senia

For tidligt

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg vil sige, at det afhænger af, hvor I forventer at holde festen. Umiddelbart er det meget tidligt, men så er der også steder, som allerede er booket op i 2010 og begyndt på 2011, så hvis I har udset jer et meget populært feststed, så er det en god ide at gøre det, så snart I har bestemt jer for en dato... Og booker I først feststed, så kan I lige så godt få styr på kirken også, så I ved, at de to ting harmonerer.

Men du kan godt forvente, at de synes det er ret tidligt.

Jeg ringede til kirkekontoret i februar i år, for at booke kirken i juni næste år, og damen i telefonen virkede til, at hun syntes jeg var i vældig god tid. Men hvad vidste jeg??

I maj forsøgte vi os med et andet feststed, men der hvor vi forespurgte, var alt optaget - og det trods alt 13 mdr før..

Så ja.. det er tidligt, men måske slet ikke for tidligt alt afhængigt af jeres valg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg ikke om det er et "hip" sted i vil holde jeres bryllup på.

Men kan da sige så meget at den weekend (3-7-10) vi har valgt

var der flere der osse havde valgt, så vi er rent faktisk blevet rykket af præsten

2 gange, men man kan jo altid begynde og ringe rundt :cheerleader3:

MT

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes til august 2011 og har booket lokaler i sommers men vores lokaler er også meget populære. Og nu vi vidste hvordan vi gerne ville have det har vi også fået den tid i kirken vi ønskede. Og der var ingen sure miner eller noget. Præsten har endda foreslået en dag vi kan komme ned og snakke i juni 2011.

Tror ikke man skal tænke så meget over hvad andre tænker men bare gøre det der gør, at den store dag bliver som man ønsker det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ville lige høre om det er for tidligt at booke kirke og feststed når man først skal giftes i juni 2011???

Tænker bare at meget kan nå at ændre sig inden

Hejsa

Hvornår i juni har i tænkt jer det skulle være?

M og jeg vi gik op til præsten i sommerferien og booket kirken, for vi ved den dag vi har valgt er en populær dag.

Vi skal giftes d. 11. juni 2011 som er pinselørdag og vist en meget populær dag, og vi har oz booket lokalerne, for så har vi ikke det at skulle tænke på, når tiden nærmere sig :cheerleader3:

Vi har snakkede om at skulle spørge den præst som både døbte og konfirmeret mig i sin tid, vi ved bare ikke om han må, da han kommer fra et andet sogn, så skal lige ha spurgte om han må, før vi spørger om han vil.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

M og jeg vi gik op til præsten i sommerferien og booket kirken, for vi ved den dag vi har valgt er en populær dag.

Vi skal giftes d. 11. juni 2011 som er pinselørdag og vist en meget populær dag, og vi har oz booket lokalerne, for så har vi ikke det at skulle tænke på, når tiden nærmere sig :)

Vi har snakkede om at skulle spørge den præst som både døbte og konfirmeret mig i sin tid, vi ved bare ikke om han må, da han kommer fra et andet sogn, så skal lige ha spurgte om han må, før vi spørger om han vil.

Jeg vil bare lige sige, at det må han godt. Man må frit vælge præst, det er bare op til præsten om han vil rejse for det. Vi skal giftes på fyn af en præst fra Århus :)

0

Del dette indlæg

Ville lige høre om det er for tidligt at booke kirke og feststed når man først skal giftes i juni 2011???

Hejsa

Vi skal giftes d. 11. juni 2011 som er pinselørdag og vist en meget populær dag, og vi har oz booket lokalerne, for så har vi ikke det at skulle tænke på, når tiden nærmere sig :thumbsupsmileyanim:

Ej, hvor sjovt. Vi har faktisk også bestemt os for at det skal være den 11. :)

Anede ikke at det var pinselørdag :)

Jamen, så kan det da godt være at vi skal bestille nu hi hi

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi skal giftes d. 11. juni 2011 som er pinselørdag og vist en meget populær dag, og vi har oz booket lokalerne, for så har vi ikke det at skulle tænke på, når tiden nærmere sig :)

Ej, hvor sjovt. Vi har faktisk også bestemt os for at det skal være den 11. :)

Anede ikke at det var pinselørdag :thumbsupsmileyanim:

Jamen, så kan det da godt være at vi skal bestille nu hi hi

:) hvor pusigt :) M er ligeglad med hvad dag det bliver, bare det bliver. Det er mere mig der gerne vil i pinsen for jeg syns det er en smuk tid på året.

Alt er lige sprunget ud og sommeren er så småt på vej, og det er der min ynglings blomst/busk ved hvad man skal det... Der blomstre syrenerne og det bliver nok de farver vi går efter

0

Del dette indlæg

Den i slutningen af juni i år bestilte jeg kirken, og lokalerne sådan ca samtidigt. jeg er glad for at vi gjorde det, for stedet er åbenbart mere populært end vi lige havde regnet med ( heldigvis måske) Så bare book hvis du ved hvad du vil have.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi bookede feststedet for en måned siden ca., så vi er også i god tid. Der var dog bookinger helt hen til 2012, der hvor vi skal holde festen, så det var kun godt vi var tidligt ude. Kirken må vi slet ikke booke før senest et år før dagen, så det er lidt ærgeligt. håber den er ledig når vi så når så langt...

0

Del dette indlæg

Det er bestemt ikke for tidligt og er der steder som undrer sig over det bør man da undersøge om de er vant til at lave bryllupsfester. Særligt hvis vi taler om maj - oktober. Vi har kunder der har booket bryllupsfester helt frem til år 2013

0

Del dette indlæg

VI har for va 14 dage siden booket Kirke og fest sted.

Jeg vil sige den eneste grund til vi har kunne få tid til fest sted på denne dag er fordi er er under 50 mennsker ellers resturanten vi skulle holde det på først have tid i okt eller senere

Da jeg ringet kirken var der ikke mange dato´er tilbage at vælge imellem vi havde først sat os for 4 sep men der var kirken fuld booket.

så vil sige hellere være for tidligt ude end for sent.. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer