Sign in to follow this  
Followers 0
Kristina B.

Brudebuket

12 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg tror da det er meget normalt.

De bryllupper jeg har været til, der har bruden først fået sin buket i kirken.

Jeg har dog hørt om enkelte der fik den derhjemme, men langt de fleste har fået den i kirken, hvor den har ligget i våbenhuset.

Det regner jeg også med bliver måden vi gør det på.

0

Jeg tror da det er meget normalt.

De bryllupper jeg har været til, der har bruden først fået sin buket i kirken.

Jeg har dog hørt om enkelte der fik den derhjemme, men langt de fleste har fået den i kirken, hvor den har ligget i våbenhuset.

Det regner jeg også med bliver måden vi gør det på.

Har også troet det var det mest normale at få den i kirken - lige indtil min mor igen stiller spørgsmålstegn ved det, for det havde hun da godt nok aldrig hørt om - det var da noget underligt noget :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja de fleste får den først i våbenhuset, jeg har dog hørt om flere der ønskede at få den derhjemme fordi de vidste at de ville blive emotionelle når de så den og ikke ønskede at tude allerede inden de gik ind i kirken :thumbsupsmileyanim:

Men det er vel bare noget med at aftale hvordan man helst vil have det. :thumbsupsmileyanim:

0

Min far havde min med da han kom og hentede mig ( hans kone havde bundet den efter aftale med min kæreste) Jeg fik den dog i praksis først i kirken da der kom en vældig regnbye lige som jeg skulle ud i bilen for at køre til kirken så der blev koncentrationen brugt på at få mig tørskoet gennem regnen frem for at bruge tid på at overlevere blomster hvilket var fint med mig :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja - overskriften siger sig selv. Mit spørgsmål er - Hvornår får I jeres brudebuket?

Jeg får min i kirken, hvor også knaphulsblomsterne ligger klar. Er det mærkeligt?

Det var også meningen at jeg først skulle have min i kirken... Men nu få jeg den hjem i stedenfor :cheerleader3: Jeg vil jo også gerne se den før vores gæster (hi hi hi) :thumbsupsmileyanim:

Men nej, det er ikke mærkeligt ;)

Regina :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥