Sarah77

Styling på dagen

12 posts in this topic

Hejsa!

Jeg har indhentet tilbud fra en frisør/make-up artist.

Hun tilbyder: prøve make-up + opsætning. Make-up + opsætning på dagen (hjemme ved os selv) + opsætning af mine to brudepigers hår for 3950. Det er da ikke helt tosset for sådan en pakke (selvom det naturligvis er en halvstor post) er det? Synes da at jeg får en del for pengene. :cheerleader3:

Knus Sarah

0

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg synes det lyder meget rimeligt!

Jeg skal give 2300,- kun for mig selv - og det er i salonen. Det hele kommer jo i sidste ende an på, om du er tilfreds med det, du får. Hvis du er, ja så er det penge givet godt ud, og hvis ikke, ja så er det jo det modsatte..

Jeg har en super frisør, og jeg har stor tillid til hendes evner, så prisen er fuldt ud rimelig i mine øjne ;)

0

Annonce ♥

Jeg synes helt ærligt det lyder lidt smådyrt :cheerleader3:

Men nu var jeg også en af dem som overvejede at sætte håret selv.....

Endte dog med at bestille en frisør, som kom hjem til mig, klippede mig, lavede opsætning og makeup. Forud for dagen havde vi haft en formøde på en time eller 1½ hvor vi snakkede alt igennem - hvad jeg vil ha og ikke ville ha - hendes ideer - kiggede billeder sammen og lærte hinande lidt at kende (så hun fik et indtryk af hvordan jeg var som person. Hun synes håret skulle passe til min personlighed (og min kjole ;)...)

For formøde + alt på dagen gav jeg 1000kr :) og var fuldt ud tilfreds med resultatet....

0

Jeg vil sige hvis man regner på hvor lang tid der skal arbejdes for de 3950 kr. så synes jeg det lyder til at være fair. Så har du pengene, så tror jeg de er givet godt ud.

Men det vigtigste er at I er på samme bølgelængde om hvordan det skal være.

0

Altså jeg har aftalt med min frisør at jeg får sat hår + hun skal lægge min makeup,

og det koster samlet 500,-kr.

Nu ved jeg godt, at der er forskel på priserne rundt om i landet, men synes nu alligevel

at det lyder lidt dyrt.

Men i sidste ende bestemmer du jo selv, og det vigtigste er, at du stoler på, at hun kan

lave det som du vil have.

Vh

Mona

Edited by IMK
0

Annonce ♥

Jeg synes helt ærligt det lyder lidt smådyrt :cheerleader3:

Men nu var jeg også en af dem som overvejede at sætte håret selv.....

Endte dog med at bestille en frisør, som kom hjem til mig, klippede mig, lavede opsætning og makeup. Forud for dagen havde vi haft en formøde på en time eller 1½ hvor vi snakkede alt igennem - hvad jeg vil ha og ikke ville ha - hendes ideer - kiggede billeder sammen og lærte hinande lidt at kende (så hun fik et indtryk af hvordan jeg var som person. Hun synes håret skulle passe til min personlighed (og min kjole ;)...)

For formøde + alt på dagen gav jeg 1000kr :) og var fuldt ud tilfreds med resultatet....

Lyder dejligt billigt, men hvor var det så henne i landet..?? ;)

0

Priserne kommer jo altså også an på om man er korthåret og kun skal have voks i eller om man er Rapunzel med hår for 5 :)

Og selvfølgelig hvor i landet man kommer fra.

Jeg er selv uddannet makeup artist og ved at der er mange makeup artister der tager omkring 3000kr bare for makeuppen, så jeg synes bestemt ikke det er dyrt. :cheerleader3:

Og jeg ville personligt ikke undvære en prøve på både makeup og hår - men der er vi jo alle så forskellige :)

0

Hey!

Tak for alle jeres input, det er meget rart og betryggende at dele erfaringer.

Det er dette firma jeg har valgt: http://www.so-me.dk/

Nu har jeg sagt ja tak til tilbuddet, og skulle få en kontrakt tilsendt snarligst på følgende:

bruden hår og makeup inkl. prøveopsætning i Horsens 1500,00 kr.

prøve i makeup 360,00 kr.

hår til brudepige 400,00 kr.

hår til brudepige 400,00 kr.

kørsel 500,00 kr.

moms 25% 790,00 kr.

beløb i alt 3950,00 kr.

Jeg synes at det lyder fair, moms og kørsel taget i betragtning. :cheerleader3:

0

Jeg syntes det lyder rigtig fornuftigt .. :bearhug:

Jeg får prøve opsætning + Makeup, Opsætning og makeup på dagen hjemme samt opsætning på 4 af mine 5 brudepiger for 5300,- incl spænder, ekstra hår osv. :c166:

Jeg skulle lige til at lave et indlæg ang. frisøren jeg har booket :17:

0

Annonce ♥