LeneBak

Lene og Henrik d. 24.4.2010

346 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Øv øv øv... Henriks bror tager til afghanistan på fredag, og regner ikke med at han kommer til bryllupet :cheerleader3:

Vi håber stadig på at han kan få lagt sin ferie, så han kan komme med... Men det tyder det vist ikk så meget på...

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Hej Lene

hold da op nogle flotte kager!!!! Og super topfigur, den stemmer jeg for!!!

Ked af at høre med din tilkommendes bror, øvøvøvøv, håber det løser sig!

:cheerleader3: Tak for alle roserne...

Det håber jeg virkelig også, synes det er lidt træls hvis han ikke kan være der, især når det er hans eneste bror.. Men vi må jo bare se tiden an, og håbe det bedste...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lene

Det håber jeg virkelig også, synes det er lidt træls hvis han ikke kan være der, især når det er hans eneste bror.. Men vi må jo bare se tiden an, og håbe det bedste...

Jeg er ked af at høre om din tilkommendes brors afgang. Håber da virkelig, at han få lagt ferien, så han kan være med til at fejre jeres store dag.

0

Del dette indlæg

Hvor er du bare dygtig.. Jeg bliver helt kage sulten.. mums....

Hvor er det syndt at din kommendes brør er i krig på jeres store dag. Vi har også en soldat i famillien, man han er heldigvis hjemme. Jeg håber lige som de andre at han kan få lagt ferie der.

0

Del dette indlæg

Ih hvor har du fået lavet meget siden jeg var herinde sidst! Både kagerne og dine topfigur ser rigtig flotte ud, - det har du altså virkelig talent for! :cheerleader3: Jeg synes også at dine lommetørklæder til kirken er super søde!

Det er da virkelig ærgeligt, at din tilkommendes bror endnu ikke ved, om han kan få lov til at blive sendt hjem på ferie til jeres bryllup endnu! Er der ikke noget om, at de tager specielt hensyn til bryllupper og den slags i den nærmeste familie når det bliver besluttet??

Vi har også en ven/bekendt, der ikke helt ved om han er udsendt til vores bryllup, og jeg syntes, at han snakkede om, at der var sådan en regel, men jeg fik ikke spurgt mere ind til det, da det jo kun gælder familie og ikke når ens venner skal giftes... Jeg håber at alt løser sig til det bedste! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Lene

Jeg er ked af at høre om din tilkommendes brors afgang. Håber da virkelig, at han få lagt ferien, så han kan være med til at fejre jeres store dag.

Tak søde, det vil være lidt forkert hvis han ikke er med...

Hvor er du bare dygtig.. Jeg bliver helt kage sulten.. mums....

Hvor er det syndt at din kommendes brør er i krig på jeres store dag. Vi har også en soldat i famillien, man han er heldigvis hjemme. Jeg håber lige som de andre at han kan få lagt ferie der.

Tak for det... dejligt at han er hjemme der, så han kan være med til at fejre jeres store dag...

Ih hvor har du fået lavet meget siden jeg var herinde sidst! Både kagerne og dine topfigur ser rigtig flotte ud, - det har du altså virkelig talent for! :cheerleader3: Jeg synes også at dine lommetørklæder til kirken er super søde!

Det er da virkelig ærgeligt, at din tilkommendes bror endnu ikke ved, om han kan få lov til at blive sendt hjem på ferie til jeres bryllup endnu! Er der ikke noget om, at de tager specielt hensyn til bryllupper og den slags i den nærmeste familie når det bliver besluttet??

Vi har også en ven/bekendt, der ikke helt ved om han er udsendt til vores bryllup, og jeg syntes, at han snakkede om, at der var sådan en regel, men jeg fik ikke spurgt mere ind til det, da det jo kun gælder familie og ikke når ens venner skal giftes... Jeg håber at alt løser sig til det bedste! :cheerleader3:

Tak :cheerleader3:

Jeg ved faktisk ikke hvor meget eller hvor lidt hensyn de tager, men kunne da forestille mig at det er med i deres overvejelser, når det bliver planlagt, men spørgsmålet er jo om den unge mand har sagt at han gerne vil have ferie der... Det eneste jeg ved er at han har 3 ugers ferie i løbet af det halve år han ska være der... Vi må tage det som det kommer, og så¨håbe han kan være der :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber han får ferie så han kan komme med til jeres bryllup :)

Tak, i er bare så søde alle sammen :o

Hvor er du bare sej til at bage... det er da for vildt at du bare lige sådan kaster dig ud i topfigur med så flot et resultat... :loveboard:

Synes dine tudeservietter er vildt søde, hvor har du købt dem henne?

Tak ska du ha´ :iloveyou:

Her er link til sælger på ebay Her, de er bortrejst til 14. feb. så der er ingen varer til salg derinde nu, men det kommer nok igen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er da også virkelig sød.. Kan godt forstå at du ikke kan leve uden den.. :0)
Fin paraply du har købt :lol:

Tak piger, men der bliver jo selvfølgelig ikke brug for den, for den 24. april er det fantastisk vejr :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Har snakket med min frisør idag om hvordan hår og make-up til den store dag skal være, og vi fandt også en dag til prøveopsætning :lol: glæder mig allerede, selvom der er lidt tid til endnu...

Det bliver noget i den stil her

post-39097-1265898191.jpg

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja den 24 april bliver det 20 grader sol og vindstille... :lol: Det er i hvertfald det jeg har bestilt...

Sikke en flot firsyre, hvor har du fundet den? Jeg leder nemlig efter noget i samme stil, eller der hen ad. Alt efter hvor meget mit hår når at vokse..

0

Del dette indlæg

Ja den 24 april bliver det 20 grader sol og vindstille... :lol: Det er i hvertfald det jeg har bestilt...

Sikke en flot firsyre, hvor har du fundet den? Jeg leder nemlig efter noget i samme stil, eller der hen ad. Alt efter hvor meget mit hår når at vokse..

Det lyder godt, så vil jeg ikke bekymre mig over vejret :thumbsupsmileyanim:

Øhh, den ner fundet et eller andet sted, enten herinde, eller google el. lign. kan ikk li huske hvor jeg fandt den... hehe... fik også af vide at jeg endelig ikk måtte klippe noget af, så det ska bare vokse derudaf :balloons:

0

Del dette indlæg

Først de fine sukkerknalder med hjerter - ideen er fra miss Lena, det var super nemt, og de er bare så fine :lol:

post-39097-1266059055.jpg

Så kommer den færdige top-figur til kagen, lavet af fimo :thumbsupsmileyanim: Den er nok ikk så fin, men synes det er lidt sjovt at jeg selv har siddet og nørklet med den...

post-39097-1266059132.jpg

post-39097-1266059161.jpg

Og sidst men ikke mindst, vinetiketter med børnecitater :balloons:

post-39097-1266059175.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke fin...???????? Den er da super-fin!!!!!!! Og ekstra fin fordi du selv har kreeret den :blush:

Hvor har du i øvrigt fundet de fine servietter/lommeletter med motiv til kirkeprogrammerne henne?

Og så: :lol: tillykke med milepælen :thumbsupsmileyanim: 70 dage :balloons:

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Hvor er i bare søde piger :thumbsupsmileyanim: Fantastisk med al den respons man får herinde :)

Henrik er meget bidt af opel, og det er et forsøg på at lave en Opel GT, det har været rigtig sjovt at sidde og lave selv...

Tænk at der ikke er længere til... tiden er jo bare fløjet afsted... synes lige der har væert 200 dage til..

Lommeletterne er fundet på ebay her

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer