Guest mille555

2 mdr til vi skal giftes, er vi ikke meget bagud?

14 indlæg i dette emne

Vi skal giftes sidst i aug, og mangler stadig at lave ægteskabserklæring, navneændring og hvad der ellers er, tøj til manden, vielsesringe, bordkort, menukort, styr på fotografen (hvilken pakke vi skal vælge osv)

Er vi bagud eller? :)

Synes jeg begynder at få stress.... :)

Er i totalt klar :):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville personligt få totalt stress hvis det var mig der skulle giftes om 2 måneder og intet havde planlagt, men nu er jeg også typen som gerne skal have det hele planlagt i totalt (ulogisk) god tid.

Selv præsten og min kommende mand sad og jokede med mit planlægnings gen til vores første møde :) Og sådan er jeg med ALT :)

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes sidst i aug, og mangler stadig at lave ægteskabserklæring, navneændring og hvad der ellers er, tøj til manden, vielsesringe, bordkort, menukort, styr på fotografen (hvilken pakke vi skal vælge osv)

Er vi bagud eller? :)

Synes jeg begynder at få stress.... :)

Er i totalt klar :):)

Roooooooooolig nu, ingen grund til stress. ægteskabserklæringen = prøveattesten vil jeg anbefale i får lavet/printet ud og skrevet og sendt/leveret til kommunen, så hurtigt som muligt, og det samme med navneændringen. Vielsesringene skal i måske overveje at begynde at kigge på, hvis i ønsker noget helt specielt og anderledes tager det tid og lave, ønsker i "bare" noget mere almindeligt, så kan de laves på kort tid, så ingen stress der. menukort, bordkort og den slags, - skal du selv lave dem? eller køber i nogle ? hvis du selv vil lave noget, så skal du bare sætte en dag af til det, så er de lavet, så ingen stress der. Fotografen, der kræver det jo bare, at i bliver enige, og så en snak med dem, så er den ordnet, så ingen stress der. Og tøjet til manden, ja mit råd er, køb det omkrin 1 mdr før brylluppet, det råd har jeg fået. Min kusines mand, havde købt et meget dyrt mærkejakkesæt til deres bryllup 3 mdr før deres dag, og da han så ville prøve det 14 dage inden deres dag, så havde han tabt sig, så det var alt for stort, og han måtte ud og købe et nyt sæt. Så heller ingen stress der

0

Del dette indlæg

Ægteskabserklæringen og navneændringen er hurtig udfyldt, så igang og afsted med den (så stresser du ikke over det)

Tøj til manden købte vi ca 3 mdr før, men det tog ikke så lang tid. (men det kommer jo an på hvor besværlig han er) :)

Vielsesringe, vil jeg gå igang med nu, for tiden løber og alt efter hvor man vil have fra, kan det godt tage lidt tid.

Bordkort/menukort, hvis I ved hvordan de skal se ud og laves, så går det sagtans (lavede vores færdige ca. 1 uge inden, men havde fundet ud af hvordan de skulle se ud, 1-2 mdr. inden, og selve produktionen tog for mig alene, manden var ikke hjemme, ca. en dag, hvis man ikke har børn der skal passes samtidig)

Hvis fotografen er booket og i kun mangler at aftale nærmere, så gør det ikke så meget, men hvis han ikke er booket er I sent på den.

Held og lykke med det hele :)

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe...jeg skal giftes om 1 måned og vi mangler stadig:

Min kjole (skal syes - de starter på lørdag)

Michaels tøj

Menukort

Møde med fotograf

Møde med præst

Gaveæsker - vil gerne lave dem men er slet ikke begyndt...

Vi fik prøvelsesattesten tilbage 2 dage efter at den var afleveret til kommunen (i sidste uge) - jeg troede ellers også at vi var sent ude.

Men jeg er heller ikke typen der stresser :)

0

Del dette indlæg

Vi skal ogå giftes sidst i aug, og mangler stadig en hel del....

- tøj & sko til manden,

- Sko til brudepigerne

- vielsesringe,

- bordkort,

- menukort,

- Finde fotografen

- samtale med præsten - er dog booket

- finde salmer

- samtale med kokken ( finde ud af hvad der skal serveres)

- kørsel fra kirken

- duge mm

- lave ønskeseddel

og jeg kan desværre blive ved... Fandt først en kjole i lørdags....

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg ville ikke stresse... vi skal giftes om en måned og mangler stadig ting der skal på plads:

- Møde med feststedet ang hele festen, menu, duge blomster osv. (det er dog booket til på mandag)

- bordkort

- menukort

- gæstebog

- bordplan

- kirkehæfter

- sko og strømper til manden

- vores tøj skal komme hjem fra diverse syersker

- ungernes tøj skal tilrettes

- morgengave

- gaver til forlover og fotograf

- ringene skal ordnes, indgraveres og sættes sten i min.

ja jeg kunne fortsætte med en masse småting endnu....

0

Del dette indlæg

Altså, vi er 3 mdr fra den store dag, præcis i dag faktisk, og vi har overhovedet ikke styr på følgende:

Ringe

Kjolen er stadig i staut model fasen

Sko

Drengenes tøj

Drengenes sko

Vi ved hvor vi skal have maden fra, og de er adviseret, men det er det

Indholdet af bryllupskagen

Borddekorationer, inkl kort

Blomster

DJ

Attester til både det ene og det andet...

Men på plus siden har vi lokaler, kirke og vi er sikre på at vi begge to siger ja på dagen ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu e rjeg også planlægnings freak ligesom Kinai... og folk joker også med mig og mit timing af ALT... Hehe...

Men nogen er hurtig og vil have det klar noget før og andre ordner det i sidste øjeblik...

Sådan er vi så forskellige...

Men vil nu få diverse papirer sendt ind hurtigt, de er vigtige.. :)

0

Del dette indlæg

Pyyyy TAK tøser, så blev jeg lige lidt mere rolig :)

Vi har fri tirsdag, så der skal vi kigge (og vælge) vielsesringe og tøj til manden, samt lave ægteskabserklæring og navneændring, så lang så godt :(

Fotografen er booket vi skal blot vælge hvilken pakke, det er selvfølgelig hurtigt gjort.

Bordkort og menukort skal jeg selv lave, og ja det går jo hurtigt, når man lige kommer i gang :cheerleader3: :cheerleader3:

Så skal jeg lige overtale manden til limosinekørsel og overnatning på hotel på bryllupsnatten :)

Brudepigetøj er der også styr på, mangler sko til min datter men det kommer. :cheerleader3:

Så skal jeg have styr på kjolen, slør, sko og taske, men det er der næsten ved at være :cheerleader3::)

Jeg prøver at stresse lidt af igen, tak for svar :):)

0

Del dette indlæg

Hvis du skulle have stress så ved jeg slet ikke hvad jeg skal have :)

Vi skal giftes den 25. Juli og har stadig store huller i programmet....

Eksempler jeg lige kan komme på:

Musik til festen

Sanger/sangerinde til vielsen

Bryllupskage (hvis alt andet går galt laver jeg den selv)

Frisør til mig

Undertøj til mig

Skjorte, sko mm. til manden

Alt tøj til datteren

+ babysitter til om aftenen

Alle indkøb og alt klargøring i forbindelse med receptionen (Vi skal sørge for at have alt klar selv da vi skal vies i det fri (i Dyrehaven)

Bordkort, gæstekort og alt det andet i den dur (Ved dog godt hvordan det skal se ud, skal bare have det lavet)...

Morgengaver

Bordplan

Hmmmm... og sikkert en masse andet jeg ikke lige kan komme på :cheerleader3:

Kan være jeg skulle komme i gang :cheerleader3:

Har bare været noget presset de sidste måneder med uddannelse - men jeg blev færdig i sidste uge - så nu er det tid til at få styr på ALT hvad vi mangler...

/Soya

Redigeret af Soya
0

Del dette indlæg

Er vi bagud eller? :heart:

Synes jeg begynder at få stress.... :(

Er i totalt klar :blush::shooter:

Pyyyy TAK tøser, så blev jeg lige lidt mere rolig :)

Vi har fri tirsdag, så der skal vi kigge (og vælge) vielsesringe og tøj til manden, samt lave ægteskabserklæring og navneændring, så lang så godt :)

Fotografen er booket vi skal blot vælge hvilken pakke, det er selvfølgelig hurtigt gjort.

Bordkort og menukort skal jeg selv lave, og ja det går jo hurtigt, når man lige kommer i gang :) :)

Så skal jeg lige overtale manden til limosinekørsel og overnatning på hotel på bryllupsnatten :)

Brudepigetøj er der også styr på, mangler sko til min datter men det kommer. :)

Så skal jeg have styr på kjolen, slør, sko og taske, men det er der næsten ved at være :):griner:-

Jeg prøver at stresse lidt af igen, tak for svar :cheerleader3::cheerleader3:

Se selv, tingene er rimelig hurtigt klaret, så ingen grund til panik :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at få stress og jeg skal først giftes om 370 dage.

MEN nu er jeg osse typen som godt kan lide at have det hele klar i bedst mulige tid, så der er tid til finurlighederne.

:cheerleader3:

Men puha bare det med navnet er en svær en at greje.

Men det er nok det mindste problem :cheerleader3:

Men go for it, du skal da nok nå det :)

Klem MizzT

0

Del dette indlæg

Hvis du skulle have stress så ved jeg slet ikke hvad jeg skal have :)

Vi skal giftes den 25. Juli og har stadig store huller i programmet....

Eksempler jeg lige kan komme på:

Musik til festen

Sanger/sangerinde til vielsen

Bryllupskage (hvis alt andet går galt laver jeg den selv)

Frisør til mig

Undertøj til mig

Skjorte, sko mm. til manden

Alt tøj til datteren

+ babysitter til om aftenen

Alle indkøb og alt klargøring i forbindelse med receptionen (Vi skal sørge for at have alt klar selv da vi skal vies i det fri (i Dyrehaven)

Bordkort, gæstekort og alt det andet i den dur (Ved dog godt hvordan det skal se ud, skal bare have det lavet)...

Morgengaver

Bordplan

Hmmmm... og sikkert en masse andet jeg ikke lige kan komme på :cheerleader3:

Kan være jeg skulle komme i gang :cheerleader3:

Har bare været noget presset de sidste måneder med uddannelse - men jeg blev færdig i sidste uge - så nu er det tid til at få styr på ALT hvad vi mangler...

/Soya

Det lød som mig en måned før vi skulle giftes. Jeg blev opereret i starten af maj og skulle giftes midt juni. Vi vidste ikke om det skulle rykkes før efter operationen. Det skulle det ikke og så skulle vi have styr på alt det vi havde udskydt efter operationen og det var en del. Men vi nåede det hele. Vi nåede endda også at finde et selskabslokale dagen før brylluppet da det telt vi skulle have holdt festen i gik i stykker dagen før. Alt kan lade sig gøre hvis man har viljen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer