Skytte

B & P ♥ 22. Maj 2010

180 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Også et stort tillykke fra mig til dig / jer.

Dejlge billeder :(

Jeg håber også at I havde en dejlig dag hvor alt gik som planlagt. Vejret var jo med os.

Og ja, jeg kan kun nikke genkendende til din beskrivelse af følelsen af at været forelsket...

det er bare så skønt. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu engang stort tillykke med brylluppet!

Hvor er det skøn at i havde så fantastisk en dag og i havde da vejret med jer :(

I ser fantastiske ud sammen :cheerleader3: ... glæder mig til at se endnu flere billeder fra jeres store dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak skønne tøser :biggrin:

Jeg må nok indrømme, at jeg ikke ved om jeg kan nå nogen beretning.. (gave-bytte, se familie, designe og bestille takkekort, købe og pakke tøj til 14 dage i Egypten på lørdag :thumbsupsmileyanim:) Men jeg vil hvert fald lige dele nogle billeder med Jer hurtigt ;)

De første billeder er fra da vi skulle gøre mig klar :rolleyes:

Min søster og min gode kollega Friha hjalp mig...

Håret er sat... (ingen nerver endnu...)

vr81vc.jpg

Kjolen er ved at blive "knappet"... (ingen nerver endnu)

15cypgy.jpg

"Close up"... (heller ingen nerver, mon de dukker op?)

2mwrqmt.jpg

.............Imens i kirken - Ja, Padde du skal spænde jakken ;) Forlover hjælper.

ei2eld.jpg

Så ankommer min svoger og jeg kl. 13:59 .. (ARGGGGG HELE MIN KROP RYSTER BARE.. Så kom nerverne ;))

64gcpx.jpg

Så blev det min tur til at slide lidt på Smørum kirke ;) Ej jeg var rørt..

v3emg4.jpg

Jeg når desværre ikke mere i dag... Men skal nok finde lidt tid i morgen efter arbejde ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er I bare søde :biggrin: 1000 tak...

Vi glæder os MEGET til at komme til Egypten på lørdag (og endelig kunne nyde hinanden 100% ;) ). Gennemsnitlig temperatur på 38 grader :carrot:

Jeg laver min beretning, når vi kommer hjem, har lidt travlt de næste par dage ;)

Knus fra den helt ubeskrivelse lykkelige frue :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for din hilsen for snart længe siden! Jeg har været helt væk fra bryllupsklar den sidste tid før brylluppet og indtil nu, så jeg nåede heller ikke at ønske dig tillykke med dit bryllup - men det får du så også med forsinkelse nu :rolleyes:

Dejligt med billeder. Kjolen er virkelig flot til dig! Og jeg er også vild med din buket - den er meget elegant og fin :cheerleader3: Godt at du nød det hele på trods af nerver. Jeg havde det faktisk lidt modsat - var meget nervøs i dagene op til brylluppet, men da jeg skulle ind i kirken var jeg fuldstændig klar og rolig. Det er jo bare vildt fantastisk med alle de glade mennesker som er mødt op for at fejre to mennesker som siger ja til hinanden :cheerleader3:

Håber I har haft en god bryllupsrejse - det lyder skønt med Egypten!

0

Del dette indlæg

I'M BAAACK :)

.. efter en helt igennem dejlig bryllupsrejse i Egypten ! Der kan jeg klart anbefale at tage hen... Snorkle, 40 grader, masser at se og igen.....40 grader og sol i 14 dage :D

Nårh, men jeg skal jo i gang med den der beretning? Puha.. synes der er meget jeg skal nå :cheerleader3: Skal ha bestilt takkekort - det må næsten være første prioritet ;) Men jeg skal nok prøve at få lave en beretning...tror jeg nok ;)

Jeg har sat min kjole til salg allerede? Hmm... kommer til at savne den, hvis nogle overhovedet vil købe den ;) Men altså... jeg kommer IKKE i den igen, den var rimelig tætsiddende, så tvivler på jeg kommer til at ku passe den om 1 år ;) Men I kan se her, hvis nogle er interesseret :boohoo:

Nårh men det var lige en lille hurtig opdatering herfra :bunny_4: håber I alle sammen nyder sommeren..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer