E&T

...

138 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes, det er en sød ide med kalenderen! Måske tænker jeg det mere konkret end du gør, men hvad med at skrive nogle meget jordnære og dog romantiske ting? FX. i juli "tur til stranden", april "gå tur i den nyudsprungne skov", november "varme sig på en kop varm kakao"... Det vil også give nogle meget konkrete oplevelser at se frem til?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig god idé med "kærligheden er..." og super god idé til morgengaven.

Hvad med:

Glæder mig til at

...blive gammel sammen med dig

...opleve sammen med dig

...leve sammen med dig

...fejre bryllupsdag med dig

Og så er jeg løbet tør for ideer... Det kan være der kommer nogle flere senere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er også helt vild med "kærlighed er..."-tegningerne. Vi har også brugt nogle til kirke- og menuhæfter. Sikke en fin ide med at have dem andre steder også, som ved gavebord mv. (ideen straks noteret i idekatalog ;) )

Og så havde du vist et par tegninger, som jeg ikke har i min ellers temmelig omfattende samling - tak :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med milepælen - det er stort at være 2-cifret, ikke :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

du er godt nok nået langt i din planlægning..

mht blomsterne så vil jeg nok bestille dem 1uge til 14dagei forvejen, så er sikre på at de kan skaffes hjem, og at de (hvis det kræves) kn å at være sprunget are lidt ud...

også lige gælder mig til:

vores årlige tur til (også navnet på et sted eller en ting i plejer at beøge)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende at sende papirer afsted, ikke - det er endnu et af de skridt, der gør det hele mere virkeligt!

Hmmm, ja det kunne nok godt gå hen og give anledning til lidt drillerier med de initialer. Men godt at I allerede nu tænker over det, så I ikke ender i den situation ;)

0

Del dette indlæg

Sikke noget lækkert undertøj og skøn natkjole :thumbsupsmileyanim:

Hvor er natkjolen fra?

Jeg overvejer det der med toiletkurvene - mest fordi jeg ved hvor meget man nogen gange har manglet en tampon eller et stykke tandtråd! Men ved ikke helt hvor fantastisk Søren synes idéen er :denmarkflag:

Tak skal du have... Både lingeri og natkjole er fundet meget billigt i H&M... :)

Jeg tror heller ikke at toiletkurve er en del af min kærestes bryllupsdrøm, hvis jeg skal være helt ærlig :blink: - men hvis det er en del af min synes han da bare at jeg skal gøre det.. De koster jo næsten intet, og kan dårligt genere nogen, så der er ikke så meget at tabe... :)

Hmm... det kan være jeg skal prøve at lufte idéen og se reaktionen ;)

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Så har vi fået afsend ægteskabserklæringen og navneændringerne! :heart::)

Jeg tager min forlovedes efternavn, og han tager mit mellemnavn...

Eneste minus er at vi ikke vil kunne vælge børnenavne der starter med A, da vores kommende børn så vil få initialerne ASS... Haha... :grin2:

Hihi - det er mega sjovt! :grin2:

Redigeret af Susanne33
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende at sende papirer afsted, ikke - det er endnu et af de skridt, der gør det hele mere virkeligt!

Hmmm, ja det kunne nok godt gå hen og give anledning til lidt drillerier med de initialer. Men godt at I allerede nu tænker over det, så I ikke ender i den situation ;)

Ja det er skønt! Nu føles det virkelig virkeligt... :thumbsupsmileyanim:

Sjovt nok var det navneændringen der gav mest kriller i maven, ægteskabserklæringen virkede mere selvfølgelig - men nu er det fastlagt at vi skal ændre navn... Uhhh... :cheerleader3:

Jeg synes også navneændringen var det største. Jeg fik det vildeste sug i maven af at se mit nye navn sort på hvidt :thumbsupsmileyanim:

Jeg er begyndt at tænke over når jeg tager telefonen på arbejde, at jeg snart skal til at vænne mig til at sige noget andet. Det er virkelig mærkeligt... Og helt vildt fantastisk! :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg scrollede selvfølgelig direkte ned til billederne og læste først bagefter, hvad du havde skrevet... og jeg blev lidt overrasket, da jeg læste at det var en bomuldsmodel. Jeg synes virkelig den er flot syet, og når, den bliver syet i silke, bliver det da bare endnu bedre!!!

:thumbsupsmileyanim: til bedstemor :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er din bedstemors gamle kjole da fin. Så din brudekjole skal nok blive en drøm det ser i hvert fald lovende ud nu.

Mht helium er jeg godt nok blank på idéer, men måske der er en butik i dit område der sælger fyldte heliumballonner så kan du måske købe lidt luft hos dem?

0

Del dette indlæg

Tak for min første fine velkomst :unsure: Har kigget din tråd igennem og vil lige komme med lidt kommentarer til dit fine planlægningsarbejde. Hvor er det nogle fede inspirationsbilleder, hvis det er ok - så kommer de lige ned i min mappe. De er meget utraditionelle og lige som vi ønsker det.

Og fedt med en anden, som skal have syet kjolen. Hvor er det hyggeligt at du skal arbejde sammen med din bedstemor. Det er fedt at være med i hele processen men også meget nervepirrende, for vil så gerne prøve den GP Glæder mig til at følge din videre planlægning.

Rigtig god dag til dig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer