Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 indlæg i dette emne

Annonce ♥

WOW!! (hvorfor er der ikke en pifte-smily???)

Jeg synes virkelig det er nogle flotte billeder. Jeg er heeelt vild med det sidste billede og også nr 1...

Vildt flotte billeder og så har du jo en flot figur at vise frem.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan godt forstå du har svært ved at vælge hvis du har 170 der er SÅ gode..!!

Jeg var i tvivl før, det er jeg ikk mere, jeg skal også have lavet nogle.. :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Del dette indlæg

Super flotte billeder.

Kan især lide det billedet, hvor du ligger på ryggen & har hånden oppe ved halskæden :thumbsupsmileyanim:

Og dem hvor du ligger med benene op i luften :thumbsupsmileyanim:

Men flotte allesammen :thumbsupsmileyanim: De er frække på en pæn måde..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for alle de skønne kommetarer. Det er ikke uden bævren, man lægger sig selv på nettet. Jeg er så glad for alle billederne, men synes også, som flere herinde, at det med stileterne op ad væggen er virkelig godt. Har altid været glad for mine lange ben (er jo kun 160 cm), og det kommer virkelig til skue her.

Jeg har valgt at lave en fotobog hos vistaprint, og venter spændt på at den kommer hjem her i løbet af ugen.

Til de, som stadig overvejer at få taget billeder - gør det, det er en fed oplevelse, og hvis man, som jeg, var helt tryg i fotografens hænder, bliver resultatet som ovenstående :thumbsupsmileyanim: Jeg er så spændt på, hvad htb siger. Jeg giver ham bogen og CDen, og så kan han vælge et eller to, som skal forstørres op og hænge i soveværelset.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var i Holmens kirke i fredags for at tale med præsten. Det gik super godt, da alle de ting vi havde med blev vel modtaget. Vi skal derfor have:

Præludium: Johann Pachelbel, Canon in D

Postludium: Johann Sebastian Bach, Triosonata no.6, 1. sats

Vi har valgt 3 salmer:

1. 729. Nu falmer skoven trindt om land. (min ynglingssalme)

2. 699. Glæderig og underfuld

3. 705. Vi beder, Herre, for de to

Det bliver så godt, og nu kan C udskrive alle hæfterne i Frederikshavn inden han kommer hjem til weekenden.

Sidste weekend havde han festhæfterne med hjem, så dem skal jeg i gang med at pynte i denne uge sammen med bordplanen og resten af de andre små kreative sysler.... Hmm synes jeg var sp godt med, men graviditetstrætheden vinder desværre i øjeblikket, så det er svært at følge med.

Vi fik også bryllupskagen på plads i weekenden. Den bliver med hvid chokolade og flødecreme, hvori der vil være brombær og jordbær. Kagen bliver så pyntet med marcipanroser i mørkerød og jordbær, hvis de ser pæne ud. Mums glæder mig til kagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op glemte helt min milepæl igår 10 dage....

Og i dag er jeg blevet 1- cifret - 9 dage tilbage.

Toiletkurvene er færdige, og jeg er i fuld gang med festhæfterne. C har foldet kirkehæfter til den store guldmedalje, og i dag tillod jeg mig den store luksus at tage til kosmeotolog, så jeg kan være fin til bryllup. Mmmm dejligt at blive forkælet. Fik også købt en glimmerpudder fra Jane Iredale, da jeg var der, og den skal helt sikkert bruges på dagen.

0

Del dette indlæg

Har forresten også modtaget mine røde sko og morgengaven til C (fotobog). Den er dog allerede pakket ind, men den er blevet super flot.

Skal på arbejde i morgen og de næste 4 dage, men jeg vil prøve at se, om jeg ikke kan få fri tirsdag, så jeg har en dag mere til at nå det sidste i. Samtidig synes jeg, det er super hårdt at være på arbejde 5 dage i træk, nu når jeg er gravid.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer