Posted August 17, 2009 · Report post Hvor lang tid før brylluppet har I sendt invitationer ud? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2009 · Report post 2 måneder før, men det hørte vi også for fra alle, at det var lige sent nok. Jeg ville sige tre måneder og så har de fået datoen af vide inden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2009 · Report post 2 måneder før, men det hørte vi også for fra alle, at det var lige sent nok. Jeg ville sige tre måneder og så har de fået datoen af vide inden. Regner med at der skal være SU 2 måneder før så det er i hvert fald også for sent for os. Er der ikke andre der vil fortælle hvornår de har sendt deres ud? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2009 · Report post Vi har ikke sendt ud endnu, men kommer til at være i meget god til.STD-kort: 18. september 2009 Invitationer: Medio februar 2010 SU-frist: 1. august 2010 Bryllup: 18. september 2010 Det har I da rigtig styr på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2009 · Report post Hej, Vi sendte vores ud 6 mdr. før bryllupede. Men alle kendte datoen i forvejen (vi sendte ikke STD kort ud, det gik bare fra mund til mund ) Der var også kun 3 der ikke kunne komme 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2009 · Report post Vi skal giftes september 2010 og regner med at sende invitationerne ud omkring maj 2010 og så have S.U i august 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2009 · Report post Vi sendte invitationerne ud ca. 4 måneder før dagen - og der var ingen, der meldte fra pga. andre planer/for sent udsendte invitationer... Så det var vist meget passende... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2009 · Report post 3 måneder før... er jeg næsten sikker på. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2009 · Report post Mener hovedreglen hedder 3 måneder, men da vi holder bryllup i august 2010 (ferieperiode), så sender vi dem ud omkring februar, og så er der S.U. 2 månder før, grundet forberedelser ved feststedet. Regner også med at sende STD kort ud inden længe, så bør været dækket ind 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2009 · Report post Vi regner med at sende ud allerede i november, da jeg har familie i både USA og Spanien. SU bliver nok omkring 1. marts, men skal lige høre med feststedet, hvornår de skal vide det endelige antal - vil gerne have lidt tid inden, da der nok desværre er nogle, der ikke kan finde ud af at svare...suk... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2009 · Report post Vi sendte vores ud 4½ måned før brylluppet og svarfristen var 2 mdr før. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2009 · Report post vi havde jo hemmeligholdt vores bryllupsplaner for hans familie og alle vores venner, så derfor valgte vi, at sende invitationerne ud et ½ år før brylluppet, så folk fik det af vide, da de modtog deres invitationer, og fordi vi holder vores bryllup er på lørdag altså d. 22 august, så tænkte vi, at vi nok skulle være i god tid, så folk ikke ville bruge weekenden på ferie eller lignende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2009 · Report post Vi sender lige efter nytår - nok så de er fremme ca 5. januar, altså 5 måneder før. Det er i god tid, men jeg vil gerne have dem tidligt ud, da vi ikke sender STD-kort. Havde vi gjort det, havde jeg nok trukket det 1½ mdrs tid. Svarfristen bliver nok 1-1½ mdr før dato. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2009 · Report post Nu spørger jeg nok dumt, men hvad er STD-kort? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2009 · Report post Nu spørger jeg nok dumt, men hvad er STD-kort? Det er slet ikke noget dumt spørgsmål - hvor skulle man også vide det fra? Det står for "Save The Date" - altså en slags for-invitation. På dansk bruger vi nok mest termen "Reserver Datoen" Nå okay, så blev jeg så klog Tak for svaret 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2009 · Report post Vi sendte vores ud i starten af maj og har lige haft S.U. d. 10. august, mens vielsen står 26. september - det har vidst sig at være meget passende, vi har fået meget få afbud. Man skal huske at tage højde for sommerferien, hvis man holder bryllup under eller lige efter den store ferieperiode, men ellers vil jeg sige senest 3-4 måneder inden datoen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 19, 2009 · Report post Vi sendte indbydelser ud i maj. Brylluppet (eller rettere velsignelsen) er til oktober, men da det er midt i efterårsferieperioden valgte vi at være tidligt ude, så folk kunne tage højde for evt. ferie. Vi har S.U. 1. september. Dog har folk vidst siden vi blev viet sidste år, at vi skulle i kirke på vores 1 års bryllupsdag, så der er ingen overraskelse i det. (Har da heller ingen afbud fået so far) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 19, 2009 · Report post Vi sendte vores ud i Januar og skal giftes d. 12.september. Men vi skal også giftes i Spanien så det krævede lidt ekstra planlægning både for os og gæsterne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2009 · Report post Vi holdt bryllup og barnedåb i et (d. 1/11-08), og sendte indbydelserne ud så snart vores søn var født (d. 10/6-08). men langt de fleste var også klar over at vi ville holde barnedåb den dag (brylluppet var en hemmelighed frem til inbydelserne blev sendt afsted.). 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2009 · Report post Nu spørger jeg nok dumt, men hvad er STD-kort? Det er slet ikke noget dumt spørgsmål - hvor skulle man også vide det fra? Det står for "Save The Date" - altså en slags for-invitation. På dansk bruger vi nok mest termen "Reserver Datoen" Nå okay, så blev jeg så klog Tak for svaret ok der ble jeg også kloger viste heller ikke hvad det stod for og havde også tænkt mig at spørge. Marianne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2009 · Report post Det lyder da til, at vi snart skal have gang i vores indbydelser, bordkort osv Mon ikke det vil passe, hvis vi sender invitationer ud i januar, når vi skal giftes i maj? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 24, 2009 · Report post Vi sender STD kort ud med Juleposten ca. 1 december 09 :P Selve indbydelserne bliver sendt ud i Feb. mdr pga vi skal have brylluppet den 1ste lørdag i skolesommerferien. Vi vil have SU 1 juni. 10 MizzT 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 · Report post Vi regner med at sende invitationer ud i starten af januar, ca. 3 måneder før, og S.U. er ca 1 måned før... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites