Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 indlæg i dette emne

Hej Betina,

Sikke du rykker!! :griner:-

Jeg er helt vild med prøveopsætningen! Den er virkelig virkelig flot!

Skønne sko til den lille prinsesse - de er rigtig fine :thumbsupsmileyanim:

Og fantastisk, at kokken er på plads! Det må virkelig være rart, at kunne strege lige præcis DET punkt på listen ;)

Nu er der jo snart kun 2 mdr. til DIN store dag. Sikke tiden dog flyver!

Du er helt sikkert på rette spor - glæder mig til at følge med på sidelinien det sidste stykke tid :cheerleader3:

Tusind tak skal du have! Dejligt at du stadig holde øje med mig. Det er så hyggeligt at i gifte fruer stadig kigger forbi.

Jeg skriver vist ikke så meget rundt omkring som jeg gjorde før jeg blev frue, men jeg er her stadig og følger med på sidelinien - der er lige et par piger endnu, jeg vil følge helt til dørs. Og dem er du helt sikkert en af :cheerleader3:

Ih hvor det varmer at du følger med. Det betyder rigtig meget :cheerleader3: Jeg skal nok opdatere min tråd i morgen, hvis ikke jeg bliver hevet på polterabend.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er også igang med at overveje hvornår vores polterarbender bliver. Det er ret spændende især når man ikke har noget at skulle have sagt. Håber vores ligger i august og der har vi kun to weekender fri. Hele september har kæresten meget travlt så det ville bare være så ærgeligt hvis det er der og han bare er mega træt. Glæder mig til at høre om din. Det er jo lidt sjovt at følges af :griner:-

Håber også vores bliver i august, men det er svært at vide, og egentlig meget godt, så jeg ikke begynder at planlægge der også :thumbsupsmileyanim: Jeg følger skam med i din planlægning og glæder mig til at høre om alle dine opdateringer.

0

Del dette indlæg

Pu ha tiden går altså alt for stærkt. Jeg har overset min 2 mdr. milepæl pga ferie og den sidste uge har jeg været på arbejde uafbrudt.... Men nu skal det være, nu skal jeg have opdateret min tråd med alle de ting, vi har gang i herhjemme!

C tager til Frederikshavn i morgen, så nu har jeg huset for mig selv den næste uge, da børnene er på ferie hos deres far. Masser af tid til at læse på BK - juhuuuu!!!

Vi er blevet færdige med vores gaveæsker/bordkort, så her kommer lige billedspam af alt det kreative :thumbsupsmileyanim:

Indholdet i gaveposerne:

post-34296-1281282454.jpg

post-34296-1281282464.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de altså blevet fine, dine gaveæsker/bordkort!

Sødt med "Bryllup 2010"-bolcher og med den lille charm udenpå :cheerleader3: Godt man er gift, ellers kunne man godt blive fristet til også at ville have sådan nogle æsker :unsure:

Taaak! Så bolcherne hos en anden bruger herinde og tænkte, at det kunne jeg ikke leve uden. Vi fik så bare købt alt for mange, så nu har vi til både reception og festen også.

Kanon flot arbejde!!! Godt gået!

Tusind tak, du kan tror det varmer med ros efter man har brugt så mange timer på det!

Hold da op hvor er de fine. Det resultat kan du godt være stolt af :pokey:

Ih tak, jeg er ganske stolt af dem, kan du tro, selvom jeg flere gange var ved at opgive at binde flere sløjfer...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor er de blevet flotte, jeres æsker! Jeg havde fået noget tid tilbage lavet det indledende arbejde (samle og stemple og lavet flip cups) men i fredags skulle de pakkes og bindes; sikke en omgang, så jeg kan kun sige :unsure: herfra...

Tak Britta, du kan om nogen forstå det kæmpe arbejde det er, når man selv har været igennem processen :cheerleader3: Men det er helt klart det værd, for jeg super glad for resultatet.

Hvordan blev jeres? Synes ikke jeg har set billeder af de færdige æsker...

0

Del dette indlæg

Nå, nu skal det være. Kæresten er frem til brylluppet væk i hverdagene, så nu skal jeg i gang med at finde en fotograf, som kan tage billeder af mig til morgengaven.

Men men men.... Jeg har endnu ikke fundet en, så kære piger, har i nogen i kan anbefale??? Jeg vil blive rigtig glad for nogen personlige anbefalinger. Jeg er bosiddende på Sjælland, men er fotografen den helt rigtige, tager jeg gerne til både Fyn og Jylland.

Som udgangspunkt vil jeg dog gerne, at det bliver på Sjælland, og jeg ville også rigtig gerne, hvis det er med styling.

Så please piger kom med jeres erfaringer...

0

Del dette indlæg

Nu har vi endelig fået en pris for vores fotograf til om aftenen, og øv det var alt for dyrt til vores budget....

Vi havde regnet med en max pris på 1000 kr for hyggebilleder fra festen, uredigerede og på cd-rom. Er det helt urealistisk?? Kender i nogen, som kunne tænkes at kunne klare opgaven?

Jeg vil blive rigtig glad for hjælp :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har vi endelig fået en pris for vores fotograf til om aftenen, og øv det var alt for dyrt til vores budget....

Vi havde regnet med en max pris på 1000 kr for hyggebilleder fra festen, uredigerede og på cd-rom. Er det helt urealistisk?? Kender i nogen, som kunne tænkes at kunne klare opgaven?

hej først rigtig flotte gave æsker....

nr 2. mht fotograf så kan jeg da lige spørge R han har før taget model billeder og han skulle have hjulpet kinai (men der var en arbejds kollegasom hjalp i stedet) det bliver noget med at han tager billederne og i så selv får filmene så i kan få dem fremkaldt.

0

Del dette indlæg

Ih, hvor er de blevet flotte, jeres æsker! Jeg havde fået noget tid tilbage lavet det indledende arbejde (samle og stemple og lavet flip cups) men i fredags skulle de pakkes og bindes; sikke en omgang, så jeg kan kun sige :unsure: herfra...

Tak Britta, du kan om nogen forstå det kæmpe arbejde det er, når man selv har været igennem processen :cheerleader3: Men det er helt klart det værd, for jeg super glad for resultatet.

Jeg blev også rigtig glad for vores (og det gjorde gæsterne også). Det er rigtig nok, jeg ikke har fået lagt billeder ind af det færdige resultat, da de sidste dage var ret hektiske ;) Og nu virker det måske lidt malplaceret? Måske jeg kan flashe dem i beretningen :pokey:

0

Del dette indlæg

Nå, nu skal det være. Kæresten er frem til brylluppet væk i hverdagene, så nu skal jeg i gang med at finde en fotograf, som kan tage billeder af mig til morgengaven.

Men men men.... Jeg har endnu ikke fundet en, så kære piger, har i nogen i kan anbefale??? Jeg vil blive rigtig glad for nogen personlige anbefalinger. Jeg er bosiddende på Sjælland, men er fotografen den helt rigtige, tager jeg gerne til både Fyn og Jylland.

Som udgangspunkt vil jeg dog gerne, at det bliver på Sjælland, og jeg ville også rigtig gerne, hvis det er med styling.

Så please piger kom med jeres erfaringer...

Så er denne vist på plads :cheerleader3: Dejligt at der er skønne medzillaer, som kan række en hjælpende hånd. Hvis planen holder, skal jeg have taget billeder i starten af september, og jeg glæder mig rigtig meget, men er også lidt nervøs...

Nu skal der så bare findes inspirationsbilleder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VI skal give 2500 for billeder fra kl 3-00 så jeg tror umiddelbart at 1000 er lidt lidt. Jerg søgte inde på et amatørforum fotostart. dk der skrev jeg hvad jeg søgte og fandt hurtigt en egnet fotograf. Kan desværre ikke anbefale vores, da det jo er samme dag ;)
Hvis det SKAL være så billigt, er det svært at hjælpe dig, ellers prøv : http://www.wagnerfotografi.dk/

Jeg ved godt, det ikke er de store penge, vi kan sætte på denne post, men jeg håber det lykkes, så vi ikke skal bede en af gæsterne om dette...

Redigeret af luklau
0

Del dette indlæg

hej først rigtig flotte gave æsker....

nr 2. mht fotograf så kan jeg da lige spørge R han har før taget model billeder og han skulle have hjulpet kinai (men der var en arbejds kollegasom hjalp i stedet) det bliver noget med at han tager billederne og i så selv får filmene så i kan få dem fremkaldt.

Tak søde! Har i sådan et kamera med film i?? Jeg havde forestillet mig digitale billeder, så vi har mulighed for at redigere dem selv...

0

Del dette indlæg

Ih, hvor er de blevet flotte, jeres æsker! Jeg havde fået noget tid tilbage lavet det indledende arbejde (samle og stemple og lavet flip cups) men i fredags skulle de pakkes og bindes; sikke en omgang, så jeg kan kun sige :pokey: herfra...

Tak Britta, du kan om nogen forstå det kæmpe arbejde det er, når man selv har været igennem processen :unsure: Men det er helt klart det værd, for jeg super glad for resultatet.

Jeg blev også rigtig glad for vores (og det gjorde gæsterne også). Det er rigtig nok, jeg ikke har fået lagt billeder ind af det færdige resultat, da de sidste dage var ret hektiske ;) Og nu virker det måske lidt malplaceret? Måske jeg kan flashe dem i beretningen :(

Ih, det vil jeg glæde mig til at se og læse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer