E&T

...

138 indlæg i dette emne

Jeg har været her et stykke tid (blev gift i 2005), og du er den første brud jeg har set med Louboutin sko.....for hulen da hvor er de bare lækre!!

Er dybt misundelig.....og kunne jeg lokke oplysninger om hvor du har købt dem, ud af dig, ville jeg være rigtig glad :-)

Mange hilsner fra Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW! Hvor er de fantastiske lækre, dine sko! De er godt nok kræs for en sko-elsker som mig, men fornemmer også, de er voldsomt dyre?

For mig afhænger det meget af kjolen og hvordan båndet sidder. På den ufede måde, minder det mig om konfirmationskjoler (i hvert fald som de så ud, da jeg var i den alder og det billede er altså forevigt plantet) men på "rette" måde kan det være fiks. Jeg synes, det fungerer bedst på dine tre nederste billeder i collagen.

God pointe! Jeg havde slet ikke tænkt over, at det kunne komme til at blive for konfirmations-agtigt... :cheerleader3: Især kjolen øverst til højre er der faktisk noget konfirmationskjole over... Det må jeg huske, at tage med mig, hvis det bliver aktuelt... Det jeg godt kan lide ved båndene, er. at de bryder lidt med strømlinetheden i en meget enkel kjole (som jeg på trods af Lilly stadig tror det skal ende med)..

Jeg kan personligt bedst lide udgaven nederst til venstre... Men der er også et eller andet over kjolen nederst i midten.. Selvom jeg aldrig tror at jeg ville trække i den... :cheerleader3:

Enig med dig. Et lidt hængende bånd som de to nederste er så fine og passende til kjolen. Men må da spørge, hvorfor du mener, du ikke kunne trække i sådan en kjole?

0

Del dette indlæg

I går aftes kokkererede jeg så grissini-brød til den store guldmedalje.. Tre forskellige variationer blev det til, - drysset med hhv. rosmarin, havsalt og en hjemmelavet krydderi blanding - i både en hjerteformet og i en lige udgave… Tanken er, at man måske kunne lægge et hjerteformet brød på salattallerkenen eller noget i den stil. Men der kunne også stå en kurv i buffeten… Hmm… Jeg synes i hvert fald at resultatet blev rigtig fint… De smagte dejligt og var meget lette at lave… :cheerleader3:

post-40384-1257251594.jpg

post-40384-1257251628.jpg

Mums, opskrift! :cheerleader3: (Be om) ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går aftes kokkererede jeg så grissini-brød til den store guldmedalje.. Tre forskellige variationer blev det til, - drysset med hhv. rosmarin, havsalt og en hjemmelavet krydderi blanding - i både en hjerteformet og i en lige udgave… Tanken er, at man måske kunne lægge et hjerteformet brød på salattallerkenen eller noget i den stil. Men der kunne også stå en kurv i buffeten… Hmm… Jeg synes i hvert fald at resultatet blev rigtig fint… De smagte dejligt og var meget lette at lave… :biggrin:

post-40384-1257251594.jpg

post-40384-1257251628.jpg

Mums, opskrift! :loveboard: (Be om) ;)

Her er opskriften jeg benyttede... Den kan nærmest varieres i det uendelige...

Grissini

Ingredienser: (rækker til ca. 24)

25 gram gær

2½ dl vand

6 dl mel (enten som her, 6dl hvedemel, eller 4dl hvedemel og 2dl grahamsmel)

2 tsk. salt

5 spsk. olie (her olivenolie, men sesamolie kan også bruges)

drys: havsalt og evt. enten sesamfrø, rosmarin, pizza-mix o.l.

Instruktion:

Opløs gæren i vandet og rør halvdelen af melet i. Bland salt og olie i. Rør resten af melet i og ælt dejen til den har en let konsistens. Lad dejen hæve i ca. 20 minutter.

Del dejen i to og rul den ud i til en firkant på ca. 20x20 cm (½-1 cm tykkelse). Brug rigeligt med mel på bordet og på kagerullen, så dejen ikke hænger fast. Pensl firkanten med vand. Strø drysset over. Skær dejen ud i 1 cm brede stænger (evt. med en pizza-skærer). Sno stængerne og læg dem på en bageplade med bagepapir. Man kan evt. folde dem sammen til et hjerte, stængerne hæftes foroven mellem de to hjertebuer. Lad dem herefter hæve 10 minutter.

De bages i ovnen i cirka 20 minutter på 200 grader (til de er gyldne).

Hvis de ikke bliver helt sprøde, kan de ”efterbages” i ovnen. Sluk for varmen og åben lugen, så tørrer de hurtigt.

Mange tak.

Jeg er med i en tøse-madklub hvor vi i al venskabelighed giver hinanden karakterer, og jeg er sikker på at disse her vil falde i god jord. :thanks:

Fine kager du har fået lavet og super lækre inspirationsbilleder af lys, hår og kager. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et sidste billede hvor man kan se sålen... :)

post-40384-1256994751.jpg

Skoene er i kalvelæder og silke i ivory-farve...

Hvor er de altså bare SUPER SMUKKE!!!! Overvejer selv at købe et par, da jeg lige har opdaget, at de sko jeg har købt (tilbage sidste sommer), at de ikke passer i farven til min nyindkøbte kjole :biggrin:

Men jeg er ikke expert i at gå i højhælede - så ville spørge om du ved hvor høj hælen på skoene er?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, at det ser rigtig fint ud med den røde baggrund og det hvide papir. Hvis jeg forstår dig rigtig, skal invitationen, praktiske oplysninger mv. stå på de hvide kort i lag? Det lyder smart - glæder mig til at se resultatet.

Er vild med detaljen på hjørnerne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak skal du have... Jeg synes også, at hjørnerne blev meget søde.. Jeg skal dog lige gøre op med mig selv, om det bliver for meget arbejde, at tegne vores monogram i hånden bag på alle 36 indbydelser... :) Ja, informationen skal stå på de hvide kort under den egentlige indbydelse... Det er gemalen, der er forfatter, men I skal være meget velkomne til at komme med nogle forslag, hvis der er noget der kan gøres lidt fiksere... :iloveyou: Da vores printer er i "udu", har jeg desværre ikke kunne skrive dem ud, så man kunne se dem sammen med indbydelsen, men her er det foreløbige udkast...

Første side:

Kære Mi & Mo

I anledning af vores bryllup

lørdag d. 26.06.2010

vil det glæde os at se jer til vielsen i

Gørlev Kirke kl. 15.00.

Efter vielsen inviteres I

til middag og fest i xxx.

Vi håber, at I vil være med til at gøre

denne dag uforglemmelig.

De kærligste hilsner

E & T

Anden side:

Generel information

Svar udbedes: Inden den 1. maj.

T: xx xx xx xx eller xx@hotmail.com

E: xx xx xx xx eller xx@hotmail.com

Fotografering: Frabedes i kirken. Umiddelbart efter den kirkelige ceremoni vil der blive taget et fællesfoto, hvorefter arrangementet vil forsætte i xx. Til selve festen har vi ingen fotograf, og vi vil derfor være taknemlige, hvis selskabets amatørfotografer vil knipse løs og sende de bedste billeder til os.

Påklædning: Foretrækkes, da mangel herpå vil skabe unødig opmærksomhed. (evt) Så Find derimod (slettes) gerne dit allerfineste skrud frem fra gemmerne og vær med til at gøre dagen endnu mere festlig.

Toastmaster: Gommens bror og forlover xx er toastmaster på dagen. Hvis man ønsker at bidrage til underholdningen med et festligt indslag, kan man rette henvendelse til ham på e-mail: xx. Spontane indslag er ligeledes velkomne. Han kan kendes på sin røde hårpragt og livlige dansetrang (er det ikke enten livlige dansestil eller ivrige dansetrang.

Ønskeseddel: Vi har valgt ikke at lave en ønskeseddel, da vi gerne vil overraskes på dagen. Mangler man inspiration, er et gavekort til IKEA (hvad med andre steder) dog altid velkomment.

Tredje side:

Rejseinformation

Vielsen: foregår i Gørlev Kirke, Kirkevangen 14C, 4281 Gørlev

Festen: foregår i xx

Offentlig transport: Den nærmeste InterCity-station er Slagelse. Herfra går bus 32 og 430R til Gørlev Skole, der ligger ca. 5 minutters gang fra kirken.

Taxi: Af de lokale taxiselskaber kan vi anbefale nedenstående:

Jørns Taxi (58 85 53 90) og Franks Taxi (58 85 60 80)

:) ... og her er der så et lille kort hvor busstoppestedet, kirken, og feststedet er tegnet ind...

Fjerde side

Overnatningsmuligheder

Der er en række overnatningsmuligheder i nærheden af xx. Både i form af hoteller, kroer samt forskellige hytte- og camping-muligheder. Sørg for at reservere i god tid, da området på denne tid af året invaderes af tyskere, nordmænd og københavnere med friluftstrang. Her er et udvalg af områdets overnatningsmuligheder: (hvor overnatter I selv? måske nogle gæster gerne vil overnatte samme sted som jer? Hvis I er interesseret i det.)

Hoteller og kroer

Skipperkroen: www.skipperkroen.dk (8,3 km)

Frederik d. II: www.fr2.dk (19,5 km)

Hotel Antvorskov: www.hotelantvorskov.dk (20,4 km)

Camping og hytteleje

Bjerge Camping: www.bjerge.fdmcamping.dk (6,7 km)

Solholm Camping: www.campingsolholm.dk (6,8 km)

Urhøj Camping: www.urhoej-camping.dk (8,1 km)

Reersø Camping: www.reersoe-camping.dk (9,8 km)

Har lige tilføjet lidt rundt omkring i jeres tekst. (jeg er dog ikke "uddannet korrekturlæser", så tag endelig ikke mit som det rigtige) :o

mht. at tegne alle monogrammer i hånden: Kan du ikke skære en model ud i pap/karton og så spray-male med guld?

I det hele taget rigtig flotte invitationer. De er meget originale :loveboard:

0

Del dette indlæg

Nogen rigtigt gode rettelser som vi helt sikkert vil overveje! Mht kroen har vi dog med vilje undladt at skrive den kro vi selv skal på på med.. Vi vil helst holde idyllen for os selv uden at skulle spise morgenmad med faster Oda... :loveboard: [/b][/color]

Det kan også være meget hyggeligt at være helt sig selv dagen derpå :iloveyou:

Vi skal overnatte på feststedet (hotel Himmelbjerget) sammen med nogle gæster, og jeg glæder mig også til søndag formiddag, hvor vi skal spise morgenmad sammen, og bagefter en tur op til tårnet på himmelbjerget.

På den måde synes jeg at man trækker festen lidt ud, så det hele ikke lige pludselig er forbi engang lørdag nat når de sidste gæster går.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogen rigtigt gode rettelser som vi helt sikkert vil overveje! Mht kroen har vi dog med vilje undladt at skrive den kro vi selv skal på på med.. Vi vil helst holde idyllen for os selv uden at skulle spise morgenmad med faster Oda... :loveboard: [/b][/color]

Det kan også være meget hyggeligt at være helt sig selv dagen derpå :)

Vi skal overnatte på feststedet (hotel Himmelbjerget) sammen med nogle gæster, og jeg glæder mig også til søndag formiddag, hvor vi skal spise morgenmad sammen, og bagefter en tur op til tårnet på himmelbjerget.

På den måde synes jeg at man trækker festen lidt ud, så det hele ikke lige pludselig er forbi engang lørdag nat når de sidste gæster går.

Hold da op, der har været gang i den hos! Flotte indkøb du har gjort dig.... Glansbilleder, ja så føler man sig tilbage i 80'erne ;)

Jeg er helt med på Peanutdogs skriv om at sove samme sted og spise morgenmad med nogle af de overnattende gæster - det gør vi også. Men det er selvfølgelig afhængig af, hvem der overnatter samme sted - kan også godt følge, at man gerne vil være sig selv som nygift :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige siddet og kigget lidt i din tråd, og må sige, at du har rigtig god stil :loveboard: Dine kjole og hele temaet ser cool ud, du går vist (som alle brides to be) op i det:)

Jeg var til barnedåb i Gørlev Kirke i oktober, og det er virkelig en af de hyggeligste kirker jeg har været i, synes den er så smuk indvendig.

Mht til dine Louboutins så ELSKER jeg Louboutin og har flere i skabet, så må indrømme at jeg er noget overrasket over, at du fik dem så billigt. (Jeg plejer at købe mine på browns fashion eller i Holly Golightly) og normalt giver jeg minimum 3000 pr. par. Så jeg googlede lige myairmax, og det ser ud til at det er fakes de sælger. Kan også se, at de kommer fra Kina? Louboutiner laves i hvert fald ikke i Kina, ikke den originale produktion i hvert fald.

Så synes du skal gå dine sko efter i sømmene og lige tjekke dine sko om de er ægte (eller tage em med i HG og spørge om deres mening). Du kan jo starte med at se om der står made in China, for gør der det, kan du være 100 på at de er uægte.

Ved godt, at det er en mega nederen besked at sende dig, men synes du skal tage fat i dem, hvis det er uægte de har solgt dig.

Jeg kan anbefale brownsfashion.com/brownsbride/shoesbags.htm, hvor jeg i hvert fald skal købe mine brudesko.

Kærlig hilsen, Sko-samleren

0

Del dette indlæg

Jeg kan rigtig godt lide din ide mht. servietterne.

God ide at lade dem ligge ved siden af med en slags ring om, det kan blive rigtig sødt. Jeg har lidt et had/kærlighedsforhold til servietter foldet i fantasifulde former, ikke mindst fordi jeg ingen evner har i den retning ;-) Og så er det enkle tit lige så smukt!

0

Del dette indlæg

Inspiration til anderledes gæstebog!

Både jeg og min bedre halvdel er ret "hooked" på ideen om en anderledes og lidt mindre traditionel gæstebog, men vi har stadig ikke bestemt os for præcis hvilken løsning, vi skal gå efter... Her er et par eksempler, som jeg er ret vild med... :cheerleader3:

post-40384-1264970284.jpg

Hej E & T ,

Om jeg begriber, hvorfor jeg ikke har fundet vej til din tråd før! Er helt vild med din idé om gæstebogen - det er netop i den stil, jeg tænker med de der postkort.... Ved ikke, om jeg evt. skulle holde postkortene i samme stil som billederne på vores invitation, eller om det bliver for meget, men jeg synes også, ideen med de farvede kort er GENIAL! Ihhh, og så med sådan en 'fish-tank' til at putte dem i eller en bog med kuverter......ihhhh cute :-)

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer