elsker dig

0

Annonce ♥

Der pusles ved fordøren, så mon ikke der er nogen der er i fud gang med at sætte æresport op :)

K er smuttet op til hans forældre for at sove der, så nu er hunden og jeg selv hjemme. Jeg skal lige have skrevet digtet pænt ned på et papir, og så skal handskerne (lovegloes) pakkes ind, så manden kan få hans morgengave imorgen. Hans mor kommer ned efter den imorgen tidlig.

NU ER DET LIGE OM LIDT:....... (mangler en sommerfugle smiley)

:)-HAHA--HAHA-:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

:)-HAHA--HAHA-

JEG SKAL GIFTES IDAG.......

Jubii... sommerfuglene vågnede allerede kl 7 imorges, så jeg stod op og gjorde lidt rent, nu vil jeg smutte i bad, og kl 9 kommer min forældre og søskende og spiser morgenmad med mig :)

Kl 10 kommer frisørerne og sætter hår på mig og mine to søskende.... ej hvor er jeg bare spændt....

Det bliver den fedeste dag i mit liv :thumbsupsmileyanim:

0