E&T

...

138 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange gange velkommen hertil :) Sikke dog et dejligt frieri - jeg glæder mig til at følge jeres planlægning :)

Og ja desværre - man er nødt til at mindske billederne hver gang, så de ikke overstiger 90 kb i alt. Der er så vidt jeg ved, ikke nogle smarte genveje :)

0

Del dette indlæg

SUK... Er det virkelig nødvendigt altid at redigere og formindske billederne før man sætter dem ind?? Eller er der en meget smartere og nemmere måde, der bare endnu ikke er gået op for mig? :):):)

Ellers kan du jo up-loade billederne til fx www.flikr.com inden og så henvise til dem via - koden :cheerleader3:

Velkommen til i øvrigt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt med din bedstemor, som kan sy kjolen! Men jep, du må ud og prøve nogle kjoler; hvis man er lidt åben over for at prøve lidt forskelligt, kan man blive overrasket over, hvad der klæder. Jeg har snørreryg i min og har hørt fra andre, det er det mest behagelige - det er jo en lang dag i kjolen, men kommer jo også an på din figur. Jeg kan rigtig godt lide de to nederste kjoler med hjerteudskæring; synes bestemt, de er smukke enkle, selvom der er noget struktur i stoffet. Det bliver spændende, hvad du ender med :cheerleader3:

Skønt musikken er på plads, tror også Beatles-musik rammer bredt og skal nok sætte gang i dansegulvet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

SKO

Jeg er gået hen og forelsket mig lidenskabeligt i Christian Louboutins stiletter i næsten alle afskygninger, og ville elske at have et par på til brylluppet… De er bare så fiiiine!! :loveboard: Jeg ved at man kan købe dem flere steder på nettet, men da de jo er meget små i størrelserne, ved jeg ikke helt om jeg tør købe dem online. Problemet er at jeg aner ikke i hvilke butikker man kan købe dem, jeg er af en eller anden grund aldrig stødt på dem. :blush:

Lige et par billeder af mine favoritter::thumbsupsmileyanim:

post-40384-1255201378.jpg post-40384-1255201400.jpg post-40384-1255201437.jpg post-40384-1255201467.jpg post-40384-1255201534.jpg post-40384-1255201644.jpg post-40384-1255201672.jpg

Det skal lige siges, at jeg ikke har set det cremfarvede par, nr. tre fra venstre, til salg nogen steder. Det er bare et par Louboutin'er Angelina Jolie blev set med engang... Jeg synes bare de måtte komme med alligevel... :bearhug:

Ja, man kan blive helt shopoholic af at planlægge bryllup! Skønne sko du har fundet! Jeg er helt vild med de røde peep toe. jeg ved devsære ikke hvor du kan købe dem, bortset fra her men det er jo online. Sig endelig til hvis du finder ud af hvor de kan købes.:b223:

Jeg glæder mig til at følge din tråd!

:cheerleader3: maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super! Den butik må jeg ind i.. Men hov, jeg sys du har en lidt dyr smag - var det ikke bryllup på et begrænset budget? ;)

Har du overvejet at søge efter velkomstdrinks inde på drinksdatabasen.dk?

Ellers kan du prøve denne her...

Ingredienser:

1 pose frosne jordbær

1 pose frosne hindbær

1,5 L blandet rød saft

2/3 L Cuba strawberry/vodka, eller efter smag

Fremgangsmåde:

Blend de frosne jordbær og hindbær. Kom bær-blandingen i en bowle. Bland op med rød saft. Tilsæt sprutten. Tilsæt isterninger lige før servering.

Du kan jo variere mængden af alkohol, hvis du synes opskriften er for stærk..

Mht stolene synes jeg bar du skal lade dem være. Man kan jo aligevel ikke se det når folk først sidder ned. Jeg synes ikke det gør så meget...

:thumbsupsmileyanim: Maria

0

Del dette indlæg

Jeg bliver bare så vred, når jeg læser om din oplevelse. Hvad er det for en måde at behandle folk på?? Om du så var en stor hvid yeti, skal hun stadigvæk ikke tale til dig på den måde. Jeg ville skrive en meget vred mail og klage. Alle brude er smukke :)

Når det er sagt vil jeg sige... Hvor er det bare en smuk kjole!!! Og du har en rigtig flot figur i den. :)

Hvor er det bare en sød kat... :) Lyder som en god ide, at tage ekstra sko med. Alternativt kan du jo også finde et nyt lidt lavere par med den undskyldning, at de jo også skal gåes til. Og manden vil vel nødigt have at du vrider rundt på dansegulvet??? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nogle virkelig smukke kjoler du har fået prøvet - men hvilken behandling at få i Valentin!!!!! :) Når det så er sagt, må jeg jo så indrømme, at den kjole du røvede fra Valentin er FANTASTISK!!!! Den er VIRKELIG smuk!

Har du selv nogle favoritter???? Synes de klæder dig suer godt alle sammen!!! :):):thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Øv en dum oplevelse med ekspedienten, godt din veninde fik sagt fra - og må da i samme åndedrag lige sige, jeg synes, du har en super pæn figur!

Jeg kan rigtig godt lide den første kjole, den er enkel og har et smukt snit!

Selvom det måske ikke lige er kjolen for dig, klæder det i øvrigt dig så godt med v-udskæring og halterneck. (kan ikke huske om det var nr. 4 eller 5...?) Det er ikke alle, der kan bære det, men det kan du! :)

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Der er da bestemt IKKE noget galt med din figur!!!!!!!!!!!!!!!!

Hun burde da skamme sig. Kender alt for godt til det med at tage hjem med en dårlig følelse i maven efter et besøg i en kjole butik. Sådan skal en kjole prøvning bare ikke være.

Du ser fantatisk ud i alle kjolerne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For mig afhænger det meget af kjolen og hvordan båndet sidder. På den ufede måde, minder det mig om konfirmationskjoler (i hvert fald som de så ud, da jeg var i den alder og det billede er altså forevigt plantet) men på "rette" måde kan det være fiks. Jeg synes, det fungerer bedst på dine tre nederste billeder i collagen.

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer