Guest mille555

Holdere til munukort, hvor kan jeg købe/leje dem?

20 indlæg i dette emne

Vi har valgt at alle ikke skal have deres "eget" munukort, men i stedet lave 2-3 pr. bord. Jeg leder nu bare efter noget at stille dem i/på.... Havde tænkt på de "rammer" der er på resturanter osv, men hvor kan jeg finder dem henne??? :iloveyou::heart:

Hvad gør i med jeres menukort, hvis ikke alle skal have et???? :heart::iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal have buffet, og stiller et i A4 str, i hver sin ende af bordet på et lille staffeli..

Vi laminere bordkortene inden.

Staffelierne kan evt. købes i panduro til 69 kr stk.

Tror vi laver dem selv..

Tak for svar :iloveyou:

Jeg var lige i søstrene grene i dag

De har små staffelier og jeg vil ikke hænges op på det men tror kun de kostede ca 5 kroner pr stk

Man kunne også få nogen der var større men dem kiggede jeg ikke på så ved ikke hvad de kostede.

:iloveyou:

Tak for svar, har fundet på noget ellers kunne de have været fine :heart:

Vi brugte disse 'bordkortholdere' til vores menukort. Der stod ca. 3 pr. bord.

De er lige blevet bestilt, de er super søde :heart:

Vores menukort så sådan ud:

2en9vtt.jpg

Jeg blev selv godt tilfredse med dem, og vi fik meget ros for dem.. De gav en rigtig hyggelig ekstrabelysning..

De er super flotte, feststedet har lys men ellers var det en rigtig god ide :heart:

0

Del dette indlæg

De har små staffelier og jeg vil ikke hænges op på det men tror kun de kostede ca 5 kroner pr stk

Man kunne også få nogen der var større men dem kiggede jeg ikke på så ved ikke hvad de kostede.

Disse som Maria taler om har jeg købt. Jeg vedhæfter lige et billede. De koster ca. 5 kr. pr. stk, og så har jeg tænkt mig at spraye (stave??) dem sorte. Man kan jo farve dem i præcist den farve som passer til temaet :iloveyou:

post-19304-1249158614.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Disse som Maria taler om har jeg købt. Jeg vedhæfter lige et billede. De koster ca. 5 kr. pr. stk, og så har jeg tænkt mig at spraye (stave??) dem sorte. Man kan jo farve dem i præcist den farve som passer til temaet :iloveyou:

Ja vi brugte også disse, malede dem guld og satte menukortet fast med lidt dobbeltklæbende tape så de ikke faldt ned :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer